Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Podle mého skromného názoru by neviditelná ruka trhu měla řádit ve zdravotnictví co nejméně, vymezil bych jí prostor jen v oblasti nadstandardní péče.

0 0
možnosti
Foto

Což se samozřejmě musí odrazit na tom, že lékaři jsou přetíženi a ve stresu, takže navíc při nedostatku ostatního personálu musí některé situace řešit razantnějším způsobem. Zejména, jde-li o zdraví.

Co se týče paní Šichtařové, tak pouze jednou jsem jí dal za pravdu, dávno tomu.

0 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, paní Libo. Někdy se ta svoboda a právo občana (ky) chápe nějak podivně. Zdá se mi, že paní Šichtařová žije poslední dobou v nějaké subjektivní mikro - bublině odtržené od reality. :-/Rv

1 0
možnosti
Foto

děkuji paní Mirko, je milé vědět že nejsem v tomto názoru sama-pěkný víkend vám přeju:-)

0 0
možnosti
Foto

R^:-)Souhlas, myslím, že situaci dobře vysvětlil, byť pochopitelně ne zcela nezaujatě, kolega bloger Vodvářka.

1 0
možnosti
Foto

ano, četla jsem jeho vynikající blog-jen ta zpráva o stávce mělnických lékařů plus ta nešťastná příhoda irácké rodiny mi to vše připomnělo a dala jsem to proto do trochu jiných souvislostí-dík za návštěvu a pěkný víkend:-)

0 0
možnosti
Foto

dík Marceli-pěkný víkend a pozdrav paní:-)

0 0
možnosti

Nový ministr zdravotnictví hodlá importovat 500 lékařů z Ukrajiny, údajně dostanou povolení na 1 rok a nebudou muset skládat odborné ani jazykové zkoušky.

Zatím to snad bylo možné jen u "kapacit" z ciziny, které přijely aby naše lékaře učili nějakou novou léčebnou metodu, nový postup.

Další zajímavostí je , že v poradním sboru nového ministra je třeba šéf stomatologů

MUDr.Šmucler, šéf praktiků, gynekologů, několik úředníků ale chybí tam zástupce lékařské komory.

A Babiš údajně by se rád zbavil ředitele VZP,Kabátka. VZP se chová k lékařům slušně, neuplatňuje regulační srážky v takové míře jako jiné pojišťovny..

Když k tomu přidáme články,jako ten ten o ústecké jipce, pak ten o lékaři

který údajně falšoval výkazy pro pojišťovnu, a nahrabal si tolik, že v důchodovém věku má na kontě celé 3 milióny,tak já osobně mám pocit, že opět začíná hon na lékaře.

Souhlasím s tím, co zde napsal v komentáři pán Šimek,akorát bych to napsal po svém : mladí za kopečky,staří do důchodu.Vyléčí vás Babiš ,jeho ministr zdravotnictví, ten vám i zazpívá, a 500 ukrajinských profesorů.

:-P

1 0
možnosti

Tak nějak nevím. Hoax, nevědomá či vědomá nepravda? 500 lékařů? Kde byste je mohl najít?

A navíc: VZP se chová k lékařům slušně? A co ty regulační srážky nazývané eufemisticky regulačními mechanismy? Pokud vím, tak oborové pseudopojišťovny jsou stále mírumilovnější!

2 0
možnosti

Tak jsem zvědavý, zatím můj příspěvek jen čtete, jsem zvědavý, zda ho zveřejníte. Pravda bývá nepříjemná, zdá se i pro správce blogů...

:-)

0 0
možnosti
Foto

někdy to skutečně vypadá, že ta proklamovaná svoboda slova začíná být okrajována:-/

0 0
možnosti

Exploatace českých lékařů a zdravotních sester je přímo šílená a neustále se stupňuje a je opepřovávaná naprosto šílenou a zbytečnou byrokracií. Jedinou záchranou před sebezničením je utéct z českého zdravotnictví. Bohužel, nevidím jinou cestu!

:-)

1 0
možnosti
Foto

V roce 1947 Osvobozený našinec zveřejnil tento článek:

V několika letech bude nadbytek lékářů Tamtéž, s. 6

Dnes je v českých zemích 4500 lékařů, z nichž je pak jen 570 starších 55 let. Během čtyř let stoupne jejich počet na 12 293. Jeden lékař bude připadat na 696 obyvatel, ale podle odborníků zcela dostačuje 1 lékař na 1000 obyvatel.

Nezdá se mi za prvé 1) že jsme dnes o tolik nemocnějších, když připadá na 1000 obyvatel 3,7 lékařů; 2) Pokud jsou čeští lékaři tak vykořisťovaní, tak jak to, že jich tolik přibylo?

0 1
možnosti
Foto

R^Libu, to je zbytecne, na clanky populistu nema smysl reagovat. I kdybys mela stokrat pravdu, tak tyhle lidi nepredelas;-)

3 0
možnosti
Foto

máš pravdu Jane ale radši budu trpět pro to co jsem napsala než proto, že jsem to nenapsala-to jsem nevymyslela já osobně, Klárka mi jednou poslala odkaz na místo kde stálo něco podobného a mě to oslovilo-ikdyž po rozkliknutí tam byl pavouk což je něco čeho se štítím nejvíc na světě ale přišlo mi to symbolické-být pořád zticha jen abych někoho nenaštvala, to bych se musela sama sobě hnusit-jako mě jsou hnusní ti pavouci;-Dale tak zítra něco z jiného soudku-slibuju

1 0
možnosti

P43e77t33r 22P95á51n10e22k

5. 4. 2018 21:35

Taky mi připadá, že posuzovat celou situaci bez relevantní znalosti situace je povrchní exhibice. Nevím sice jak to bylo reálně a obávám se že ani ti novináři né a dovedu si představit, že z toho potřebuji za každou cenu vytlouct senzaci, ale vím,

že i nemocnice má svůj řád a hodiny návštěv a neomalené nastěhování karimatky do pokoje a bezohledné chování vůči ostatním pacientkám má své meze.

2 0
možnosti
Foto

přesně tak Petře-jsem ráda že se v pohledu na tuhle věc shodnemeR^;-)

1 0
možnosti

Takové vyděračství, totiž předat nezletilé děti převaděčům a pak spoléhat na soucit, je hodné orientálců, na to našinec nemá

3 0
možnosti
Foto

tak zaprvé, ty rodiče tam jeli také, kdyby je naše horlivá z našich daní placená policie nezadržela-zajímavé že třeba Krejčíř jim mezi prsty naopak proklouzl snadno-ti lidé tu nechtěli zůstat-m je tu nechceme-Německo kam chtěli to vše spískalo-takže našinec policista kdyby nebyl jak poslušný cínový vojáček tak je nechá proudit na Západ a nebude je zadržovat násilím tady

a za druhé když už máte potřebu se vyjadřovat o mentalitě našinců-ta hysterická matka to v nemocnici zinscenovala aby vytřískala peníze ze zdravotního systému do kterého přispíváme my všichni-tak teď mluvte o skvělé české mentalitě

2 2
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik