Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já zas četla, že vědci zjistili, že když partneři chtějí počít holku, mají souložit ve středu,okolo 22 hodiny večer a nejlépe zezadu. Taky to byl vědecký výzkum:-P

4 0
možnosti
Foto

já zase radila, že u kluka musí třít partnerce ušní boltce a on to, borec, fakt dělal. Narodila se holka.;-D

0 0
možnosti
MP

To nemuze byt zpochybnovano, to jsou vedecka data

1 0
možnosti
PT

P18e48t73r 98T62o24m24e33k

23. 3. 2019 14:31

Madam Palková - komička.

2 0
možnosti
JU

J23i91ř11í 96U61r69b41a71n

23. 3. 2019 15:40

Obávám se, že tímto urážíte většinu komiků :-)

1 0
možnosti
Foto

Nesouhlasím. V Řecku se muži žení po čtyřicítce, žádné blbé děti neplodí. Znám mnoho dětí, dokonce vlastní, které má staršího otce a je to v pohodě. Na toto téma jsem také mluvila s mnoha odborníky. A věk muže nerozhoduje na rozdíl od věku ženy. A s tím, že se autismus svádí na všechno možné by se už mělo také něco dělat, protože tolik postižených dětí se nikdy nerodilo. Očkování? Strava? Chemie? Nevím.

2 0
možnosti
Foto

lidé ve Středomoří mají trochu jinou genetiku a jsou celkově zdravější paní Katarino-Italové a Italky jsou ještě v sedmdesáti vitální veselí a plní života-výzkum který jsem citovala byl evidentně prováděn na populaci kde dotyčný vědec bádal-dík za nákuk a krásný slunečný víkend:-)

4 0
možnosti
JJ

J82a27n 25J73í28l75e58k

23. 3. 2019 12:43

To je celkem obecné a dlouhodobě známé téma. Už dávno jsem o něm čítal v ruzných zajimavých kniháchNa tom není nc popudlivého ani urážlivého. Ale ten způsob presentace Palková, ten je fakt komický. Boj stále, pořád ažd konečného vítězství. Jen nevím o co se hraje:-):-):-)

3 0
možnosti
VE

Buď do 40 let založit rodinu, nebo si alespoň nechat zamrazit sperma na později

2 0
možnosti
Foto

myslím že jste na ti kápla paní VeronikoR^;-)vy byste měla být chlap-nejednou jsem si podle komentářů všmla že mužskou problematiku máte zmáknutou na jedničkuR^

1 0
možnosti
Foto

Ta tom výzkumu jistě trochu pravdy je. Dělat jednoduché závěry, jako děláte Vy, je myslím chyba.

Obecně asi muži nad 40 let mají větší riziko zplodit nezdravé dítě. Obzvláště, když je plodí s ženou vyššího věku. :-)

Mnohem důležitější než kalendářní věk je však biologický a mentální věk. Statistiky, které zmiňujete tyto ukazatele v potaz asi nebraly.

Zdravý, inteligentní a zdravě žijící muž s mladou zdravou ženou může zplodit zdravé děti a často se to také stává, viz Karel Got.

3 0
možnosti
Foto

já pane Chudáčku žádné jednoduché závěry nedělám, jen cituji výsledky průzkumu vědce-odkaz s jeho jménem tam je takže jsem si to z prstu nevycucala-jen když jsem na ten článek narazila tak jsem pocítila potřebu ho zde publikovat, protože jak uvádím v perexu, když jsem před časem psala na toto téma všichni tvrdili že si vymýšlím, přestože i tehdy jsem uvedla zdroj-no a pokud s tím po dvou letech přichází někdo jiný tak na tom asi něco bude-jinými slovy, jak sám správně říkáte, biologický a mentální věk jsou prokazatelnější než věk kalendářní což ovšem platí u obou pohlaví-dík za komentář a krásný pohodový víkend:-)

2 0
možnosti
Foto

R^To je celkem logicke, ale je tu jeste jeden aspekt. Rodice a zejmena muzi, protoze ti jsou navzdory vsemu nastesti stale prevazujicim elementem zivitele rodiny, by meli mit deti tak, aby je dokazali materialne zabezpecit az do doby jejich predpokladaneho osamostatneni:-P

0 0
možnosti
Foto

je to tak Honzo, když se šedasátiletý otec raduje z miminka asi nepřemýšlí jak se bude vyjímat mezi rodiči třeba na jeho promoci-dík za nákuk a pohodový víkend:-)

1 0
možnosti
TH

Chudáci děti Karla Gotta. Okamžitě s nimi do nemocnice!

5 0
možnosti
Foto

tak děti prosperují, ale kdo holky jednou povede k promoci nebo oltáři ví Bůh;-)

0 0
možnosti
MG

Pocituju potřebu se za pisatelku přimluvit, napsala pěkný čtivý text, a to že jsou to nesmysly, nevadí.

7 0
možnosti
Foto

;-D

Mne však zklamala tím, že nezmínila, jak je pro ženu škodlivé mít dítě s katolíkem. ;-) Třeba však o tom napíše jiný blog.

6 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik