Diskuse

Modré zóny

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

J60i70r72i 82B28o54r

4. 11. 2018 11:33

Když jste u vtipů: Na sjezdu stoletých v SSSR se potkali dva bratři kteří se neviděli 80 let. Když se toho jednoho ptali jak bratra poznal,tak řekl,"podle kabátu".

1 0
možnosti
Foto

R^;-D;-D;-Dsuper dík a pěkný zbytek neděle;-)

0 0
možnosti
Foto

H83a57n47a 88V93l95k68o64v77á

4. 11. 2018 10:34

Tak já jsem taky čekala ty parkovací zóny (chtěla jsem se jich zastat, protože jsem rezident a ušetří mi až hodinu denně kterou jsem dříve strávila hledáním parkovacího místa).

Nicméně k těm zdravým místům - nedávno jsem slyšela v ČRo I. že Česká republika je podle statistiky hodnotící různé aspekty života mezi 8 nejlepšími hodnocenými zeměmi (hodnotila se bezpečnost, úroveň zdravotnictví, školství atd. ....).

Takže sice asi nejsme nejzdravější, ale obecně se máme docela dobře.

0 0
možnosti
Foto

dík paní Hanko, to je optimistická zpráva, ikdyž existují různé statistiky-třeba v rakovině tlustého střeva na tom zas nejlépe nejsme nemluvě o tom, že se k nám dováží méně kvalitní potraviny, než je tomu u sousedních státu, ale člověk má vidět to pozitivní, aniž by zavíral oči před tím negativním, jinak by se nikdy nic neměnilo k lepšímu-díky za komentář a pěkný zbytek neděle:-)

0 0
možnosti
PB

P42e56t34r 52B52u69r98i39a91n

3. 11. 2018 21:46

Zajímavý článek. Karma.

0 0
možnosti
RK

Je to diskutabilní.Namátkou jsem si vzpomněl na jednoho sportovce, který by se s ohledem na životosprávu měl dožít stovky a tento svět opustil - bohužel - v čase polovičním. A také mi namátkou vyvstává v paměti hláška z povídky Výlet s Lomcovákem (dvojice Šimek & Grossmann) - ne abyste propadli démonu alkoholu jako můj strýc, který se upil k smrti při práci v lomu ve sto čtyřech letech. Hokejisté nejspíš nejsou tím nejlepším vzorkem, ale když jsem si povídal s některými esy rockové hudby (hoši z Motörhead, Status Quo, Slade, Nazareth, Rolling Stones atd.), tak si říkám, že je zázrak, že tihle lidé i bez modrých zón dospěli do takového "požehnaného" věku.

0 0
možnosti
Foto

jistě je to individuální Ríšo hodně dělají i geny a slyšela jsem drsný vtípek, že někdo přestal chlastat a kouřit a pak dostal z toho věčného odříkání takovou depresi že skončil z okna...:-/já říkám všeho s mírou-co by byl život bez malých prohřešků?;-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkný článek R^

Vzpomněl jsem si na vtip z nějaké zapadlé horské vesničky na Kavkazu. Jak se tam jeden muž dožil věku 120 let a přišel mu blahopřát místní starosta. Řekl mu, že už má léta, je chlapík a mohl by se konečně oženit. A ten muž odvětil: "Nojo, to je pravda a já už bych se rád oženil. Půjdu se zeptat táty, jestli mi to dovolí"

0 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-Dděkuju Marku tenhle jsem neznala-dík za zastavení a pěkný víkend;-)

1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
Foto

já děkuju za návštěvu Laděnko a také přeju krásný pohodový víkend:-)

0 0
možnosti
Foto

R^A když si tu modrou zónu přece jen doma zvládneš vytvořit, budeš mimoň.;-)

0 0
možnosti
Foto

máš pravdu-hlavně to omezení stresu je nemožné-to abys nezapínala televizi ani počítač nemluvě o tom když vyjdeš na ulici a posloucháš cvrkot kolem-pohodovou sobotu Kláro a dík za návštěvu

0 0
možnosti
RE

Že zrovna v Řecku a Itálii, to mě vůbec nepřekvapuje. Tam je to jídlo pro lidi posvátné a nedotknutelný je i čas na něj. Tím si ho dokážou správně vychutnat na rozdíl od nás, co všechno musíme zhltnout za pochodu. Ač mám radši Sever, tyto země mě svým způsobem fascinují a myslím stejně, že zdraví je nadřazeno nějaké ekonomice a cash-flow:)

0 0
možnosti
Foto

přesně tak Romane. celá středomořská oblast žije tímto způsobem, jezdím tam moc ráda a vždy když se vrátím do našeho šedivého mumraje o to víc si uvědomuju, jak nesmyslně se tu honíme-jestli se dožiju důchodu tak jedu někam do tepla a klidu;-)dík za přečtení a hezký víkend;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik