Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

J27a95n 74P19a77l40i65a45n

12. 9. 2018 16:59

Paní Palková, již při několikátém vašem "příspěvku" jsem si říkal, jestli vám někdy někdo škaredě neublížil nebo neubližuje a vy zde nacházíte tu pravou platformu k vybíjení své frustrace.

13 0
možnosti
DM

Jo, tak tuto otázku si už taky dlouho kladu :-)

1 0
možnosti
OT

Postavit titulní otázku "Nenávidí čeští muži úspěšné ženy?" zrovna na příkladu téhle trapně a hrubě se chovající tenistky je dost hloupé a dost to o vás vypovídá......................... Teď už je to milí korektní administrátoři i pro vás přijatelné?

19 0
možnosti
Foto

výrazy jako "vypasená sexistka a rozmazlený fracek" mi opravdu nepřipadají vhodné na adresu jedné z nejlepších tenistek světa-a tituly musí být provokativní i trochu kontroverzní, aby přitáhly pozornost-to je základ novinařiny;-)hezký večer přeju a dík za komentář;-)

0 0
možnosti
Foto

H66a13n60a 47V42l33k28o21v41á

12. 9. 2018 16:14

Teda srovnávat hysterickou scénu (notabene neprávem sehranou) se statečným chováním Marty Kubišové či Věry Čáslavské jako to dělá níže diskutér jehož jméno se nesmí vyslovovat vyžaduje značné odtržení od reality.

2 0
možnosti
PK

Věru Čáslavskou jsem opustil zcela, když její syn ranou způsobil panu Odložilovi následně smrt a ona šla škemrat na hrad pro milost...to ne..Rv

2 3
možnosti
JU

J83o29s29e72f 53U73l53m55a66n

12. 9. 2018 16:00

Spíše jde o to, že McEnroe už je zapomenutá kapitola, kdežto výstup Williamsové je v čerstvé paměti. Já osobně jsem měl Serenu docela rád a líbilo se mi na ni právě to, že byla nad věcí, což se teď změnilo. Ale nedá se říct, že bych ji teď nesnášel. Každopádně vy jste přesně ten typ, který zapadá do dnešní pokrytecké pseudohumanistické doby. Za vším vidíte xenofobii, rasismus, sexismus apod. Samozřejmě chyby vidíte zejména u českých bílých heterosexuálních mužů, to jsou ti největší prevíti. A to neříkám na základě dnešního článku, takto se prezentujete už roky bohužel. Ale třeba islámu se zastáváte, ten je fajn, ne?

11 0
možnosti
Foto

pane Ulmane zcela jste teď můj pohled na muže zcela změnil;-D;-D;-D

na zbytek vašeho komentáře ani nemá smysl reagovat-myslete si co chcete a nechte mě myslet si co chci zas já hezký večer dík za přečtení:-)

0 0
možnosti
Foto

H45a97n60a 46V29l67k60o26v84á

12. 9. 2018 15:13

Jak jsem napsala již pod článkem pana Nožičky (a nejsem muž, jsem žena a ne úplně slabá) - Serena v tom umí chodit.

On takový McEnroe ty emoce měl. U Sereny i v té její hysterii vidím kalkul a proto taky vytáhla gender - a ne pitomost toho pravidla.

Pravda je že to pravidlo platí a muži - jak napsal pan Nožička - se po upozornění stáhli a hráli podle pravidel.

"Bojovnice za ženská práva" ne.

16 0
možnosti

J67a10k92u81b 82Š41o74l87c

12. 9. 2018 15:02

Podváděla jak malá, následně lhala a ještě do toho zatáhla sexismus a rasismus. Těžko chválit.

18 0
možnosti

J58a73k65u74b 32Š28o88l47c

12. 9. 2018 15:08

McEnroe byl fracek, kterému měli skrečovat každý druhý zápas, ve kterém hrál. Nicméně Borg x McEnroe, voda x oheň, to mělo náboj. Víc než scény mně ale na tenise vadí nedodržování času pro rozehrání. Než si Nadal zkontroluje všechny otvory, tak mám pětkrát přepnuto.

0 0
možnosti
Foto

Přiznám se, že jsem přečetl pouhý perex článku a říkám: ANO, přesně to Serena Williams je. A podotýkám, že jsem kompletní záznam toho skandálu viděl.

Nejde totiž o to, zda viděla či neviděla gestikulaci trenéra - to je vždy pochybné. Ale, to, že trenér, proti regulím gestikuloval je nepochybné.

Prostě, odcházející primadona, která svůj odchod neumí unést.

12 0
možnosti
PB

P53e85t93r 50B12u62r61i59a63n

12. 9. 2018 14:18

Souhlas. V první řadě nerespektuje nastavená pravidla ona sama a pak tvrdí, že je rozhodčí zneužívají v neprospěch žen. Pokud bychom tedy měli posuzovat kdo že pokřivuje nastavená pravidla, je to ona.

5 0
možnosti
Foto

S.W. není jediná, kdo podobně ujíždí. Ani jediná, u koho se to opakovaně rozebírá. Lidi holt komentujou všechno. :-P ;-)

3 0
možnosti
Foto

všechno ne Klárko-tohle mi přijde skutečně přehnané včetně těch urážek

0 2
možnosti
DR

Má smysl tohle dílo vůbec komentovat? Jestli tady někdo hluboce klesl tak je to spíše autorka sama která v tomto případě nesnesla jiné názory než má ona sama a tudíž proto sepsala tenhle blud. Velmi ubohé, považoval jsem ji za jednu z těch lepších blogerek. Škoda. Rv

7 1
možnosti
Foto

nejde o jiné názory jde o tu formuj-jestli je něco ubohé tak ty urážky na adresu sportovkyně, která hodně dokázala-jestli nejsou schopni vyjádřit svůj názor bez těch ubohých injektiv tak jsou sami ubožáci-a chápu proč se tak ohrazujete;-)

0 2
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik