Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já večeřím mezi pátou a šestou s tím, že večer si už dám jenom nějakou tu sklenku vína, a s hladem nebo s chutí na jídlo nemám žádný problém. Spím jako dudek svých 8 až 9 hodin. Naopak problém se spaním resp s usnutím mám jen tehdy, když se přejím a přepiju pozdě večer ;-)

0 0
možnosti
Foto

to vám zavidím pane Jiří-já po sklence vína dostanu chuť na něco dobrého -oříšky, kousek sýra a už to jede;-)dík za komentář a pěkný dne:-)

0 0
možnosti

J96a88n 90H53u40r69k80a

16. 1. 2019 2:35

;-D jooo vrzání ...Nekonečný to příběh...a ty následky nadváha gravidita předsevzetí a...opět vrzání nicméně vše je o pohybu a ten je prospěšný...;-D

0 0
možnosti
Foto

ano pane Hurko není nad pohyb-někdy si říkám že tím prohledáváním skříněk a šuplíků se nějaká ta kalorie spálí takže netřeba propadat panice-nadarmo se neříká že kámen který se valí nestačí obrůst mechem;-)dk za komentář a krásný den:-)

0 0
možnosti

Tak, já si dám večer 2 litry bílého vína a mám klid. Dokonce nemám do příštího večera ani hlad. Jen něco malého k zakousnutí

0 0
možnosti
Foto

tak to jste frajer pan Tomáši-kdysi jsem držela vinnou dietu což bylo 2dc místo jídla-takže snídaně dopolední přesnídávka oběd odpolední svačina a večeře to mi dalo litr, takže ty vaše dva večerní litry jsem měla na da dny;-D a to malé k zakousnutí může být dost ošemetné-každý si to vyloží jinak.pro někoho to může být třeba pečené vepřové koleno;-)každopádně vám závidím

0 0
možnosti

J86a49n 38R64i89c23h86t62e94r

15. 1. 2019 12:03

Nevržu. Přiznám se, že ještě před spaním vyplením sýry a klobásky a pokud zbyde před spaním čas, dojím slané tyčky.

(ano, jsem čuně, ale zase se mi nestane, že by mě vzbudil hlad. Leda větry...)

0 0
možnosti
Foto

;-DR^takže jsme na tom nakonec v celkovém součtu skoro stejně pane Richtere jen každý pleníme v jiném časovém úseku-nicméně dík za komentář a přeji i nadále veselé a krásné plenění;-)

0 0
možnosti
Foto

Sorry, nevím, jak mi tam ten paleček dolů vlítl. To nebylo mým úmyslem.R^

0 0
možnosti
Foto

neomlouvejte se chápu, jsem mistryní překlepů také se mi to stává často-velice často:-)

0 0
možnosti
Foto

Tak jsme na tom velmi obdobně. Díky za hezké počtení.R^Rv

0 0
možnosti
Foto

děkuju paní Katarinu člověka potěší když ví že v tom není sám bude nás určitě víc ale ne každý se upřímně přizná;-D

0 0
možnosti

Napřed to okomentuji z lingvistického hlediska. Jelikož už se konám u cizáků 53 let, tak za první moje čeština dostala na frak, za druhé, neznám "moderní" český slang. Takže slovo "vrznutí" v mých československých letech znamenalo jenom vrznutí, alespoň u nás na Moravě a jiný význam nemělo. Když sem pročítal článek, měl sem dojem, že za ta poslední desetiletí to slovo dostalo nějakou "pikantní" nuanci a pak mi z diskuse došlo, co ta nuance znamená, takže teď je Libuše díky Tvému článku moje zásoba moderního českého slangu zase o jedno slovo obohacena;-DJinak já abych v noci v pravém slova smyslu nevrzal, používám recept jedné dietoložky: Hodinu před spaním černý polozrnný chleba a k tomu sklenici sojového mléka, a s tím přežiju v pohodě celou noc, a nemusím vrzat. ;-)

0 0
možnosti
Foto

to ti závidím Dane, občas si dám k večeři taky jen zákys---a chutná mi---někdy po něm taky celou noc spím jako dudek, někdy však, jak popsáno v blogu, mě v noci nebo k ránu vzbudí hlad-je to většinou když předchozí den málo jím a mám zvýšenou fyzickou zátěž-jinak s tím vrzáním došlo opravdu k významovému posunu.snad že přitom vrže postel-každopádně až ti někdo řekne, že si včera ani nevrznul, tak už víš co myslel...ale není to jen v sexuálním kontextu-všeobecně to znamená, že prostě se někdo nedostat k činnosti ke které se chystal-dík za návštěvu a krásný pohodový večer;-)

0 0
možnosti

To není hlad, ale závislost na jedení, v podstatě stejná jako jiné závislosti. Moje matka tomu říkala a stále někdy ještě říká, že jí z rozjívenosti. je to sice nepřesné ale zábavné vyjádření.

0 0
možnosti
Foto

děkuji pane Jaroslave za přečtení-ale tak hrozné a pravidelné to není-to bych už byla tlustá jak velryba-trochu jsem to samozřejmě přifoukla aby to vydalo na blog-ale souhlasím s vámi že pokud někdo myslí jen na jídlo je to už závislost-

pěknou neděli přeji:-)

0 0
možnosti
Foto

Moooc jsi mě pobavila, Libuško!!! R^ Kdysi mi vyprávěl kamarád, že měl v ledničce pekáček se zbytkem pečeného vepřového od oběda. Chtěl si to nechat na druhý den. Před spaním na to dostal takovou chuť, že se mu vůbec nepodařilo usnout a druhá hodina ranní ho zastihla s tím pekáčem v posteli, ládoval to do sebe studený a bez chleba.;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik