Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zajímavé!R^ Jo a dobrý tip na titul knihy.;-D

1 0
možnosti
Foto

dík Pavlo -doufám že tu knížku jednou napíšu-teď mám už dlouho rozdělanou knihu o ženách over fifty a nemám část dotáhnout ji do konce-nejen čas ale ani sílu, jsem pořád unavená jak vymačkanej citron:-/ pěkný víkend ti přeju

2 0
možnosti
DV

D65a52v85i66d 70V49l32k

13. 4. 2018 13:24

Mě dost zkomplikoval život i jen jeden;-D

1 0
možnosti
Foto

to víš Davide to je jak s ohněm-dobrý sluha zlý pán;-)

1 0
možnosti
Foto

Libuš, mnoho žen při odchodu žřejmě lituje, že se nenarodily jako velryba.

0 0
možnosti
Foto

nechci být jedovatá Horste ale mnohé ženy po přechodu jako velryba vypadají a některé i před ním;-D ale těch velrybáků je žalostně málo

snad proto vymysleli rčení, že i s malým kašpárkem lze hrát velké divadlo a že na velikosti nezáleží-a pak se předhánějí kdo má větší auto;-D dík za návštěvu a hezký víkend

0 0
možnosti
Foto

Teda Jíťo to bych do tebe neřekla8-o;-D

Bála jsem se aby to některým pánům neranilo ego-na rozdíl od nich, kteří všude strkají ženské zadky poprsí a klíny, malují to, sochají a fotí a plní tím galerie média a reklamy a ani je nenapadne že nás ženské to třeba tak nezajímá, jsem se snažila být ohleduplná-ostatně některé komentáře pánů výstižně ukazují, jak reagují když jsou vystaveni pohledu na výbavičku konkurence-a my to musíme snášet několikrát za den;-D;-D

dík za přečtení a pěkný víkend

1 0
možnosti
Foto

No, chuť navštívit takové muzeum je u mne stejná, jako k návštěvě vysušených klitorisů. :-)

0 0
možnosti
Foto

jak jsem napsala v blogu pane Petře-kromě podniku na zpracování ryb a kostela tam nic jiného k vidění nebylo a navíc byla zima-ostatně na vysušené klitorisy by bylo asi zapotřebí lupy;-D

0 0
možnosti
Foto

na to nikam chodit nemusím:-)

1 0
možnosti
Foto

ty máš doma velrybí penis Jaromíre? Tak já se někdy stavím na kafe;-D

0 0
možnosti
Foto

přečetla jsem to Romane ale protože diskuze je tam už uzavřena tak mohu jen dodat-super blog a dodatečná karmaR^

0 0
možnosti
Foto

;-DCo lidi nevymyslí.8-o;-) Ale exponáty v lihu fakt nemusím, takže kdybych náhodou takové muzeum potkala, budu si to docela rozmýšlet...

Taky jsi mi připomněla, jak jsem před pár lety machrovala, na co Kinedryl. Pak jsem si pro něj (pozdě) musela jít za průvodkyní. Nechtěla mi ho dát, abych se nepředávkovala. Od té doby když slyším o lodním výletě, už se ptám, jestli budou vlny.;-D

1 0
možnosti
Foto

všechny exponáty v lihu nejsou-některé sušené, vycpané či jinak preparované-ale fakt nic moc:-/

1 0
možnosti
Foto

R^Libu, diky za tip, ale asi ho nevyuziju. Tohle je spis pro damy, aby mely srovnani.;-)

0 0
možnosti
Foto

já myslím spíš pro zoology-většina dam určitě nepotřebuje zkoumat penis křečka naložený ve formaldehydu:-/ Ale islandské vodopády a příroda vůbec je něco, co za tu cestu stojí

2 0
možnosti
Foto

Kde končí kultura a začíná komerce a bulvár?

0 0
možnosti
RK

Toť věčná otázka. V Praze jsem zaregistroval Muzeum nočníků (po přesunu zpod Vyšehradu do prostor nedaleko Uhelného trhu si nejsem jist, jestli ještě existuje). Na první pohled by to mohla být také komerce a dozajista bulvár, zvláště když některé unifikované nočníky zdobili věhlasní umělci, ale také tam byl dobře vidět vývoj sanitární techniky. A jak říká klasik: Fčil mudruj.

1 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik