Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J20a31n 44H66u62r47k84a

13. 12. 2018 7:50

potvrzuji i mě to na P3 při nové občance LONI zamítli ...čekám také jak vše dopadne neboť jsem se odvolal na paragraf bránění víry (pastafar.není vírou na seznamu zakázaných) chtěl jsem být v taláru s repre pokrývkou hlavy jako první bohužel...ale svým srdcem... ŠPAGET NENÍ NIKDY DOST A ŠPAGETY VLÁDNOU CELÉMU VESMÍRU (zde je vysvětlení teorie strun...)R^...děkujeme za podporuR^

0 0
možnosti
Foto

držím palce ve vašem spravedlivém boji a věřím v těstoviny celým svým srdcem

1 0
možnosti
Foto

Mlhavě se mi vybavuje že jeden pastafarián v ČR se soudil o to že může mít cedník na hlavě při focení na občanku a vyhrál.

I když nevím jestli tato zpráva neproběhla prvního dubna....

0 0
možnosti
Foto

nene paní Hanko není to apríl a zmiňuji to i v blogu-dík za návštěvu a pohodový advent:-)

0 0
možnosti
Foto

R^;-D

No nic, pořídím si fáro a budu v něm pojídat pastu. Ale to asi budu pastafárón ;-D

1 0
možnosti
Foto

tak můžete založit další sektu nebo náboženskou skupinu;-) pěkný adventní víkend pane Marku a dík za návštěvu:-)

0 0
možnosti
Foto

J88a25n 15A23n43d16r81l93e

7. 12. 2018 21:51

necmarejte satanase po fasádách, copak musite jist spagety, Italko jedna 8-o:-) jo , to veprove, to bude horsi... to uznavam...:-(

0 0
možnosti
Foto

no vidíte Honzo já se radši obejdu bez vepřového ale bez špaget?8-o to je konec světa;-);-Ddík za náčum a pěkný adventní víkend

1 0
možnosti
Foto

;-DR^Budeš si muset koupit díratou pokličku, ta na hlavu dát nejde.;-)

1 0
možnosti

P13e64t23r 82B66u51r73i88a38n

7. 12. 2018 16:55

;-D;-D dobrý, karmouš.

1 0
možnosti
Foto

O88t43a63k76a61r 72S45e81k35l

7. 12. 2018 15:40

Paní Libo , Vy jste ale číslo !! ;-D No.- 1 !!

Je to takové cimrmanovské.;-D

1 0
možnosti
Foto

děkuji pane Oto a pěkný adventní víkend vám přeji;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Ale kdepak, Libu, vesmír přece stvořila Superkočka, o tom by se mělo učit ve školách::-)

https://janprazak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=252501

1 0
možnosti
Foto

no když to říkáš ty Honzo tak na tom něco bude;-)dík za náčum a pěkný víkend

1 0
možnosti
Foto

Chtěl jsem se sice abstrouhat cizích výrazů, aby z toho nebylo pa-fo, ale při adokátním komentování mi automat odpověděl, byť jsem citoval, že:

"

Váš příspěvek nebyl uložen.

Redakce iDNES.cz si nepřeje, aby se váš příspěvek objevil v diskusi, protože je v rozporu s pravidly pro diskutování na tomto serveru. Děkujeme za pochopení. Identifikační číslo nepovoleného příspěvku je: 93553645. Přečtěte si Pravidla pro diskutování a tento článek."

To je pak práce na h.... nic.

0 0
možnosti

Přiznám se, že před lety, když vyšel nějaký dotazník s konkrétními dotazy a nutností konkrétně odpovědět, vyšli mi, jako moji favorité, Piráti. Nevolil jsem je, protože i když o tom moc nehovořili patřili mezi "super vítače" . Mrazí mě z toho i dnes, protože je to dvojka TOP 09.

0 0
možnosti
Foto

víte pane Josefe, nevím přesně jak až moc Piráti byli pro imigraci ale dneska stačí málo a máte nálepku vítače- já před časem jen naznačila, že k nám se imigranti právě nehrnou protože nejsme dostatečně atraktivní zemí a že místo strašení imigrací bychom měli řešit jiné problémy třeba boj proti drogám protože šance že mě zabije feťak je větší než že mě zabije imigrant- a hned mě nazvali vátačkou

no a právě před týdnem se na benzínce něco podobného stalo, že útočníci očividně pod vlivem chladnokrevně zavraždili obsluhu pro pár korun...a to není ojedinělé:-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik