Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

J68a57n79a 91M30a30l38a

13. 4. 2018 11:15

Trolling je úžasný vynález , vše co se mě nehodí označím za Trolling a mainstream zase zvítězí a posune nás blíže ke světlým zítřkům.. :-/RvRv

6 0
možnosti
Foto

já to nevynalezla paní Jano jen o tom informuju-mimochodem znáte to rčení o potrefených husách?;-)

0 0
možnosti
Foto

P50e66t95r 67O69m56e22l19k98a

13. 4. 2018 11:08

R^;-D.... Když člověk není schopen, případně nemůže napsat článek, tak se musí vybít, alespoň tímto způsobem. Mám pro ně pochopení...:-)

2 0
možnosti
Foto

já také pane Petře;-)

proto jsem jim věnovala tento blog-já se vždy stavím na stranu slabých a utiskovaných a bezmocných-ať jsou to samoživitelky, imigranti. bezdomovci a lidé v exekuci-dík za přečtení a hezký víkend

0 0
možnosti
VH

Libuško mucholapka zabrala. Diskutér z povolání (rekord jsem mu pod 1 článkem napočítal 46) už je tady...:-)

2 0
možnosti
Foto

Proč diskutér z povolání. Prostě reaguji a píši rychle, stejně jako rychle jsem psával články.

A když je k nějakému článku až 300 nebo i více reakcí, tak stačí k některým z nich napsat svůj názor a "rekord" je tady.

A já jsem v životě míval různé zábavy, někdy i mládeži nepřístupné, ale že bych někomu počítal jeho diskuzní příspěvky? Ostatně si myslím, že 46 je málo, že občas toho bylo podstatně víc.

1 0
možnosti
Foto

R^Fakt je, že ti na obrázcích vypadají ještě celkem mírumilovně. Tady jich je celkem dost, ale není to nic proti tomu, kolik a jak výkonných jich bylo na blogu na Lidovkách, než ho zrušili. Tam se diskutovalo pod nicky a to byl teprve mazec. Zkus někdy pozvat trolla na kafe, přišla s tím Zuzka Zajícová, po ní jsem to zkusi já, trollové, pokud vůbec zareagují, tak se pěkně kroutí, uříznou si parádní ostudu a stejně nepřijdou;-D

3 0
možnosti
Foto

Já, Honzo, byl se Zuzkou na tataru, ona to vtělila do článku a byl z toho příšerný mazec. Koletiv Trollů ji za strašně sepsul.

1 0
možnosti
RE

Znám Jotunheimen - domov obrů, obdoba našich Krkonoš - Riesegebirge. Sám jsem si ho prošel a to je jiná liga. Trollové se mě bojí:)

0 0
možnosti
DV

D28a71v89i97d 56V46l69k

13. 4. 2018 10:10

;-D;-D Jsi to rozštípla. Já mám teda teď docela pokoj,kromě obvyklého Hermánka .....

1 0
možnosti
Foto

Kromě mě, Davide? Co jsem Ti zase provedl?

0 0
možnosti
Foto

Nálepce Trolla se vyhne málokdo, kdo intenzivněji diskutuje, protože intenzivní diskuze znamená také zastávání se jedné strany, jedněch stanovisek, proti těm opačným.

A strana opačná to nelibě nese a označí dotyčného za Trolla a to tím více, čím více se diskutér trefí "na komoru".

Já to oficiálně, v rozhodném období, schytal za "trolling" dvakrát. Poprvé, když jsem autorce, jejíž 80% textů jsou nářky nad naší Zemano-Babišovskou a obecně českou nejen politickou situací a její syn žije v Norsku, připomněl Breivika.

Dodnes si myslím, že to smazání bylo neoprávněné, že moje připomínka norských poměrů byla zcela přirozenou, přiměřenou a správnou reakcí na obsah toho článku.

A podruhé jsem to za "trolling" schytal, když jsem nějakému diskutérovi, který stále naříkal nad tuzemskou situací a tvrdil, že to je tragédie napsal, že skutečnou tragédií bylo, když mi ve tmě a mrazu nechytilo auto.

To smazání bylo možná oprávněné. Člověk si nemá beztrestně dělat legraci. Ale, jestli to byl "trolling", Bůh suď.

1 0
možnosti
Foto

tak s tím připomenutím Breivika mi to fakt nepřipadá nic tak hrozného aby to bylo smazáno-já zas jednou musela odstranit piktogram kakajícího pejska, což mi taky přišlo divné:-/

1 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik