Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

to jsem zaznamenala-jen že ten vtip je v tom rámci-muži mohou ženám nejlépe poradit;-)

0 0
možnosti

Myslím si, že v dané chvíli byla místo smíchu na místě spíše ironická poznámka ve veselém duchu, např. "leda tak dveře".

0 0
možnosti
Foto

nebo šroubovák až mi přijde něco opravovat;-)

1 0
možnosti
Foto

Jen blbněte. To chce Mee Too dotáhnout do konce a stěží se najde chlap, který ženě podrží dveře, natož aby jí pomohl s těžkým nákupem. ;-)

0 0
možnosti
Foto

to snad ne-já věřím že skuteční džentelmeni vydrží vše;-)

1 0
možnosti
Foto

Libuško, moc se mi líbí, jak soused podržel Vám. Jestli mu to někdy oplatíte, to už je na Vás.;-D

2 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-Ddík za přečtení Zdeňko a pěkný zbytek neděle

0 0
možnosti
Foto

;-D;-DTo se povedlo! Takhle mi jeden soused chodil otevírat, když v době mého návratu kouřil na ulici. Docela mě to bavilo, škoda, že cigára omezil.;-)

Ale jednou jsem takhle pustila sousedku a dostala jsem vynadáno, že jí snad není sto, ať pěkně jdu první, když jsem si odemkla...8-o

0 0
možnosti
Foto

tak to si neumím představit že bych se urazila kdyby mi někdo dal přednost-lidi jsou různý:-/

2 0
možnosti

Soused Vás asi zná, ví, že jste dlouhodobě v nouzi, tak se Vás snažil alespoň takto potěšit.

0 0
možnosti
Foto

podle vašich komentářů budete v nouzi spíš vy-a to dlouhodobě

0 0
možnosti

D97a63v86i96d 26V54l14k

18. 3. 2018 20:17

Já myslím ,že na Tobě je vidět, že se o sebe umíš postarat:-)

1 0
možnosti
Foto

co zbývá když chybí ochranná ruka rytíře?;-D

0 0
možnosti
Foto

R^;-D A to hlavně za ten poslední odstavec. Jinak, jak píšete úvahu nad tím, kdyby to byl starý plešatý slizoun... Pokuste se vžít i do situace, jestli on by to řekl, a dveře podržel, kdybyste byla stará plešatá slizounka ;-)

0 0
možnosti
Foto

to že staré ošklivé ženy jsou diskriminovány víc než mladší je všeobecně známo stejně jako to, že muži často hodnotí zevnějšek a věk žen ale jak se to některá žena odváží udělat stejně, je to považováno za drzost;-)

1 0
možnosti

S pousmáním jde všechno líp;-)

1 0
možnosti
Foto

to zcela jistě paní Ludmilo-je lepší se zasmát než než hořekovat nad stavem světa, který sice není nejlepší ale co naděláme že? dík za přečtení a pěkný zbytek neděle:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik