Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Masturbaci je možno označit mnoha výrazy/názvy, ale v tomto případě mne nenapadá lepší název než SAMOHANA.

1 0
možnosti
Foto

to je ale pak je na výběru každého zda to interpretuje jako substantivum od samo -hanit, samo-honit. samo-pohanit popřípadě je to zkomolenina zkratky hana je sama doma8-o

0 0
možnosti
JK

Svět byl vždycky praštěnej.

0 0
možnosti
Foto

asi máte pravdu pane Josefe, jen se o všem vždy nevědělo ale díky médiím máme dnes komplexnější obraz a zprávu o stavu lidstva;-D

0 0
možnosti
Foto

Hlavně, že se reprezentantům [>-] daří;-D, díky pobavilo.

0 0
možnosti
Foto

jo pane Filipe zdá se že Češi jsou v některých disciplínách fakt borci;-D jsem ráda že to pobavilo, v záplavě spíše depresivních zpráv je nutno myslet pozitivně;-)

1 0
možnosti
Foto

Nedovedu si představit, jak se to hodnotí v ženské kategorii - třeba délka masturbace?

1 0
možnosti
Foto

kdyby jen délka masturbace-jukněte na ten odkaz v závěru blogu a budete valit oči co ženský všechno dokážou pane Vlastimile;-)

0 0
možnosti
RK

Pro tuhle "inteligentní zábavu" se naprosto skvěle hodí slavný citát z Pelíšků: "To muselo dát práce, a přitom je to taková blbost!"

Pochopitelně to píšu s vědomím, že budu označen za závistivce, impotenta a tak dále. Ale nešť, já jsem přesvědčen, že umím strávit devět hodin a něco mnohem smysluplněji.

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-Djo Ríšo devět hodin je fakt dost...a pak si lidi stěžují že tenisový loket mají z hraní tenisu;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Lepší je milovací maraton, ale v tom se asi nikde veřejně nesoutěží;-D

1 0
možnosti
Foto

já bych se vůbec nedivila Honzo kdyby se soutěžilo i v tom-možná by stačilo zapátrat na netu;-D

2 0
možnosti
Foto

Teda to jsou soutěže.8-o8-o;-D

1 0
možnosti
Foto

viď, já taky nevěřila svým očím když jsem to četla, hlavně by mě zajímalo kdo se hlásí do poroty a jestli jsou při posuzování výkonů jednotlivých borců fakt objektivní;-D

0 0
možnosti
Foto

Tyhle turnaje by se měly dělat v Indii nebo Africe. Tam je Biblí kritizované plýtvání semenem více než žádoucí.

2 0
možnosti
Foto

no vidíte pane Štěpáne asi tam dodržují biblická přikázání víc než křesťanská Evropa která jde populačně dolů zatímco oni Boží přikázání milujte se množte se plní na více než 100%;-D;-D;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik