Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Ten opravdový zlatý déšť - štědřenec - je dost málo vidět. Zlatice bývá vidět víc a taky je mi líto, když ho zahradníci necitlivě ořezávají do geometrických tvarů. Větvičky zlatice mám raději na keři jako potravu včel než ve váze, kde bez užitku vadnou. Díky za krásné jarní počteníčko:-)R^

0 0
možnosti
Foto

já moc děkuji za přečtení a komentář Martino a přeji pohodovou středu:-)

0 0
možnosti
Foto

H40a47n61a 31V33l41k65o53v77á

23. 4. 2019 22:02

Zlatý déšť jsem letos ještě neviděla.

Moje babička ho nosila kytice, stejně jako později šeříky....

Hledám.....jaro....:-)

0 0
možnosti
BK

Taky mám pocit, že je ho letos málo. A nebo se špatně dívám:-).

0 0
možnosti
RJ

R78a47d13e45k 25J74a45r37o58š

23. 4. 2019 22:01

Je-li zlatý déšť, tak prší štěstí ;-)

KarmaR^

0 0
možnosti
Foto

děkuji pane Radku a pohodové dny plné štěstí přeju:-)

0 0
možnosti
IL

I98v36a77n44a 61L10a58n84c17e

23. 4. 2019 22:00

Já to mám: jaro je tady.....!!!

0 0
možnosti
Foto

takže hned ten první bod-na tom se shodně asi většina-dík za nákuk Ivanko:-)

0 0
možnosti
Foto

Libi, tenhle blog jsem dnes potřebovala....díky.R^R^

0 0
možnosti
Foto

tak to jsem moc ráda Laděnko že jsem se trefila:-)dík za přečtení a pohodovou středu přeju:-)

0 0
možnosti
BK

R^:-), Libuško díky za moc pěkný blog. Já u zlatého deště mívám už spoustu let takové nostalgické pocity - stejně jako u sakur, nebo šeříku. Vždy mám pocit, že tu budou jen chviličku, že si tu krásu nestačím užít, že než se naděju, budou pryč.

0 0
možnosti
Foto

to jsi napsala krásně Beatko-tak je to se vším v životě

0 0
možnosti
Foto

Paní Libuško, děkuji hlavně za druhý bod, protože přesně to si říkám, když kolem tak zvaného zlatého deště procházím. Že pravý zlatý déšť je štědřenec a ten, když se zadaří jako minulý rok, nemá v kráse konkurenci. Chodila jsem se na něho dívat přes plot farské zahrady. Jo, a pak si ještě někdy říkám, který vůl ho tak blbě, do nepřirozeného tvaru, ostříhal. Krásné jarní dny přeji.

1 0
možnosti
Foto

děkuju Jarmilko jsem moc ráda že jste se zastavila a také přeji krásné dny:-)

0 0
možnosti
MP

Pri pohledu na zlaty dest me napada, ze mam mokry oblicej

0 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-Dvy jste číslo pane MichaleR^

0 0
možnosti
Foto

J87a45n 54Š21i38k

23. 4. 2019 20:39

Mě další asociace nenapadá. Asi proto, že jako Vy, mám bod 1 na prvním místě. Zlatý déšť miluji, mám ho na zahradě a lituji, že vydrží v rozkvětu tak krátce. Jinak dnes jsem zrovna jeden obdivoval u jednoho souseda. Děkuji za pěkný článek paní Palková a přeji hezký večer

0 0
možnosti
RP

Zlatý déšť společně se sluncem a jasnou modrou oblohou vytváří krásnou scenérii.R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS