Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Libuško, tak tímto tématem jsi mi udělala ohromnou radost.!R^ Na Miroslava Horníčka často vzpomínám. Tak moc mi dnes chybí inteligentní druh humoru, který právě on představoval. Byl to v pravdě renesanční člověk. Skvělý glosátor a vypravěč. Jako herec opravdový Mistr. Když vzpomenu, jak hrál s Jiřím Sovákem v seriálu Byli jednou dva písaři, tak se mi chce smeknout. Celé to televizní dílo je doslova geniální a jejich dialogy famózní. Režie Jána Roháče a scénář Jaroslava Dietla dílo korunovaly. A to se na scénáři pan Horníček s panem Sovákem spolupodíleli svými skvělými nápady.

A co ještě miluji z umění Miroslava Horníčka, tak to jsou jeho nápadité a vtipné výtvarné koláže. Opravdu stojí za vidění.

Dobře jsi, Libu, udělala, že jsi na tuto výstavu vyrazilaR^.

0 0
možnosti
Foto

díky Zdeničko- Písaři byl nezapomenutelný seriál jinak máš pravdu-škoda že jsem nezmínila i ty koláže

0 0
možnosti
Foto

Inu, ona ta sklenička s vínem by do té expozice k onomu psacímu stroji možná vlastně patřila.

Vlastně jste ji nevědomky dotvořila k obrazu pana Horníčka. ;-D

A možná Vás se shůry k tomu ponoukl, aby ta výstava byla skutečně kompletní.

1 0
možnosti
Foto

Snad ještě dodám, že málo kdo uměl tak číst a vyprávět jako on. Vzpomínám si jak jsme jako studenti zoufale sháněli LP Dobře utajné housle, Žáky darebáky a kantora Barnabáše... později třeba Listy z Provance, Jablko je vino a nebo Tři muže ve člunu, aby tomu nasadil korunu čtením Pavlovy knihy Jak jsem potkal ryby.

1 0
možnosti
Foto

děkuji Petře a pěkný zbytek víkendu:-)

0 0
možnosti
Foto

Za blog velký dík. R^

Miroslav Horníček mne provádí celým životem, spolu s ním Jan Werich, Vladimír Menšík, Jiří Sovák, Miloš Kopecký, ale i Miroslav Plzák, Š+G a další a další jim podobní. Miroslav Horníček byl jedním z prvních, s nímž jsem se "potkal" ve svém dospívání a stále ho oprašuji na svých piedestalech, spolu s ostatními Pány, jichž jsem si vážil a stále je uznávám. Byli to obři svých profesí, ale i života, dosud nenahrazení.

Díky za připomínku jednoho z našich velikánů.

2 0
možnosti
Foto

já děkuji za přečtení a milý komentář pane Pavle a přeji hezký víkend:-)

0 0
možnosti

No - a v Plzni, jeho rodném městě, Divadlo M. Horníčka zbourali před pár lety, co na to říct..

0 0
možnosti
Foto

ano také to v závěru zmiňuji a dokonce odmítli po něm pojmenovat divadlo nové přestože spousta lidí byla pro

0 0
možnosti
Foto

J41a74n 71P81r13a62ž38á27k

12. 10. 2018 21:03

R^Pan Horníček byl nenahraditelný člověk, originál.

Libu, díky za report, hezký večer:-)

3 0
možnosti

Souhlas.

Ty forbiny s nim a Janem Werichem jsou nezapomenutelne. Chybi nam tu.

2 0
možnosti

Teda Libuško, vy jste akční a já žasnu, co je výstav a různých akcí... R^

0 0
možnosti
Foto

tak moc akční zas nejsem aer občas někam zajít neškodí-děkuju Vlastičko a hezký víkend přeji

0 0
možnosti
Foto

Libuš, děkuji za Horníčka, byl třída a šlapal Werichovi na paty. :-)R^ I když Werich s Voskovcem jsou a zůstanou mojí bozi;-D;-D

0 0
možnosti

Šlapání na paty si moc nevybavuji, spíše si vzpomínám na jejich společné dialogy.

0 0
možnosti

Děkuji za připomenutí tohoto nezapomenutelného vypravěče a mistra improvizace.

1 0
možnosti

P30e53t18r 12L21a25n29g34e49r

12. 10. 2018 18:11

Super reportáž, Horníčka jsem měl (pořád mám) rád. Byl to především PAN moderátor.

1 0
možnosti
Foto

ano byl skvělý-dík za milý komentář pane Petře

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik