Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

děkuju paní Ludmilo a krásné dny přeju

0 0
možnosti
SN

:-)......Paní autorko, využívám diskuse v tomto článku, abych Vám moc pochválil, za článek následující, Perfektně napsáno R^R^R^V

0 0
možnosti
Foto

moc děkuju-doufám že se stejným způsobem neozvou i ti, kterým se nelíbí a kterým jsem se chtěla vyhnout;-)pěkný víkend

0 0
možnosti
Foto

Libu, jako vždy ťukáš na hlavičku hřebíku. Ale ta dvě klíšťata vidím!!;-D;-D;-DV

1 0
možnosti
Foto

děkuji Marceli, do něčí hlavičky jsem asi ťukla příliš, soudě podle některých komentářů-měj skvělý víkend:-)

0 0
možnosti
Foto

děkuji Zdenko a přeju pěkný den

0 0
možnosti
Foto

Paní Libuše, kdy je ten správný okamžik jít k lékaři Vám nikdo přesně neřekne. To souvisí s tím, že v životě nemáme vše pod kontrolou. Tak je to dobré brát. Ani lékař nemá vše pod kontrolou. Příliš jsme si zvykli na lékaře nebo případně na jiné autority spoléhat. Je dobré nést odpovědnosti i za své vlastní zdraví, i když samozřejmě za dědičné sklony apod. nemůžeme, to je nám dáno do vínku. Jako žena Vám můžu jedině poradit, dejte na svůj instinkt. Kdy a jak jednat.

Hodně štěstí.

1 0
možnosti
Foto

také myslím že instinkt, zejména u žen, je důležitý, ale v dnešní době informačního šumu, kdy jsme zavaleni nejrůznějšímu radami často protichůdnými je těžké se orientovat a psychika dokáže i s rozumným člověkem divy, když máte strach že vám něco je děkuju za moudrá slova a přeju vám krásné dny:-)

1 0
možnosti
Foto

Nejhorší jsou ti pacienti, kteří své nemoci, respektive příznaky svěří strýčkovi Googlu..To pak dotyční běží do špitálu rychlostí blesku i s banalitou.

Přece sami své tělo známe nejlépe a víme jak se cítíme..Stačí nebýt hysteričtí a používat selský rozum.

1 0
možnosti
Foto

tak nějak, řekla bych-dík za rozumný názor a pěkné dny:-)

2 0
možnosti
LW

No já bych to viděl asi tak, že pokud máte obtíže, u kterých je možné zvažovat domácí léčení, potom to jsou obtíže se kterými (pokud se rozhodnete navštívit lékaře) půjdete za svým obvoďákem. A tento obvoďák si otevře vaši kartu a v ní by měl vidět kdy a s čím jste ho naposledy navštívila. Pokud tam jste během dvou týdnů už potřetí a potřetí s jinou malicherností, pravděpodobně si vás, troufnu si říct správně, zařadí do kolonky hypochondr a podle toho s vámi bude jednat. Pokud tam ale přijdete po třech letech tak si myslím, že bude věnovat pozornost i té "prkotině" se kterou tam jdete. Tak bych to teda aspoň dělal já být na místě toho doktora, jestli to tak funguje i v praxi nevím. Naštěstí mohu prohlásit, že jsem doktora už několik let nepotřeboval, takže opravdu nevím jak to ve skutečnosti řeší.

0 0
možnosti
VV

Pokud navstivim sveho lekare po trech letech, asi nebude moc privetivy. On i jeho personal chteji take z neceho zit.

Tady je takovy zvyk jednou za kvartal prijit, pratelsky se pozdravit a nechat si neco predepsat. Nektere zdravotni pojistovny to dokonce vyzaduji.

0 0
možnosti
DN

Víte co má napsáno na náhrobním kameni hypochondr?

Já Vám to říkal.

A teď proč to píšu? V takovém případě mají všichni hypochondři 100% pravdu a lékař s tím nic neudělá.

Přeberte si to jak chcete. ;-)

3 0
možnosti
Foto

a co byste napsal na náhrobek těch, kteří přišli k lékaři pozdě ze strachu, že z nich někdo toho hypochondra dělat bude?

