Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LI

Početla jsem si;-), tak jako vždycky, opravdu nevinný stánek a ejhle...

1 0
možnosti
Foto

kdo by to čekal že? Dík paní Ludmilo a pěkný víkend

0 0
možnosti
JP

J52o11s31e27f 86P98o16t97r

12. 10. 2018 0:06

Paní Palková,

když něco tvrdíte, tvrďte to přesně. "podle vědců to byly elektrické výboje, díky nimž se život na Zemi začal vyvíjet." To sice vědci říkají, ale neopomenou k tomu dodat : asi, pravděpodobně, možná.,předpokládáme......Vy jako fundamentální ateistická věřící skutečnou vědu ignorujete, jinak byste věděla, že věda jen popisuje svět, ale není schopná ho vyložit. Věda za svojí existenci 300 let nevyložila ani jednu fundamentální otázku , počínaje Velkým třeskem a konče lidským vědomím.

Co když se mýlíte vy ?

V prvních dvou třetinách minulého století se po světě rozšířila nová,moderní, pokroková, vědecká víra. Byla založena na tom, že hmota je věčná a vyvíjí se. Věda se ohýbala ve všech pádech a ve všech časech. Pro instalaci této moderní pokrokové a vědecké myšlenky bylo podle historiků zavražděno na 100 milionů lidí. Nakonec skutečná věda zjistila, že všichni ti co se oháněli tou vědou byly tmáři a zpátečníci a po celém hnutí nezbyla než zaostalost, špína, nepořádek, poloprázdné obchody, zadrátované hranice

Od té doby věda nezjistila nic,, co by váš ateistický názor potvrdilo. Třeba paradigma týkající se Velkého třesku je, že solidní vědec o tom co byla milisekundu předtím nemluví, ostatní si vymýšlejí fantasmagorie.

Věřit, že všechno je jen náhoda je úsměvné a naivní !..

0 1
možnosti
Foto

úsměvné a naivní je vaše tvrzení, že věda a víra v hmotu a materialistický základ světa vznikla nedávno-už řečtí myslitelé hovořil o atomech a pevných zákonitostech světa a vesmíru -jenže to se někomu zdálo příliš složité tak vymyslel Boha a z toho s e vyvinula ideologie založená na strachu lidí z neznámého, ze smrti-na otázku jestli se nemýlím se dá odpovědět tím, že právě tak se můžete mýlit vy :-/

v náboženských válkách padlo víc než vámi citovaných 100 miliónů lidí a to nejen ti, kteří nevěřili, ale často i ti co věřili jen trochu jinak nebo v jiné bohy takže pokud vědu považujete za fantasmagorii tak co je pak představa že kde se vzal tu se vzal najednou tu byl Bůh a z ničeho stvořil všechno? Kde vzal materiál-vám opovrhovanou hmotu? Odkud přišel Bůh kde by předtím z čeho vznikl on sám? To je stejné jako ptát se co bylo před velkým třeskem

1 0
možnosti
PP

P11e92t23r 70P39á93n26e88k

11. 10. 2018 21:37

Máte inspirující myšlenky. Už tenkrát,strom života jako falus,falus má sperma a to je počátek života. Elektrické výboje vytváří 4. Formu hmoty to je plasmu která vzniká z energie . 3 základní formy hmoty (pevná,tekutá,plynná) jsou už odvozeny od té prvotné. Aura jakožto energetické pole exaltovaných lidí .To všechno sedí.Takže ..na počátku bylo slovo (myšlenka,idea) a z toho idealismus a z toho ČEZ.Už materiální.

0 0
možnosti
Foto

děkuji za kompliment;-)jsem taková filozofka-amatérka, ale jako všichni geniální myslitelé budu asi dostatečně oceněna až po smrti protože příliš originální myšlenky bývají pochopené a po staletích;-D;-D;-D

0 0
možnosti
PL

P74e93t72r 56L36a42n44g31e53r

11. 10. 2018 19:08

Čtu rád vaše články. Hezké, milé, poutavé, vtipné a poučné. Děkuji.:-)R^

0 0
možnosti
Foto

já děkuji vám Petře za milá slova, který mě moc potěšila-hezký večer přeji:-)

0 0
možnosti
Foto

Jo, odříkaného...;-) Já jsem jednou jako výraz vděčnosti za moje služby dostala doporučení stříhat si vlasy při úplňku a hned poté Nový Zákon.8-o

0 0
možnosti
Foto

R^;-Dtaky dobrý Klárko...tak kdybys k tomu chtěla ty duchovní zákony, ráda ti je pošlu nebo donesu na příští sraz blogerů;-)

0 0
možnosti
RK

Chtěl jsem původně napsat: Děkuji, nechci, tímhle mě zcela jistě nepotěšíš. Pak jsem si ale vzpomněl na podobnou záležitost, kdy u mých dveří tehdejšího sídlištního bytu zvonili dva mladíci a chtěli mi vysvětlit, jaký jsem to bloud, když odmítám sdílet jejich víru. Pánové netušili, že i neznaboh si může přečíst bibli a když jsem je jednou k jejich údivu pozval dál a zapředl s nimi hovor na téma rozpory nejen v evangeliích, ani nechtěli dopít kávu (tu kupodivu směli) a od té doby - vidouc mě na ulici - zdvořile už zdálky přecházeli na druhý chodník.

0 0
možnosti
Foto

to se jim nedivím, s tebou se dostat do diskuze, to člověk nemá šanci;-D;-D;-D...

0 0
možnosti
Foto

Opravdu velmi trefné.... Jsou ti šiřitelé K.B na zemi - i reklamní pracovníci e- podníků vynalézaví... Dobrý postřeh, paní Libuše. ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

děkuji paní Mirko-ta podobnost se nedá přehlédnout:-)

0 0
možnosti
Foto

Já moc ne. A hlavně si myslím, že toto vůbec není pravda:

Tu nevidíte, kromě výjimečných případů, přestože je všude kolem a je hlavní hybnou silou v přírodě.

Zdroj: https://libusepalkova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=680741

(Je to o elektřině).

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik