Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A bottle of wine - it makes me fine ;-D

1 0
možnosti
Foto

aneb ani dnes jsem nenalezla jediný důvod proč si nedat skleničku něčeho dobrého;-) dík za návštěvu ě pěkný sobotní večer:-)

0 0
možnosti

Ve svém poněkud pochybném zájmu o různé katastrofy a nehody jsem si vybavil jednoho pasažéra, který se do němoty opil den před odletem a zmeškaný stroj se zřítil, také ten člověk se podruhé narodil. Takže pak pišme slogany o alkoholu, metle lidstva... Každopádně v tento konkrétní případ buďme rádi, že to odnesl jen bus a sloup...

0 0
možnosti
Foto

pokud je metlou lidstva tak je nutno s jím zamést okamžitě a s ničím neotálet

určitě znáš ten vtip-pokud je alkohol nepřítel tak je nutno ho bez milosti zlikvidovat;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Libu, tak to je jasne. Ridicka za nic nemohla, protoze autobus sam o sobe dostal chut na to vino, rozhodl se, ze si pro nej zajede rovnou do kramu a stal se neovladatelny.:-)

0 0
možnosti
Foto

tak tahle verze mě nenapadl Jane-máš neuvěřitelnou fantazii-dík a hezkou sobotu:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to bylo o fous! Ale stejně to s tou konzumací nepřeháněj. Říká se, pro zdraví jsou dobré tak max. dvě deci denně...;-)

1 0
možnosti
Foto

vždyť jo Pavli-to měla být jen zásoba pro návštěvu:-)

dík a pěknou sobotu

0 0
možnosti
Foto

Gratuluji paní Libo, ke štěstí. "Člověk fakt neví dne, ani hodiny..." měli bychom si ho vážit (života). R^ A červené vínko je zdravé...;-)

1 0
možnosti
Foto

děkuju Mirko za příspěvek-jsem chudokrevná a mám nízký tlak takže mě by ho měli dávat na recept;-)

ale s tím že nikdy nevíme kdy budeme muset odejít je to fakt-stačí si odskočit do obchodu a už se domů nevrátíte:-/

0 0
možnosti

Máte štěstí :-) ale to nejdůležitější - co to bylo za víno, chybí ;-)

0 0
možnosti
Foto

docela bych se bála to tam uvést aby to nebylo považováno za skrytou reklamu-jednou jsem tu publikovala povídku z jedné ze svých knih a na závěr jsem dala fotografii z autogramiády kde jsem tu knížku držela v ruce a musela jsem fotku odstranit přestože jiní autoři si zde své knížky propagují běžně-asi jsem něja íc pod dozorem;-)

bylo sicilské silné vynikající-ale fakt si nevzpomenu na značku;-)

dík za návštěvu a pěkný zbytek soboty

0 0
možnosti

Uf, dobře to dopadlo, jo, víno nezklame v jakémkoliv množství;-D

0 0
možnosti
Foto

ve víně pravda paní Naděnko ale je fakt, že všeho s mírou-i moc pravdy je někdy na škodu-takovej Hus kvůli pravdě skončil na hranici;-)

dík a pěkný víkend

0 0
možnosti
Foto

R^ Víno přece není alkohol, víno je lék.;-)

2 0
možnosti
Foto

správně pane Petře-a prevence je důležitá-tak na sebe člověk musí dbát přece, co je víc než naše zdraví?:-)

děkuju za návštěvu a hezkou sobotu

0 0
možnosti
Foto

UF! Snad z toho nebyla žádná vážná zranění! Seš fakt pohotová, focení by bylo to poslední, na co bych pomyslela, protože bych musela jít zachraňovat...

A že všude mají zlevněné pití?8-o

1 0
možnosti
Foto

no podle fotek jsi mohla poznat že to nebylo bezprostředně po nárazu-řidička tam už nebyla-chvíli mi trvalo než jsem se rozkoukala-takže tak moc pohotová nejsem ale dík a pěknou sobotu přeju

1 0
možnosti
Foto

děkuju pane Řehůřku-nevím jestli je to kompliment pro mě že jsem to nafotila nebo pro řidičku že přistála tak přesně na sloupku mezi výkladem a garáží;-) dík za komentář a přeju hezkou sobotu

0 0
možnosti