0 0
možnosti
OF

V první části svého příspěvku vám jakoby dávám za pravdu.K lékaři se vším,

ve druhé ale píši co si myslím : Naše zdravotnictví je švédský stůl,

lékař je nenáviděný sluha a otrok, který údajně vystudoval za vaše peníze,

nic neumí, je líný, arogantní, nenažraný .Lékař a prestižní povolání ?Ještě o karkulce.

Medicína ? U mne asi životní omyl.Byl bych asi zemědělcem, kdyby nám komunisté

nesebrali statek.Kolega Vodvářka má absolutní pravdu.

Kdysi na službě mi přivezli pacienta s infartktem. Volal si pohotovost pro bolest zápěstí.Přijela pohotovost, nic neshledala, pacient dostál Indren / staré nesteroidní antirevmatikum /, u mne na příjmu už ho bolela celá levá ruka , na hrudníku žádnou bolest neměl. Další pacientku bolely kolena, RTG byl negativní, kolenní klouby při vyšetření nebolestivé, hybnost v normě,laboratoř v normě. Na USG břicha ale zvětšené nitrobřišní uzliny,diagnoza : lymfom. Další pacient si stěžoval na bolest v šíji, normálně chodil, prý se přemohl na stavbě. Krční páteř byla opravdu štajf.Diagnoza:krvácení pod měkkou plenu mozkovou /pavoučnici- subarachnoideální /Další pacientka , bolest hlezenných kloubů, kuřačka.Už jsem ji chtěl objednat ̈na RTG kloubů ,naplanovat laboratoř, když jsem si všiml jejích paličkovitých prstů.Nevěděla jak dlouho je má /nakonec se zjistilo,že snad několik měsíců/, diagnoza karcinom plic.Poslal jsem ji hned na RTG plic a srdce a diagnoza byla za hodinu.Stejné se mi stalo u zánětu zápěstního kloubu atd. Další pacient začal být náhle zmatený.Jel autem po silnici jako by měl vypito. Přivezla ho policie.Dřívě prý měl extremně vysoký tlak, při přijetí však normální. Diagnoza?

2 0
možnosti
OF

Disekce hrudní aorty / taková zvlaštní trhlina /.To jsou příběhy z praxe na obvodě a

interně. K echu ani ultrazvuku jsem v životě nedostal. To byly za totáče přístroje samotnho ďábla, jen pro vyvolené.

Proč to píši ? Protože to jsou atypické kraviny. K lékaři se dá přijít s každým příznakem. Ale to by ten lékař skončil na psychiatrii Když mě bude bolet koleno, nemohu si přece myslet ,že mám rakovinu. Je třeba znát podstatné věci, který příznak je vážný a necítit se v ohrožení života, při jakékoli banalitě.Chce to ale něco prostudovat a vytvořit si vlastní názor.Všecho je to hlavě , o IQ. Nejde spoléhat ve všem na lékaře.I ten může chybovat..Zajímavé, že žádná pojišťovna nevydala edukační mateiriál v tomto směru.Důležité je , co bylo v rodině.Důležité jsou psychosociální přenosy".Stres,neuspokojivý rodinný život..to se všechno podepisuje na našemzdraví. Za totality si každý chlap uměl opravit auto. Ale k průjmu si volal pohotovost.A toto bohuže přetrvává.

Zvu vás všechny do zdravotnictví.Můžete nám pomoct,za 15 minut udělat jakoukoli diagnozu, doslova na koleně. Pojďte nás to naučit, pojďte nám to ukázat.A nenavážejte se do kolegy Vodvářky.

7 0
možnosti
OF

I pitva někdy selže.Sám profesor Fingerland / jehož jméno nese patologicko anatomický ústav v Hradci Králové napsal jednou / možná spíše nejednou/

do pitevního protokolu : " Pacient zemřel zcela zdráv".

3 0
možnosti

To je něco podobného jako starý vtip:

Pane kolego, dnes se Vám ta operace zvlášť povedla!

Operace? Já myslel, že to byla pitva.

1 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik