Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AV

Manžel mal podozrenie, že ho manželka podvádza. Pred tým ako odišiel

na služobnú cestu, namontoval do spálne kameru.

Keď sa vrátil a pozrel si záznam z kamery, so smútkom

v hlase svojim kamaratom v obľubenej krčme vykladá.

Skutočne, prišiel mladý, urastený chlap a ked som videl tie

manželkine faldy, a ovisnuté prsia... no, čo vám budem hovoriť

hanbil som ako sviňa.

17 0
možnosti
RK

Pan Kohn se jednou vrací nečekaně brzo domů a uzří svou zralou manželku in flagranti s mladým, urostlým příručím Roubíčkem. Obrátí oči v sloup a zaúpí: "Roubíček, já se jim divím. Copak já, já musím, ale oni?"

5 0
možnosti
PH

Která si ho nepostaví, ta si ho nazaslouží. Akorát jak nevím, jak to napsat jako opačně, jako že, když ji jako von, tak vona... no... že ji, mlask, no - no tak hezký den všem.

1 0
možnosti
Foto

asi kdo maže ten jede ne Pavle? Jak jednoduché...;-D

0 0
možnosti
MP

Když mi bylo 20 tak jsem s žádnou která je starší nechtěl nic mít, to mě provázelo celé manželství. Až ve svých 60 ti letech jsem přišel na to že některé dámy ji mají pořád krásnou. Těším se na to co přijde za 10 až 20 let pokud se dožiju tohoto věku.

1 0
možnosti
JJ

J62a85n 48J35í13l52e35k

31. 1. 2019 15:18

Kdo by se staral, jestli odkvetlé kopretině zvlhne? Tímhle jsem se nikdy nezabýval. :-)

0 0
možnosti
Foto

kopretiny vydrží rozkvetlé déle než třeba takový tulipán-ten zvadne dřív než mu květ plně rozvine:-P

0 0
možnosti
RK

Je to velké dilema. Těžko říci, kdo v tomhle vyhrává, ale co se týče životního stydění, tak jsou na tom lépe muži, anžto se stydí v životě jen dvakrát:

Poprvé, když to nejde podruhé.

Podruhé, když to nejde poprvé.

Ženy se stydí čtyřikrát.

1. Když přijdou o panenství (diskutabilní, některé i to umí zpeněžit)

2. Když jsou poprvé nevěrné (diskutabilní, některé i to umí zpeněžit)

3. Když za to poprvé vezmou peníze (diskutabilní, některé se tím i chlubí)

4. Když za to poprvé dají peníze (diskutabilní, některé na tom postaví kariéru)

A včil mudrujte... ;-D;-D;-D

11 0
možnosti
Foto

děkuju Janičko a krásný den přeji;-)

0 0
možnosti
Foto

Tak spoustu mladších na starších upřímně vzrušují bankovní konta, i to je druh lásky či chtíče... každému co jeho jest ;-D

0 0
možnosti
Foto

ano říká se že peníze jsou velké afrodiziakum-další důkaz že být chudý není takový průšvih-člověk má alespoň jistotu, že ten druhý ho nechce jen kvůli penězům-ty navíc prý kazí charakter a blaze tomu kdo nic nemá nestará se kam co schová;-)

1 0
možnosti
BH

Superkarma;-)

Pravda vždy provokuje:-P

1 0
možnosti
Foto

děkuji paní Bělo-také se říká, že pravda vždy vítězí, tak uvidíme jestli to funguje

0 0
možnosti
PB

P37e34t22r 37B90u13r85i84a66n

31. 1. 2019 14:29

Karma. S výrokem toho chlapíka vůbec nesouhlasím, ovšem jeho nepostoj je jeho postojem a já budu vždy bránit jeho právo na to, říct to naplno. Co mi přijde otřesné je dnešní doba, která na vlně překoreknosti nutí lidi lhát. Správně podle těchto umělých pravidel měl onen chlapík říct: zralé ženy jsou velmi žádoucí. Je to to stejné, jako jít v průvodu a mávat třepetalkou směrem k tribuně a volat sláva. Žijeme vlastně v době centrálně řízené povinné lži jako za totality.

A co týče těch mladých koloušků, cožpak ta věková diverzita není to stejné, jako věkový rozdíl jen o level výše? A cožpak to nejsou dvě strany téže mince ve smyslu: mít staršího muže=on má mladší ženu, mít mladšího milence=on má zralou milovnici? Tedy pokud se vyspíte s mladším, naplňujete zároveň obojí, tedy že mladším se líbí starší a naopak.

11 1
možnosti
RK

Víte, ona je otázka, co je v pozadí (a nemyslím to eufemicky) celé věci. Byl jsem jednou náhodou svědkem toho, jak dva postarší pánové hodnotili své úspěchy u žen. Jeden prohlásil: "Ty si myslíš, že mě to mladé kopyto baví? To je hrůza, ale když ji vytáhnu ven a pominu její chování, víš, kolik lidí mi závidí?" Namotal se k tomu jeden mladík a prohlásil: "No, mě tu mojí milenku asi na první pohled moc chlapů nezávidí, když je ve věku mojí matky, ale zase mi udělá takové pomyšlení, že nemusím nikde hnout ani prstem." Mohl to být moderním jazykem fake jak vyšitý, ale znáte to, není šprochu... ;-);-);-)

3 0
možnosti
RK

Přišla jedna žena kolem zmíněného věku do honosného podniku, kde na ní měl čekat ON. Místo něj dorazil mírně plešatý, obstarožní a obrýlený muž ryze úřednického těla a příjemným hlasem pravil: "Vy jste tu kvůli tomu mladému, potentnímu, překrásnému, v posteli neutahatelnému a nepřekonatelnému, moudrému, skromnému, pozornému, vysportovanému a pravdomluvnému jedinci, který splní každé přání ještě dříve, než ho vyslovíte? Je mi nesmírně trapné, že vám musím s lítostí sdělit, že už není mezi námi. Byl rozsápán chtivými ženštinami v roce 1742."

1 0
možnosti
PB

P61e15t80r 22B18u25r95i56a39n

31. 1. 2019 14:31

Přijde urvaná, podrápaná a potrhaná žena do práce a kolegyně se jí ptají, co se jí stalo.

"Ale, šla jsem na rande naslepo s chlapíkem, který inzeroval, že má desetileté úspory a já hloupá si myslela, že to má v penězích."

2 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik