Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Miluju takové umění. Ty duše... jsou překrásné, jen nevím, komu nebo čemu se klaní. Spíš by měly stát zpříma a sebevědomě. Karma za duše R^

0 0
možnosti
Foto

díky-možná se neklaní ale padají pod tíhou života a přesto se snaží vznést výše

pěkný den:-)

1 0
možnosti
Foto

Pěkný duše! Ty "ploutve" by taky mohly být křídla, to by se k duším dobře hodilo.R^:-):-)

0 0
možnosti
Foto

také myslím že jsou to spíš křídla-dík Pavli a hezký den:-)

0 0
možnosti
Foto

Zajímavé dušičky.R^ Já si je nepředstavuju nijak, jsou prostě neviditelné a nehmatatelné.:-)

0 0
možnosti
Foto

to je jedna z velmi pravděpodobných variant

dík za komentář a pěkný večer:-)

0 0
možnosti
Foto

Dík za další poznání našeho umění. No přijde mi to jako ocas velryby a něco navíc. Duši si představuji jinak, ale tak každý to máme jinak. Za fotečkyR^:-)

1 0
možnosti
Foto

dík paní Dano-velryby mě také napadly jako první, vzhledem k tomu, že ta hudební skupina která autora inspirovala je norská je možné, že nějaké neverbální propojení tu bude-některé věci lze sdělit a chápat jen skrze symboly

1 0
možnosti
Foto

To, že si duši představuji jinak, nemění nic na tom, že tyhle jsou přinejmenším zajímavé a k zamyšlení. Děkuji za ukázku, ráda jsem se podívalaR^

1 0
možnosti
Foto

k zamyšlení rozhodně jsou- o víkendu jsem se na akci Kladenské dvorky s autorem osobně setkala a popala mu svůj dojem zatímco on potvrdil, že inspirace přišla od hudební skupiny kterou poslouchal v době, kdy byl dost na ně-takže je to hodně osobní-dík za návštěvu a pěkný večer

0 0
možnosti

Mi připadají jako unavené duše 

1 0
možnosti
Foto

to jste vystihla přesně paní NaďoR^

mám stejný dojem-dík a hezký večer:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Zvlastni, ale vubec ne spatne.:-)

0 0
možnosti
Foto

no je to zajímavé-dík za nákuk a hezký večer:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik