Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Libuško, oč méně cestuji, o to raději o těch místech čtu. Líbí se mi, že vybíráš i takové lokality, které nejsou turisticky přebujelé a mnohé informace se Tvým prostřednictvím dozvídám poprvé! R^

0 0
možnosti
Foto

tak to jsem moc ráda Zdeni-mám takových zážitků a článků o nich spoustu a myslím že je dobře poznat i ta méně probádaná místa-někdy jsou zajímavější než ty profláklé mediálně a reklamně podpořené turistické taháky-dík

1 0
možnosti
Foto

R^Tak to musi byt vskutku certovske:-)

0 0
možnosti
Foto

a co ti brání? Co třeba Poděbrady.ty jsou na srdce...

1 0
možnosti
BK

R^díky Libuško za zajímavý blog;-).

1 0
možnosti
Foto

Takovou Itálii já neznám, já galerie a muzea, ale tahle lokalita je neuvěřitelně lákavá, díky za přiblížení,Libi.R^

0 0
možnosti
Foto

je to tam opravdu nádherné Laďko-a do Neapole je to kousek-a tam mají muzea nádherná:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Síru jsem si užila na Liparských ostrovech. Ale riziko roztečení podrážek si nějak nevybavuju, spíš případnou nevolnost z toho smradu. A po těch jejich zázračných bahenních lázních nepomohlo žádné mýdlo.;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

tak ona ta místa kde to bylo příliš horké a nemělo se tam šlapat byla označena takže jak popisuju v blogu lezla jsem kam jsem neměla a můžu si ta to sama-na ty Liparský ostrovy se taky někdy chystám ikdyž občas to tu je podobné- síru tu občas chrlí i dští někteří hodně jedovatí diskutující a hážou na jiné bahno takže kam jezdit máme tu naše idnesácké bahenní lázně;-)

0 0
možnosti
Foto

hlavně českými turisty ještě příliš neobjevené-ne že by tam nejezdili ale ne v takovém masovém měřítku-a když jsem tam byla poprvé krátce po Sametovce tak potkat někoho z východního bloku byla spíš rarita a nedaleko odtamtud Troška později točil jeden t dílů Slunce seno

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik