Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jsou to jakostní a surovinové normy cukrářských výrobků r 1962, raději bych to okopíroval, ale zkusím to nějak opsat....

hlavní znaky postupu:

Z lehkého čokoládového krému se na hlazený papír, sáčkem s hladkou trubičkou nastříkají bochánky (buflery) o váze necelých 4,5 dkg. Po ztuhnutí se bochánky jednotlivě vkusně přestříkají cukr. kakaovou polevou. Do poháru o obsahu asi 2dl se naleje čokoládové šodó(2dkg), na které se sáčkem nastříká pevná šlehačková náplň a přiloží se (zamáčkne) kostka sachrové hmoty. Na povřch se položí zdobený dostatečně ztuhlý čokoládový bochánek, kolem kterého se vkusně nastříká šlehačková náplň. Střed bochánku se ozdobí proslazenou třešní.

0 0
možnosti
Foto

děkuju Vlastičko-to zní opravdu svůdně a lákavě;-)

0 0
možnosti

Libuško, u nás v Lbc. byla cukrárna "Čínská čajovna" a tam prodávali

pohár zvaný Kongo... bylo to kdysi dávno ...

0 0
možnosti
Foto

tak to chce opravdu hodně fantazie;-DČína a Kongo-to fakt nejde moc dohromady-a jaké ingredience v něm Vlastičko byly?8-o

0 0
možnosti
Foto

H61a89n37a 56V71l66k27o30v44á

11. 2. 2019 17:54

R^:-) je to zajímavé, ale já když už si cukrárnu dovolím (a mám kamarádku která mne pravidelně svádí) tak prachsprostě mlsám. Sice i očima, ale ten pocit na patře je absolutně převažující ...

Vám karma za uchopení tématuR^

0 0
možnosti
Foto

děkuji Hanko ,přiznám se že ze strachu abych nepřibrala jsem v cukrárně spíše voayer;-D

0 0
možnosti
Foto

dík Ivanko a pěkný večer:-)

1 0
možnosti

orgie z mlíčňáku by nebyly???;-)

0 0
možnosti
Foto

má myslím že by se dalo-akorát že tam tak často nechodím;-)dekuju za návštěvu a pěkný večer:-)

0 0
možnosti

clovek s fantazii muze vejit treba i do pohrebni sluzby a uz to jede...

0 0
možnosti
Foto

no nestraš Marku to už je ale nekrofilie ne?;-)ikdyž stačí aby pohřebák byl fešák a mohlo by se sát-dík za nákuk a hezký večer:-)

0 0
možnosti
Foto

koukám o co v hospodě přicházím, třeba o špičku :-) kdysi jsem k narozkám od kapely dostal jistý mužský orgán vymodelovaný z mejdla...sem ho dal vedle v práci ženskejm...do týdne ho vymydlily :-)

0 0
možnosti
Foto

;-DKolegyně přinesla po svých kulatinách kus dortu. Zbyla ta nejpikantnější část.8-o

0 0
možnosti
Foto

Vám už z toho nedostatku sexu opravdu hrabe. Koloušci došli, nebo co?

No nic no, nazvěte mě zase domovníkem co vám noc nedopřeje, hlídkujícím milicionářem, nebo jen hlupákem co nedokáže ocenit vaše erotické fantazie.

Stále se mám co učit.

0 1
možnosti

D65a67v91i58d 23V44l30k

11. 2. 2019 7:12

Dost zaprděná reakce na vtipný blog. Vás popuzuje , že i žena může otevřeně demonstrovat svoji sexualitu??? Venku je 21. století všiml jste si??

2 1
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik