Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zdarec, také výborné, takhle jsme to pěkně mohli spojit. ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Inu, něco jako alegorické drama Ze života hmyzu. Ještě mne napadá několik ne úplně hmyzích (leč příbuzných) asociací: občas přijde do parlamentu zastupitel, který je úplně "namol" a já jakožto volič jsem často " na vážkách", zda je tato instituce úplně nezbytná.

R^:-):-)

3 0
možnosti
Foto

děkuju Pavlo to je opravdu dobré doplněníR^

ti molové poletují i na Hradě;-D;-D;-D

3 0
možnosti
Foto

povedená taškařice R^

už se těším na pohádku "Jak Ťuk a Bzuk interpelovali motýly" :-)

(aneb není pel jako interpel)

0 0
možnosti
Foto

děkuju pane Řeháčku:-)

to s tou interpelací motýlů je dobrý nápad;-D

pamatuju jako malá jsem motýly preparovala-připíchnout špedlíčkem na podložku a celofánem a dalšími špendlíčky vypnout křídla-kromě interpelace se nabízí i depilace což by u motýlů byla piplačka-nožky mají chlupaté dost

1 0
možnosti

Zvolila jste dobrý styl, oicenil jsem ...

I s kolegou vedeme podobné diskuse a máme shodu ! Jsme nejlepšími, nejčestnějšími ... Pak logický nápad - A co by to s námi v politice udělalo ? Byli bychom štikami, které čeří vodu - nebo by jsme hodili mrtvého brouka, který je unášen proudem ? Tema převeliké, ale shoda opět ! Rybník bychom si nevypouštěli - to by nám asi neprospělo ! ... :-)

1 0
možnosti
Foto

děkuju pane Bučku za přečtení a možná i za námět na příšti blog-ten malý český politický rybníček, kde se na bahnitém dně povalují tlustí líní kapři zatímco zbytek zamořují z ciziny importované rybí druhy které dravě honí ubohé rybičky řadové občany-viz vodárny v rukou zahraničních investorů kteří neustále zvyšují ceny vodného a stočného ;-D

1 0
možnosti
Foto

Řekl bych, že přirovnání nebohého hmyzu k politikům uráží ty drobné užitečné tvorečky. Ale Vaše nápadité téma zaslouží karmu.

2 0
možnosti
Foto

;-Dmáte pravdu pane Konáši,.omlouvám se veškeré havěti a kaju se za ponížení, které jsem jí tím způsobila;-(

dík za přečtení a pěkný zbytek neděle

1 0
možnosti

Nic není ideální, ale promiňte - vy si představujete práci politiků asi jako Hurvínek válku. A to jsem veliký kritik.

0 0
možnosti
Foto

člověk snad nemusí brát vždycky všechno smrtelně vážně:-)

sem tam nějaký text na odlehčení neuškodí

dík za přečtení a pěkný zbytek neděle

0 0
možnosti
Foto

vzhledem k tomu že hned v prvním odstavci je napsáno že se jedná o podobnost mezi člověkem hmyzem a nižšími živočišnými druhy, tak snad se pijavice mezi nižšší druhy počítat může8-o

pro šťouraly tam tedy přidám ještě do prerexu že se jedná o různou drobnou havěť

0 0
možnosti

Pijavice není hmyz... ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik