Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BD

Když se žena nestará,tak se penis scvrkává zcela určitě. Dnes jsou hitem i vodní pumpy,které údajně napravují i různé tvary penisu k dokonalosti. Ja zajímavé,že gayouvé mají prý penis všichni nadměrný. Proč asi ?

0 0
možnosti
Foto

pravda pane Bedřichu-říká se že ženská ručka je jako lupa-má moc zvětšovat určité jevy-ale s tou velikostí gayů a jejich nářadíčka to slyším poprvé-ta příroda je ale marnotratná

0 0
možnosti
Foto

Jo a tuhle jsem četl, jak je možné, že po dobře mířeném kopu do rozkroku je muž tak nějak ... rozbitej. No to je přeci jasné, zkuste někoho dobře mířeným kopem zasáhnout přímo do mozku...:-)

0 0
možnosti
Foto

tak rozdrcený mozek je fakt tragédie;-)ačkoliv u některých lidí se to skoro nepozná-dík za komentář a pohodový advent pane Vladimíre:-)

0 0
možnosti
LT

Vyzkoušel jsem šampon, tužidlo i lak na vlasy... a furt nic :-)

0 0
možnosti
Foto

vážně? Tak ty reklamy asi kecaj:-/tak snad nějaký erotický film;-)

0 0
možnosti
Foto

Napoleon jej měl prý... nic moc a ještě byl v milování sobec. (baby to o něm trousily).

A co krasavic měl. Malý a přesto se o něj dámy vehementně ucházely.

0 0
možnosti
Foto

právě o něm se říkalo, že není důležité být velký postavou ale duchem-ale moc a peníze jsou prý velké afrodisiakum:-)

0 0
možnosti
Foto

O36t86a63k18a48r 52S17e86k61l

3. 12. 2018 16:27

Libuše / mohu-li / - Vaše dva poslední blogy nemají zrovna adventní téma.;-D. Ale budiž , je to vítané osvěžení po věčných politických šarvátkách.R^.

Vás Libuší jest šlakovitě málo ,leč jste. Já se musím pochlubit - mám vnučku Libušku. Ač teprve 1 a 1/2 roku mláda , je též pěkné kvítko.;-D. Blonďaté.

0 0
možnosti
Foto

Většinou se zabývám fyzikou, takže se mě líbil povzdech ženy, \ Muž má mezi nohama kompas, který mu ukazuje směr, tak co můžeš od něho očekávat. \.

0 0
možnosti
Foto

R^;-)to je dobré pane Makso;-Dtak přeju všem kolem do nejméně porouchaných kompasů;-D

0 0
možnosti
Foto

No to je představa, zmizení penisu.8-o;-D

0 0
možnosti
Foto

třeba po koupeli v ledové vodě

0 0
možnosti
DV

D64a28v42i55d 74V86l60k

3. 12. 2018 11:28

K čemu je velký penis, když Petra Paroubková vynalezla "Sexymozek." V Antice byl velký penis důkazem o slabých intelektuálních schopnostech majitele. Ideálem bylo malé hbité žihadlo. Velký penis byl vyhrazen pro Satiry a záporáky. Mně to připadá stejně srandovní ta honba za velkým penisem, jak "F" prsní, implantáty.

2 0
možnosti
Foto

taky se říká že dnes si to muži kompenzují koupí velkého auta-čím větší auto tím menší sexymozek;-)

0 0
možnosti
Foto

Je dobře, že si děláte šprťouchlata z podobných hovadin.

Zvětšovat když tak máme gentlemanství, empatii, spolehlivost, vlídnost k blízkým lidem, velkorysost, nadhled a taky humor! ;-D

Přeji Vám krásný předsváteční čas :-)

1 0
možnosti
Foto

naprosto souhlasím pane Marku těch kvalit a vlastností, které jste vyjmenoval, není nikdy dost -dík za moudrá slova a krásný večer:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik