Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-DR^ Já osobně raději spím, ale pokud vrznu, tak důvod je jiný, vrzat potřebují totiž naši kočičí miláčkové, a to často dost brzy ráno. Avšak potřebují svoje služebnictvo.;-)

1 0
možnosti
Foto

to chápu Soni,. měla jsem dlouhá léta pejsky takže vím o čem mluvíš-napřed jejich potřeby a pak až moje;-D

přísloví pes nejlepší přítel člověka neplatí-naopak-člověk nejlepší sluha psa-dík za návštěvu těším se zas na nějaký tvůj krásný fotoblog-pěknou neděli :-)

0 0
možnosti
HM

My si pro tohle zavedli doma termín bílý sex.. Partner ho má před spaním a já v noci v polospánku chodím na sladké:-)

1 0
možnosti
Foto

tak to máte pěkně rozdělené pani Hano, věřím že někdy se vaše cesty mezi ložnicí a kuchyní protnou a jiné aktivity děláte společně-děkuju za milý komentář a pěkný víkend přeju:-)

1 0
možnosti
JK

J33o15s37e70f 17K39l31a70t

11. 1. 2019 22:28

Jojo o čem sním, když náhodou spím

0 0
možnosti
Foto

sny jsou různé pane Josefe-hlavně aby to nebyly noční můry-dík za návštěvu a pohodovou sobotu:-)

0 0
možnosti
AL

Jsem rád, že jste na titulce, zasloužíte si to.

:-)R^

0 0
možnosti
Foto

děkuj pane Arnolde ...ani jsem si nevšimla;-)hlavně když se lidi trochu pobaví, depresivních a hádacích blogů je tu na můj vkus už nějak moc-pěkný víkend:-)

0 0
možnosti
JS

Zklamala jste a nevěřím Vám. Domnívám se, že pokud se v noci vzbudíte,máte chuť na něco jiného..

0 0
možnosti
Foto

No teda Libuško, to mě fakt pobavilo. Já teda v noci spím. Spánek miluji více než jídlo. Ale teď už vím proč je můj manžel, tak nevyspalý. Vrže celou noc. Jsem ráda, že už vím z čeho je tak unavený. ;-DR^R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

tak to jsem ráda Danko že jsem vám pomohla v pochopení co se u vás v noci děje když spíte;-)

0 0
možnosti

Přitom řešení je navýsost jednoduché: večer nutno z ledničky všechno včetně kostek ledu vyndat a sežrat. Kvůli absolutně prázdné ledničce nikdo vstávat nebude.

0 0
možnosti
Foto

no a co ta špajzka, kuchyňské skříňky a bar?8-o

0 0
možnosti
RK

Na otázku - co uděláte, když vás v noci přepadne hlad? - odpovídám: násilí se nelze bránit, pouze plodí další násilí, takže jdu vyrabovat lednici.

0 0
možnosti
Foto

R^;-Dto zní rozumně Ríšo-trochu to připomíná hlášku: Alkohol je nepřítel lidského zdraví-proto je nutné ho okamžitě zlikvidovat;-)

0 0
možnosti
Foto

:-)R^

Osobně s tím většinou "statečně" bojuji (jde to přeci strašně "na figuru"). Problémem je ale, lidově řečeno, chlast. Ten jednak jednak podporuje chuť k jídlu a jednak odbourává zábrany a dobrá předsevzetí. Sice by jeden mohl stejně jako v noci "nežrat" i večer "nechlastat", ale to se hezky řekne...

1 0
možnosti
JS

;-DR^ jo, to mě už taky napadlo si místo večeře dát dvojku, či dvě červeného... ale když já k němu něco musím zakousnout, takže je to dvojka, či dvě červeného + hromada jídla ;-D

0 0
možnosti
BH

To je tak když si jeden ani nevrzne.

3 0
možnosti
Foto

zato tady v diskuzích jsou lidi, kteří jak ten skřivan kdyby měl zmrznout tak si musí vrznout;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik