Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jak ja ti rozumim!! Zazivam neco podobneho!!V

1 0
možnosti
Foto

tak ti držím palce-hlavně si do ničeho nedej kecat takzvaným veřejným míněním-každá minuta prožitá krásně se počítá;-)

1 0
možnosti
LI

Jo - ty SMS a překlepy, bez brýlí -:)

Moc jsem se pobavila;-D. Jinak - s nadhledem, život tropí hlouposti a když je to pan Božský;-), tak...

1 0
možnosti
Foto

to jste vystihla Ludmilo-když jsem ho viděla poprvé tak mě přesně tohle napadlo-pan Božský-ale po letech mi došlo že to byla jen chemie-ale i to je krásný;-) dík za přečtení

0 0
možnosti
Foto

Absolutní klasika. Super;-DR^

0 0
možnosti
Foto

děkuju-není nad klasiku;-)

0 0
možnosti
ND

Hmmm, tak já bych s ženatým nikdy...

1 0
možnosti
Foto

jo to jsem si vždycky říkala taky-než jsem ho potkala;-)

láska je slepá

0 0
možnosti
Foto

Zcela pragmaticky receno, byla to trochu skoda, prisli jste o sve "male jiste." Ale na druhou stranu sis otevrela cestu k novym moznostem a mozna i k nekomu nezadanemu, aby to bylo vyrovnane. Tak Ti preju stastnou ruku, Libu, tedy pokud je to jeste aktualni. A diky za zpovedR^

0 0
možnosti
Foto

tohle je už dávná historie Jana-ale jak vždycky říkám-hlavní je mít jednou na co vzpomínat-bylo to krásný:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik