Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LC

L78u74k63a24s 50C72o23d17r

13. 9. 2018 5:42

Je smutne, ze jsou v jednadvacatem stoleti lide schopni napsat takhle neuveritelne sexisticky a generalizujici nadpis. Clovek by cekal, ze jsme se posunuli civilizacne dal, ale bohuzel to asi jeste chvili potrva...

9 0
možnosti
Foto

to spíš je smutný nadpis článku na který reaguji-v němž autor tvrdí že Amerika tleská právě tomu obvinění a ne tomu co S.W pro tenis udělala-jinak souhlas že ještě potrvá než projevení názoru nebude považováno za skandál

Skandální Serena - stačí obvinit rozhodčího ze sexismu a Amerika vám nadšeně tleská

0 5
možnosti
JS

J90a94n 90S55v46a11t28e63k

13. 9. 2018 5:06

Vyhrožoval John McEnroe někdy rozhodčímu fyzickou likvidací?

Navíc u mužů tak nějak člověk očekává pravděpodobnější výskyt jednání řekněme "agresivnějšího" (prý vlivem vyšší hladiny testosteronu), zatímco u žen je tradičně (podle současného trendu prý chybně) očekáváno jednání spíše vstřícné a ne tak agresivní.

To není nic proti sportu žen, nic proti černoškám, nic proti matkám (proboha proč?!) a už vůbec nic proti ženám jako takovým. Jen prostě chování paní Sereny WIlliams (vynikající tenistky mimochodem a jistě i vynikající matky) bylo v dané chvíli skutečně "za hranou".

Pokud by mělo právě takové jednání být nekritizovatelným vzorem (jen proto, že se někteří muži chovají rovněž agresivně a projde jim to), potom Bůh ochraňuj Ameriku (a lidstvo vůbec)!

PS: Jednou z rolí, kterou muži hrají vůči ženám (a většinou snad rádi), je role ochránce. Pakliže se stane pro ženy normou chování podobné emocionálním výlevům této vynikající americké tenistky, potom zatloukáme další pomyslný hřebík do rakve nejen mužů ale i celé euroamerické civilizace. Snaha upozadit muže za každou cenu, vyrovnat s jim ve všem (i v tom negativním) povede jen k tomu, že muži o takové ženy ztratí zájem... Důsledky pro civilizaci si spočítejte sami...

4 0
možnosti
Foto

v které části textu schvaluji její agresivitu?

V tomto konkrétním zapase vyhrožovala likvidací?

a ten McEnroe možná nevyhrožoval ale rovnou napadal

McEnroe slovně napadal své soupeře a v jednom případě i jednoho z reportérů, kterému po prohraném finále rozbil jeho vybavení. Klení a výbuchů hněvu byli diváci svědky i v jeho pokročilém věku.

https://cs.wikipedia.org/wiki/John_McEnroe

0 1
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
10 1
možnosti
Foto

opravdu hloupý komentářRv

0 9
možnosti
OT

Ještě jednou paní Palková. Vy jen předstíráte, že jste mně odpověděla. Výrazy jako "vypasená sexistka a rozmazlený fracek" jsem nepoužil, tak mě laskavě nevychovávejte. A takové to neupřímné ;-)hezký večer přeju a dík za komentář;-)......., které používají lidi vašeho typu, to je strašný, pohrdavý a nevychovaný zvyk.

5 1
možnosti
JS

Paní Palková, opravdu si myslíte, že když někdo kritizuje naprosto nepřijatelné chování Sereny Williamsové, tak z toho plyne, že nenávidí úspěšné ženy? Skutečně se domníváte, že důvodem těch ataků je její úspěch?

Obávám se, že terčem posměchu a nadávek se stála právě kvůli svému chování, nikoli kvůli úspěchu. Co vlastně obhajujete? Chcete být jako Serena Williamsová? Už Vám chybí jen ta rozmlácená raketa ;-D

P. S.: Serena Williamsová se píše s dvěma "l".

14 1
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 1
možnosti
JN

Tenhle blog se Vám opravdu moc nepovedl. Ano, výrazy některých diskutérů (nikoliv ovšem blogerů - mezi těmito pojmy by bylo dobré rozlišovat...) na adresu Sereny možná nebyly úplně nejslušnější, ale nechápu, proč z toho odvozujete, že čeští muži nenávidí úspěšné ženy. Ona snad větší část českých mužů nenávidí například Petru Kvitovou nebo Ester Ledeckou?

A když zmiňujete, že za Serenu se postavily dvě tenisové organizace, tak já si zde zase dovolím zmínit, co na její adresu řekla například česká reprezentantka Barbora Strýcová. Byť je také známou rebelkou, k celé záležitosti sdělila následující:

„Rozhodčí to odřídil naprosto v pořádku, jediný, kdo to nezvládl byla Serena. Když prohrává, neunese to, pamatuju si, jak v zápase s Clijstersovou vyhrožovala čárové sudí, že ji zabije."

Zdroj: https://sport.lidovky.cz/nizka-pokuta-pro-serenu-je-vysmech-vzdyt-driv-vyhrozovala-sudi-smrti-zlobi-se-strycova-g6g-/ostatni-sporty.aspx?c=A180910_215705_ln-sport-ostatni_lar

10 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 1
možnosti
MM

Tak například já vůbec nemám problém s úspěšnými lidmi (bez ohledu na pohlaví). Vadí mi úplně jiný typ lidí - arogantní a sebestřední hulváti. Kdyby totéž (co Wiliamsová) předvedl nějaký tenista, myslel bych si o něm to samé, jako o Wiliamsové. Navíc bych řekl, že mnoho lidí by to přešlo, nebýt snah do kauzy zavléct údajný sexismus, rasismus a já nevím co ještě.

5 0
možnosti
JM

J49i69ř84í 49M57a55r20e65k

12. 9. 2018 21:07

Zmatený článek.

A Serena? Bez respektu k rozhodčímu, soupeřce. Předvedla se jako hysterka.

2 1
možnosti
DN

Víte, mně více vadí co se rozpoutalo poté. To byl skoro hon na čarodějnice. Vadilo mi to, že do toho zavlekla sexismus. To co předvedla na kurtu je neakceptovatelné, ale máte pravdu v tom, že v tom rozhodně není sama. Věřte, že Serenu jsem obdivoval a nelíbily se mi narážky v diskusích typu - mužatka apod. Ale po tom co předvedla (a opakuji nejde mi to co předvedla na kurtu) u ně spadla o dost levelů níže.

0 0
možnosti
JP

J72a72n 93P98a91v44l37i83š

12. 9. 2018 20:18

"nenávidí čeští muži úspěšné ženy?".Já tedy NE!Musím přiznat,že mnoho žen převyšuje muže.Nemyslím jejich manžele.Musím přiznat,že mě nikdy nenapadlo,že mám nenávidět úspěšnou ženu.Vždyť máme rovnoprávnost a v mnoha případech jsou i zdatnější v podnikáni než pání tvorstva.K S.W. již toho bylo napsáno tolik,že se kolikrát neznalý člověk ani nemůže orientovat.Za moji osobu- Serena to nezvládla hlavně po psychycké stránce,byla horší než soupeřka a tak místo,aby se zamyslela sama nad sebou a její hrou,tak si svůj vztek začala přenášet k rozhodčímu.Rozhodčí rozhodoval podle pravidel a již bych to dále nerozebíral.Vyhrála lepši.

2 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik