Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-) Díky za nahlédnutí do Kladna

0 0
možnosti
Foto

díky za nákuk Bohunko-byla jsem pokárána že je to jako reklama-přitom to není nic komerčního -tak příště budu informovat je o tom, co už proběhlo

přitom jiní zde zvou na politické akce takže jsem netušila že se to nesmí http://ziegler.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=659828

0 0
možnosti
Foto

Myslím, že policejní motorka není zrovna ideální věc k ukradení.;-) Dobrá akce!R^

0 0
možnosti
Foto

taky myslím Klárko že to není pro zloděje zrovna hit;-D

1 0
možnosti
Foto

Kladenské dvorky už mají svoji proslulost. Moji dva kamarádi, vynikající fotografové Miroslav Krhounek a Ivan Šulek tam každoročně s úspěchem vystavují. Vystavovali před časem i v kladenské Zámecké galerii.

Tak ať to i letos na "Kladenských dvorcích" žije.R^

A Tobě, Libuško, ať účast vyjde a nic ji nezhatí.:-)

0 0
možnosti
Foto

děkuji Zdeni ještě jednou gratulace-jsem ráda že alepoň někdo z mých favoritů se uchytilR^V

1 0
možnosti
AS

A22l46e93š 15S76z75a48b80ó

8. 5. 2018 19:46

Zdravím a dodám jednu dobrou zprávu :-))))

Podprůhonu zůstane hostinec U Maršnerů neboli "U kulatý báby". Rozhodlo o tom kladenské zastupitelstvo na svém posledním letošním zasedání. Z legendární hospody se má časem stát multispolkové centrum Kladna.

Byla doba kdy se tam dostat byl nadlidský úkol :-))))). Pivo jak křen a pěna jak smetana.

Potom se změnil hospodský a znáte to.

Je to v oblasti kde se právě Kladenské dvorky konají a ta hospoda tam prostě patří jak k velbloudovi hrby.

0 0
možnosti
Foto

dík za dobrou zprávu-vím kde to je, ač tam nějak pravidelně nechodímR^

0 0
možnosti
Foto

R^Jen více takových akcí, lidé se baví a hned jsou si k sobě o kousek blíž:-)

0 0
možnosti
Foto

přesně tak Jane. loni jsem si to moc užila tak doufám, že mi to letos nepřekazí pracovní povinnosti;-)

1 0
možnosti
RK

Hola, a kdy budou vlááááááááčky?

0 0
možnosti
Foto

no jestli ti stačí Hlavní nádraží z Lega, tak přijeď třeba v pátek;-D

0 0
možnosti
Foto

na Kladně jsem nikdy nebyl...až teď:-)

0 0
možnosti
Foto

takový cestovatel a nezná Kladno?8-o

to je ale ostuda;-D

1 0
možnosti
Foto

R^ Zrovna dneska jsem četla v Plzeňském rozhledu, že se tady koná obdobná akce Plzeňské dvorky (od roku 2016).

0 0
možnosti
Foto

dík za zprávu Liběno-zkusím si to vygooglit a třeba tam zavítám-rozhodně si nemyslím že je to jen kladenská specialita a pravděpodobně se to koná i jinde

1 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik