Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Proboha, kdo ty plastiky schvaluje? Někdy je to fakt ještě větší běs než obvykle.

Vám samozřejmě karma za objevy a vtipné zpracování R^

0 0
možnosti
Foto

děkuju Martino-kudy chodím tudy plastiky fotím-a pak k tomu vymýšlím blbiny;-D

1 0
možnosti
Foto

Zajímavá (i když v případě číči poněkud brutální) torza. Co tím chtěli jejich autoři říct? ;-D

0 0
možnosti
Foto

třeba tak ventiloval latentní sadistické sklony nebo sexuální neuspokojenost, netuším Pavlo, ale je to skvělá prolézačka pro děti, stejně jako ten mořský koník na pružině je fajn houpačka-al radši jsem to nezkoušela,;-D dík za přečtení a pěkný zbytek neděle

1 0
možnosti
Foto

díky Jane-já vím že jako kočičí táta jsi tu přefiknutou kočku asi obrečel, doufám že dneska se ta umisťovací akce rozběhla víc než včeraR^V

1 0
možnosti
Foto

Chudák číča!;-D Ale v tom Jana nejede, tomu nevěřím...

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za nedělní pobavení ;-D. Tedy člověk občas kolem těch různých skulptur chodí nevšímavě, ale když se tomu někdo jako Ty tak zodpovědně snaží přijít na kloub, začnou závity povrzávat a chci se záměry autorů soch spolupracovat, ale u většiny mi to nejde :-).

0 0
možnosti
Foto

to já si za všímám fotím a přemýšlím-to víš průvodkyně-to bude profesionální deformace;-D

0 0
možnosti
RK

Parková výzdoba a umělecká tvořivost - toť vždy debata na hodně dlouhou dobu. Někdy se zdá, že dekorace v těchto místech, stejně jako poblíž institucí a dalších budov má spíš vyvolat polemiku, oč jde. Pravda je, že v mém případě jsem zásadně proti abstrakci...

A co se týče slovních hříček?

Takový fik, znamená šmik,

na jeden klik, může být šik.

Kdo nemá cvik, a v oku tik,

způsobí blik, je to jen mžik.

Čí to byl nick? ;-);-);-)

0 0
možnosti
Foto

ty seš přímo geniální básník Ríšo-a hotový romantik;-D i bez tiku v oku

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik