Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Libuško, stropy - to je moje, takže děkuji za zprostředkování. Při této prohlídce mě alespoň nebolelo za krkem:-). Je to skvělá ukázka lidského umu!

0 0
možnosti
Foto

děkuji Zdeni za komentář-to muzeum je sice malé ale těch pár exponátů stojí za návštěvu-hezkou neděli přeji;-)

0 0
možnosti

Zdravím, snímky se moc nepovedly, ale jako dokument, že jako to udělala ona sama, tak to jako teda jó.;-D

2 0
možnosti
Foto

děkuji Pavle a také zdravím:-)

0 0
možnosti
Foto

trochu soudnosti při výběru fotek by vás zdobilo

3 0
možnosti
Foto

jestliže v blogu výslovně avizuji, že kvalita je mizerná, tak je docela zbytečné abyste to opakoval-takže trocha zdrženlivosti v komentářích by zase zdobila vás-ale zas pokud nemáte co říct k podstatě blogu tak hlavně že jsem vám dala možnost zdůraznit jak nedokonalá je autorka kterou tak nesnášíte-hezký víkend

0 1
možnosti
Foto

Ty fotky jsou vážně děs ;-(

1 0
možnosti
Foto

ale já to tam paní Jandová píšu takže dík za potvrzení protože se mnou jinak souhlasíte velmi vzácně;-D

0 0
možnosti
Foto

S těma fotkama je to legrace nebo to myslíte vážně?

Vždyť se na to nedá koukat, a to ani na ty fotky kde nejste vy.

5 0
možnosti
Foto

ten model je za sklem-přes sklo se fotí opravdu špatně a jestliže se autor již v blogu omlouvá za špatnou kvalitu snímků je zbytečné si do něho znovu kopnout v komentáři-ale zas když není co říct ....pěkný víkend;-)

0 0
možnosti
Foto

Na spoustě míst bylo původní zbouráno a postaveny příšernosti.:-P;-)

0 0
možnosti
Foto

to je fakt, ale časem se ty příšernosti staly obdivované-a třeba Pařížská je dnes považována za jednu z nejkrásnějších pražských ulic;-)

0 0
možnosti

Moc hezké. Podobný strop je v hotelu 4 růže v Krumlově.

0 0
možnosti
Foto

Máte pravdu paní Doro, v Krumlově je vůbec spousta krásných věci k vidění-dík za přečtení a pěkný víkend:-)

0 0
možnosti
Foto

děkuji za nahlédnutí a paleček paní Vlasto-pěkný víkend:-)

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

já bych na to Petře hlavně ani neměla trpělivost-takže pazoury docela šikovné mám, ale prostě bych u toho nevydržela-dík za komentář a hezký víkend:-)

1 0
možnosti

Cim dal tim vic mam takovy dojem, ze ten zakon co tenkrat zakazoval prodej nemovitosti cizincum byl vlastne zakon umoznujici prodej tem hochum se kterymi mluvime.

0 0
možnosti

O prodeji obecního pozemku ať už v Praze nebo v Horní Dolní, nerozhoduje primátor ani starosta, ale hlasováním celé zastupitelstvo. Čili Krnáčová měla při rozhodování o prodeji pozemků sílu jednoho (svého) hlasu.

Celý proces je daleko složitější, než se většina lidí domnívá a řeší jej zákon o obcích.

V první řadě zastupitelstvo musí vycházet z územního plánu, pak hlasuje o záměru prodeje, pokud je záměr většinou schválený, musí být vyvěšený na úřední desce zákonem stanovený počet dní. Pozemky se nabízejí k prodeji ve výběrovém řízení, nabídky posuzuje výběrová komise, která zastupitelstvu kupce doporučí. Poslední slovo má v každém případě zastupitelstvo.

4 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik