Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

P13e56t14r 68B68u78r68i63a28n

12. 9. 2018 11:47

Paní Libuše, myslím si že jste zcela záměrně zamlčela a vypustila hlavní důvod oné kritiky Sereny. Tím nebyl ani onen výstup s rozhodčím, ani to, že je to úspěšná žena, nýbrž to, že vlastní hysterický výstup (což uznáváte že byl), vydávala poté za boj o rovnoprávnost žen ve sportu. Tedy nevadilo toliko ani její rupnutí nervů, což se sportovcům tu a tam stává, ale ta sprostota a plošné napadání celé skupiny (zde mužů) poté. K čemuž jste se ihned ochotně přidala a pod heslem podobných blogerů (Horner, Vlk): v rámci boje proti nenávisti a paušalizaci smíme sprostě napadat a urážet kolektivně kohokoliv, jste to nandala tentokrát českým mužům. Odpověď na vaši otázku je jednoduchá. Jsem také muž, v chlapských diskuzích o ženách se často vyskytuji, takže vězte, že: úspěšné ženy chlapům spíše imponují a jsou objektem obdivu. Takže si můžete v klidu oddychnout.

O nenávisti, oblíbeném to slůvku všech sluníčkových lidiček, bez kterého by nenapsali ani vzkaz na ledničku, natož blog, vám řeknu toliko: nechtít, nemít rád, nesnášet apod. neznamená ještě nenávidět. Např. takový Karpov, mistr světa v šachu, oblíbenec Brežněva, byl nesnášen třetinou šachové obce pro svou protekci. Znamená to snad, že šachisté nenávidí kolektivně muže, rusy a mistry světa?

29 0
možnosti
PB

P85e98t93r 38B59u69r62i87a71n

12. 9. 2018 11:50

A ještě dovětek: na vítězku, onu Japonku, která s celým výstupem neměla nic společného publikum bučelo. A byli to ti samí sluníčkví krumpáči, kteří předtím tleskali Sereninu nesportovnímu chování. Tady vám ale zřejmě nenávist k ženám, pokud bych vás parafrázoval, zjevně nevadí.

15 0
možnosti
Foto

vadí-a moc-bylo mi jí líto.a také mi vadí že mi podsouváte věci které jsem nenapsala, to je opravdu neférRv

0 0
možnosti
Foto

jak v té diskuzi tak zde jsem její chování odsoudila-stejně jako hrubosti které na její hlavu nakydali někteří diskutující-je to jejich ostuda že nejsou schopni vyjádřit názor bez urážek a některé z nich byly opravdu ubohéRv

0 0
možnosti
Foto

od prohlášení " já ji nesnáším a přeju ji tu prohru" je k nenávisti opravdu maličký krůček nemyslíte? a sedmnáct plusů je důkaz že není sám

Dan Rozsíval size="8.73px"30204

Nesnáším ji, takže mě ta její porážka potěšila a zároveň ten její výstup ani moc nepřekvapil.

+17/0 doporučit10.9.2018 13:24

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik