Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Inu, ona ta sklenička s vínem by do té expozice k onomu psacímu stroji možná vlastně patřila.

Vlastně jste ji nevědomky dotvořila k obrazu pana Horníčka. ;-D

A možná Vás se shůry k tomu ponoukl, aby ta výstava byla skutečně kompletní.

1 0
možnosti
Foto

Snad ještě dodám, že málo kdo uměl tak číst a vyprávět jako on. Vzpomínám si jak jsme jako studenti zoufale sháněli LP Dobře utajné housle, Žáky darebáky a kantora Barnabáše... později třeba Listy z Provance, Jablko je vino a nebo Tři muže ve člunu, aby tomu nasadil korunu čtením Pavlovy knihy Jak jsem potkal ryby.

1 0
možnosti
Foto

máte pravdu vypravěč to byl úžasný

0 0
možnosti
Foto

tak ke skleničce vína mě nikdo ponoukat nemusí pane Martine;-D;-D;-D je pravda, že jsem ji mohla odložit jinam, ale jak správně říkáte-ona se k tomu hodila takže to byl spíš úmysl-ale čekala jsem kdy mě napomene nějaká pracovnice knihovny, že právě tam jsem ji pokládat neměla protože kdyby ji omylem převrhla a polila to tam8-o8-o8-ono dobře to dopadlo ;-)

0 0
možnosti