Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Zdravím paní Palková...jestli ono to není způsobeno tím, že od ženy se očekává spíše jemnost a vlídnost. Agrese a hrubost bývá většinou výsadou mužů. Já vím, že to pokaždé nejde, že každá někdy ujedeme,zanadáváme si a postěžujeme si na celý svět. Zkrátka jí ujely nervy , já bych jí to odpustila a dál to nerozpitvávala, jsme jenom chybující lidi. Blbé je , že se v tom pitvá dál i ona....

3 0
možnosti
MV

v Cesku se v posledni dobe vubec roji nejak moc "odborniku na vsecko", Libo

1 0
možnosti
Foto

máš pravdu Marku jenže odborník by se měl umět také odborně vyjadřovat-mně celá ta diskuze plná urážek připadala jako páchnoucí žumpa-dík za přečtení a hezký den:-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Karma

Neobhajuji úlet v chování slavné tenistky, ale ty "typicky naše" blogerské reakce ze dna české kotliny se mi rozhodně nelíbí.

3 1
možnosti
Foto

přesně tak pane Marku-ani já její chování neobhajuji ale ta snůška urážek mi připadá jako naprostá ubohost těch, kteří se k něčemu takovému snížili-ačkoliv někteří tak možná jen projevili svou přirozenost-dík za komentář a hezký den:-)

0 0
možnosti
Foto

Ano John McEnroe byl také bouřlivák, často se hádal s rozhodčími a rozbíjel rakety. Byl za své chování na kurtu také často trestán. Ale pokud vím, nikdy z toho neudělal takovou aféru, jako teď Serena.

13 0
možnosti
Foto

ani z jeho úletů nikdo nedělal takovou aféru- já její chování neobhajuji - jen kritizuji formu kterou se k tomu někteří vyjádřili-tak snůška urážek byla naprosto zbytečná a spíš než o ubohosti té, na kterou mířily, to vypovídá o úrovni těch, kteří se asi jinak vyjadřovat neumí děkuji za přečtení pane Vlastíku a hezký den

0 0
možnosti
SB

nazvat ubožačkou a frackem jednu z nejlepších tenistek světa je přehnané

.............................................

Jaká je souvislost mezi sportovním mistrovstvím na straně jedna a eventuální frackovitostí na straně druhé.

Proč frackem nikdo nenazýval Navrátilovou nebo Grafovou, které svého času byly rovněž světovými jedničkami dlouhou dobu?

Nejlepší tenistka světa a naprosto anonymní pokladní v jednom ze stovek tisíc supermarketů na světě mají společnou jednu věc: Jak jedna, tak i druhá, se mohou buď chovat slušně, nebo jako nevychovaný fracek. Je to jen a jen o příslušné osobě.

26 0
možnosti
Foto

stejně tak diskutér může svůj názor vyjádřit slušně bez ubohých urážek typu vypasená sexistka,-většina těch invektiv byla pod čarou a zcela se vymyká elementární lidské slušnosti a svědčí o morální intelektuální ubohosti některých zúčastněných-je to hanbaRv

0 1
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik