Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Líbo ahoj! Moc děkuji! Velmi si toho vážím! Je to zajímavá hra a chci se jí zabývat. Pokud chceš tak Tě budu průběžně informovat. Díky a pěkný víkend!R^VVV!!

0 0
možnosti
Foto

klidně informuj já tam někdy ve středu mezi karbaníky zkusím vyzvědět nějaké fígle a taky tě poinformuju;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Certovy obrazky jsou rozhodne zabavnejsi nez ty cirkevni.:-)

0 0
možnosti
Foto

teda Jane takové rouhačské řeči tu vedeš, víš že jsem pod dohledem paní Valíkové;-D

1 0
možnosti
Foto

Libuš, mimo karty ohledně Pilatusu. Před delším časem jsem na blogu o něm umístil fotoblog. Ten výhled dolů R^

0 0
možnosti
Foto

pokusím se to dohledat dík:-)

0 0
možnosti
Foto

Šmarjá, karty! To mi nikdy moc nešlo...:-/ Vykašli se na "experty na všechno" a radši se koukni na to sluníčko.;-)

0 0
možnosti
Foto

koukala jsem na ty tvoje pampelišky-taky takový malý sluníčka;-)

1 0
možnosti

Panejo, to už je pomalu na začátek nové publikace. Faktem je, že se mi vybavily ty prehistorické automaty na korunky, které visely běžně v hotelích na chodbách, dokonce se také objevily v letitém filmu Kavárna na hlavní třídě, kde v něm vesele topí peníze Václav Voska. Karetních her bude asi plno, ostatně které dítko by si někdy nezkusilo nějakou vymyslet.

A jen dodatek - předpokládám, že se většina čtenářů podezření vyvaruje. Nebo bychom snad někoho podezřívali z terorismu jen proto, že ho zajímají letecké katastrofy??? Proto volám s Emanem Habáskem starším "Jen houšť a větší kapky", jehož památný výkřik zazněl na Slavii poté, co jeho oblíbená Viktoria Žižkov dostala osmou branku.

0 0
možnosti
Foto

díky za komentář Ríšo-zdejší trollové už mě pasovali na vyznavačku islámu, zapšklou hnusnou feministku která nenávidí muže, a spoustu jiných, tak by mě fakt nic nepřekvapilo

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik