Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J29a53k18u25b 13Š79o83l82c

12. 6. 2018 8:14

Nezbývá než kopírovat příspěvek z minula: Kdyby hloupost nadnášela, .....

8 0
možnosti
Foto

tak místo kopírování zkuste přemýšlet a sneste se z těch výšin už konečně dolů na pevnou zem-není nad to stát oběma nohama pevně na zemi

0 0
možnosti
OF

Non c ́è peggior sordo di chi non vuol sentire.

Týká se většiny komentářů. Vám karma za odvahu a dobré srdce.

Nejsem expert na migraci a nemám v tom jasno,ale mám pocit,že většina autorů

v minulém živote zatloukala u cest cedule" Židům a cikánům vstup zakázán"

Všichni skončíme v pekle ale jen já budu topit pod kotlem. Ostatní se v něm budou ̈

smaži. Vy skončíte v nebi.R^;-D

5 5
možnosti
TB

Jestli proti ostatním musíte vytahovat peklo a minulé životy a k tématu migrace nemáte nic, svědčí to jen o vaší ubohosti.

0 0
možnosti
ND

Články té paní nečtu, vaše ano a také karmuji, i když třeba nekomentuji.

Někdy zde na blogu Idnes a na blogach obecně nejde o kvalitu, ale o kvantitu. Já zde moc autorů nečtu, mám ale své oblíbené a ty já čtu vždycky, jako vás, Libuško 

4 6
možnosti
SB

Máte děti?

Tak jestliže nedej Bože (čestné slovo Vám to nepřeji, ale stát se to může) některé Vaše dítě nebo vnouče bude obětí nějakého teroristického činu, tak si nad jeho rakví řekněte, jak krásně paní Palková napsala o tom, jak to násilí je oboustranné.

Ono se to snadno krasořeční, když zatím nikdo z Vašich blízkých v tom neuvízl.

5 1
možnosti
DK

Ovoce budou sklízet nezaměstnaní Italové...dole na jihu je nezaměstnanost až 50% a určitě to nejsou doktoři, inženýři apod...ale také nepotřebuji plech na budování domácnosti. Jděte se svým sluníčkem do pekla.

7 2
možnosti
JS

tak jako ve Španělsku že ;-D

1 1
možnosti
ZO

Míváte čtivé blogy, ale od jisté doby mají některé příchuť závisti.

10 0
možnosti
ZH

To je ale špinavost!!

0 0
možnosti
Foto

Hmmm. Jsem vlastne imigrant. Pripluli jsme na Martinik a delame nekvalifikovane prace. Jasne, nase francouzstina opravdu neni excelentni. Ale, jsme tady legalne, i kdyz mistni urednici ani neumi najit informace ktere zeme jsou v EU. Nadherna francouzka byrokracie, uuuzasna. Makame, prispivame do systemu a to vice nez mistni. To je realita. Hlavne, nedelame bordel a nechceme nic zadarmo. Pokud nebudu mit praci odpluju tam, kde prace bude, treba na Grenadu. O co jde? O to, ze se hosani sackuji do mist, kde pro ne prace neni a nemaji zadne navyky. To ze jich tam hromada vystridala Polaky, Cechy a Slovaky na skliznich, je porad sezonni prace na par mesicu a zbytek?

11 0
možnosti
AB

A17d68a54m 73B12í53l90e80k

11. 6. 2018 23:23

můžete si psát, co chcete, je to Vaše svaté právo, ale mně se svírá srdce, když vidím, co se děje s mou milovanou Itálií... jedna stránka věci je, když vidím na venkově postavy zjevně tvrdě pracujících Afričanů, druhá stránka jsou mraky poflakujících se Afghánců, Pákistánců,Afričanů a nevím koho ještě, kteří opravdu nechtějí a nemůžou být se svým intelektuálním potenciálem, vztahem ke společnosti, civilizačním návykům a mnohdy srředověkou vírou ku prospěchu Evropě. Oni chtějí to, co máme my a chtějí si to vzít. JEDINÝM řešením je pomoc u nich doma a tím myslím technologie a pracovní návyky tak, aby si pomohli především sami - pokud budou chtít.

18 0
možnosti
Foto

Hlavně ta antikoncepce je potřeba přemnoženým destinacím.

0 0
možnosti
JK

Dal jsem karmu, ale stojí psání tady za ten spravedlivej hnus, co se od většíny lidí spustí při podobně laděném blogu ? Ale to je samozřejmě vaše věc. Mějte se.

2 4
možnosti
Foto

opravdu myslíte pane Josefe že mi jejich jedovaté sliny mohou nějak vadit?8-o ten hnus je jejich vlastní vizitka a mě se opravdu nijak netýká-dík za přečtení a hezké dny přeji:-)

0 0
možnosti
Foto

paní Piloni je jeden extrém.

Vy jste ten opačný.

1 0
možnosti
Foto

paní Pilloni ve zhruba 140 článcích se věnuje černé kronice a kriminalitě páchané černými migranty téměř pokaždé, já ve zhruba 530 článcích se tomuto tématu věnovala maximálně desetkrát a radši se zabývám pozitivnějšími záležitostmi-třeba páchání nekvalitních selfie;-)

0 0
možnosti
ZH

To by mě zajímalo, proč jste na paní Palkovou tak zlí až osobní? Má jenom jiný názor než vy. No a co? Bojujete přece za větší svobodu, demokracii a svobodu slova, které se vám při vaší svaté válce vůči "neidentifikovatelnému neomarxismu" údajně nedostává. Neměli byste náhodou v toleranci jít příkladem a být lepší než my, sluníčka?

6 13
možnosti
AK

Nevidím nic zlého, pokud někoho upozorním, že píše nesmysly a že invaze afroislámských agresivních primitivů, kteří jsou ekonomicky nepoužitelní, do Evropy není nic přínosného. A to přesně v rámci svobody slova.

Když někdo napíše, že země je kulatá, nebudu s ním přece souhlasit jen proto, že má svobodu slova a že nechci být zlý.

A napsala to autorka osobně, tak já zase osobně reaguji.

Co na tom nechápete?

4 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik