Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

Neřeším to, čím se nemůžu vytahovat. Podle toho je taky vidět, že můj orgán je trochu mimo.

0 0
možnosti
Foto

Libuš, opožděně potvrzují, některým ženám stačí být krásná, jen škoda že ta je pomíjivá a mozek zůstává zakrnělý. Tyto nedostatky mi nevadí u žen s kterými je švanda - teď nemyslím DUDÁKA :-)

1 0
možnosti
Foto

je pravda Horste že smysl pro humor je moc důležitý a takový člověk je přitažlivý bez ohledu na zevnějšek-když se s partnerkou-nebo partnerem-můžete pořád smát tak má vztah naději že vydrží -dík za přečtení a hezký večer;-)

0 0
možnosti
Foto

A fakt je to ten mozek?8-o;-D;-)

2 0
možnosti
Foto

Podle v článku zmíněného "značného počtu zaoblenin" - se s největší pravděpodobností jedná o mozek. Mám souseda, který i ve svém věku nad 70 let (po celoživotním odpovědném tréninku) rád holduje alkoholu a zejména pivu. Když s ním hovořím, během pěti minut zapomene na to, co mi říkal před pěti minutami, takže má zaručený Hosip a já mu proto říkám, že bohužel "místo mozku má z piva kostku"...!

0 0
možnosti
Foto

Velice rád ten nejdůležitější orgán občas vypínám. Ne vždy v souvislosti s tím druhým orgánem, ale někdy anoR^;-D

1 0
možnosti
Foto

všichni občas rádi vypnem-tento blog je toho důkazem;-)

3 0
možnosti
MB

Hanzelka i Zikmund měli tajnou zprávu - nabízím svou. Opravdu, před mnoha lety byla tradice na konci roku, jít od hospody k následné - Oslava OSVČ, výsledků. Postupně odpadali, pak já a mladý člověk , on s dotazem, čím by mi ještě vyhověl. Říkám, chybí tu ženy - dušuji se u stolu, furt samí chlapi. Mladý podnikatel neváhal, sedím v nějakém autě a někam mne vezou ! Hle, děvčat přehršel - oděvy sporé ! Zcela doblblý z piva jsem pochopil, že jsem ve veselém domku ! Bylo krásně vidět, jak se muž vnitřeně láme - Dobrá výchova a chtíč, co s tím ? Mazaně jsem tedy řečnil, oddaloval, vzpomněl jsem i význam kalového čerpadla na chalupě, o sekačce na trávu ani nemluvě ! Dívka, evidentně mým chalupěním zaujata - ale pak to přišlo ! Tak co, vlastně bude ? Vyblekotal jsem - No, za předpokladu, že by šel Martin, tak bych snad taky šel. Ona odpovídá - Pro pána krále, ale ten Martin tady již 30 minut dávno není - odešel s Jiřkou ! ... :-)

1 0
možnosti
Foto

R^;-) Inu, leccos hýbe světem. U chlapa může být problém, když se mozek stěhuje pod poklopec, což ženy již od přírody věděj. A jinak, dejte mně pevný bod a pohnu , no, třeba i celým vesmírem. Což o takořka středobodu mnohého, až veškerého dění, patí taky. Teda, asi;-)

0 0
možnosti
Foto

P.S.: dle žen jsou u chlapA nejdůležitější, teda prej, ta dvě P. Čili, Postavení a postavení! U ženy, teda zase podle mužů, platí tři D. Ve společnosti DÁMA, v domácnosti DŘÍČ, a jako partnerka DIVOŠKA. OVŠEM MÁ TO HÁČEK. NESMÍ MÍT ONA D ZPŘEHÁZENÁ!

0 0
možnosti
Foto

Když občas zapřemýšlím nad některými páry, připadá mi, že hodně důležitý je u muže sval hýžďový, protože se na něm nejlíp vyjímá v kapse kalhot naditá peněženka.:-)

2 0
možnosti
VV

Tak to bych u vas neuspel. Ja povazuju cash za nesmysl a naditost EC karty videt neni.

0 0
možnosti
RK

Nelze pominout jednu prehistorickou anekdotu:

Pán Bůh stvoří Adama a sotva tento otevře oči, praví "Milý Adame, mám pro tebe dvě zprávy - dobrou a špatnou. Dobrá je, že budeš mít mozek i penis. Ta špatná - nebudeš mít dostatek krve, abys mohl používat obojí najednou".

Ten, kdo se dušuje, že vždy vítězil mozek, většinou má za sebou dostatek kopanců, při kterém byl tento orgán na dovolené nebo prožíval něco ve stylu slavného LP Pink Floyd The Dark Side of The Moon.;-);-);-)

2 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-DR^ty jsi bezedná studnice anekdot.jak to děláš že si je pamatuješ? já vždycky všechny hne zapomenuR^

0 0
možnosti
PK

No, Woody Allen tvrdil, že mozek je jeho druhý nejoblíbenější orgán...;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

No jo, myslím, tedy jsem.

0 0
možnosti
Foto

myšlení by mělo předcházet pochybování-dubito ergo cogito cogito ergo sum takže ti sebejistí nikdy nepochybující asi moc nemyslí, pokud se Decartes nemýlil-dík a pěkný zbytek neděle

2 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik