Diskuse

Stromy a my

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P49e86t37r 91J76í57l19e22k

22. 3. 2018 8:03

Stromy jsou můj obor. Vím, že mnohé z těch "odlišných" těžce zápasily o své přežití.

Přijde orkán, a oni zůstanou...

Vím, že děláme v lese chybu, když všechno co jaksi "nezapadá" odstraňujeme.

0 0
možnosti
Foto

souhlasím pane Petře-člověk někdy do přírody zasahuje nepřiměřeně často a necitlivě-dík za komentář a pěkný večer:-)

0 0
možnosti

Stromy umieraju postojacky.

1 0
možnosti
Foto

ale tenhle vypadá že si k tomu spíš lehá:-)

-ale zatím asi umírat nehodlá-dík za přečtení a pěkný večer

0 0
možnosti

Není to ten v Praze na nábřeží v parku u Hlávkova mostu?

0 0
možnosti
Foto

naproti botelu Albatros-uričitě nejen jediná koho to zaujalo:-)

dík za přečtení a hezký večer

0 0
možnosti
Foto

A mně se tyhle originální stromy líbí mnohem víc, než ty rovné.;-)

Je fajn snažit se aspoň vypadat, když jsi totálně v háji, ale úředníci jsou schopní kvůli tomu odepřít invalidní důchod (skutečný příběh), tak si vyber...

1 0
možnosti
Foto

ale jo-dokonce když jdeš k doktorovi tak není vhodné vypadat pěkně-hned řekne co tý ženský je? Vždyť vypadá tak skvěle?:-)

0 0
možnosti

Se stromy je to jako s lidmi - ti, kteří budou chtít na nich hledat nedostatky nebo dejme tomu ošklivost, nepochybně ji najdou. Ale nikdy nevezmou potěšení a víru těm, kteří v nich vidí to krásné.

1 0
možnosti
Foto

to jsi vystihl krásněR^:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Představ si třeba hendikepovaného člověka vozíčkáře, Libu. Budeš ho zavrhovat za to, že se se svým osudem dokáže poprat a žít stejně aktivně jako my zdraví? Nebudeš, budeš ho obdivovat. Budeš ho odsuzovat, když to nedokáže a bude závislý na pomoci druhých? Nebudeš, pochopíš ho. Na otázky pro Tebe jsem si dovolil odpovědět za Tebe a pokud jsem se trefil, tak máme stejný názor.

Hezký večer:-)

1 0
možnosti
Foto

R^souhlas-proto vznikl tento blog:-) dík a hezký večer i tobě

1 0
možnosti

D37a78v26i93d 51V77l37k

21. 3. 2018 19:24

super, stromy jsou nejví,krásné, silné, nezkrotné

1 0
možnosti
Foto

Ano Davide, jak jsem napsala v blogu, stromy obdivuju-některé tu jsou a vydrží i několik staletí a tenhle ale tu svou vůli "vydržať" prokázal opravdu důtazně

dík a pěkný večer

1 0
možnosti
Foto

I nedokonalost je krásná, protože se vymyká obecně uznávaným parametrům. A máš pravdu, člověk je svým způsobem jako strom: roste, ohýbá se, kvete nebo padne, když je mu nejhůř. A úplně nejtěžší je, aby znovu vstal a naučil se mít rád sám sebe, potažmo i svět kolem sebe, který mu třeba ublížil. Zůstat dole a nevstat není úplně šťastné řešení.Ten strom si to "vyřešil" po svém, znovu rozkvetl a zazelenal se.R^:-):-):-)

2 0
možnosti
Foto

dík za přečtení a komentář Pavlo a pěkný večer:-)

1 0
možnosti

Krásné-i já miluju stromy, pořad "Památné stromy" - asi se tak jmenoval - s Luďkem Munzarem hladil po duši. A když jsem byla ve Versailles, vyfotila jsem si ten, pod kterým u zámečku sedávala Marie Antonietta se svými dětmi. Má propletené kořeny nad úrovní země, které jako by se objímaly...

A v Lochotínském lese v Plzni máme smrk "troják".:-)

2 0
možnosti
Foto

ten pořad o stromech si paní Ludmilo pamatuji, na Pražském hradě je také jeden hodně propletený strom o tom lochotínském trojáku slyším poprvé-dík

1 0
možnosti
Foto

Krásný článek i foto. Už se těším na letošní záběr Vašeho kvetoucího nezmara.

2 0
možnosti
Foto

já také-doufám že tam ten strom ještě bude-děkuju za přečtení a pěkný večer

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik