Diskuse

Jaro je tady

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Libo nepřicházíš o jazykové příplatky? Ty jim vlastně můžeš dělat průvodce v českém jazyce a oni si toho ani nevšimnou. Když jsme ale byli v jejich věku, tak nás lákalo všechno o čem jsme jen tušili, že to existuje. Naštěstí tehdy nebyla k mání chemie. I tak by se dala napsat solidní kniha. Vzpomínky krásné ne?

Ale nemusíme jen vzpomínat. Myslím, že to dokážeme rozjet a vymýšlet spousty blbinek na hraně. Mnohdy i za ...;-D

0 0
možnosti
Foto

díky Marceli a naprostý souhlasR^

0 0
možnosti
Foto

Jo, máš pravdu, jaro je tu.:-P Ale... školní výlet do ciziny a oni tu radši mejdanujou?8-o;-D My jsme byli na vrcholu blaha za každý výlet s přespáním. No je fakt, že bylo buď v chatkách nebo pod širákem.;-) V autobuse pančelky vždycky rozdávaly Kinedryl a já jsem musela říkat, že už mi ho dala máma, i když to nebyla pravda.:-)

0 0
možnosti
Foto

pod širákem jsem spala jen jednou a už nikdy více-ve stanech už také radši ne-ale jinak výletování mě baví i na starý kolna-dík z přečtení a pěkný večer

1 0
možnosti
Foto

díky Martinko a držím palce s těmi tvými starostmi s maminkouR^V

0 0
možnosti
Foto

díky Jíťo-jsou to nervy-zdravím Moravu;-)

0 0
možnosti
IL

I11v56a89n85a 86L75a39n68c66e

10. 4. 2018 13:50

R^ Zaujmout pubertaky musi byt drina. Ale alespon

0 0
možnosti
Foto

děkuju Ivanko-proti zdejším trollům jsou to zlatíčka;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Jj, Libu, vývoj se holt točí jako po šroubovici;-)

0 0
možnosti
Foto

tak nějak Jane-dík a přeju ti ať potkáváš co nejméně žen s vůní česneku-to víš některé voní po majoránce, jiné jsou zas samá Nina Ricci, pamatuju ruské turistky s těmi jejich květinovými duchy;-Dproti gustu žádný dišputát;-)

1 0
možnosti
DV

D30a24v16i41d 79V16l47k

10. 4. 2018 13:07

Libuško, ještě , že s nimi nemusíš v noci chodit pařit;-D

2 0
možnosti
Foto

budeš se možná divit Davide, ale občas jsem si s nimi vyrazila;-)

1 0
možnosti
RK

Áááááá, jsem tu první!!!! Asi by to chtělo jim trošku srazit hřebínek, když jsou tak namyšlení (jak je psáno v Tvé knize). Co takhle - podívejte, vy sice máte Ferrari, Lamborghini a podobné luxusní bouráky, ale dovezte je do Prahy a uvidíte, jak ty vaše Testarossy a Murciélaga strčí do kapsy obyčejná Škoda 120. A to vaše Colosseum? Měli jsme tu něco lepšího, ale máme tak skvělé zloděje, že to stihli ukrást, než to zchátralo. Trocha balamucení neuškodí... ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

díky Ríšo-co teprve kdybych je vzala do muzea vláčků-to by čubrněli;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik