Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

dík Pavlo a pěkný den:-)

0 0
možnosti
Foto

Tak tam by přistáli poprvé a naposled ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

třeba by se jim tu zalíbilo jako mě;-)

a jestli myslíte ty sloupy -to jen jako navigační ukazatele-jinak volné plochy je za nimi dost;-)dík za návštěvu a pěkný den

0 0
možnosti
Foto

Velmi pěkný a objevný článek i fota, alespoň pro mě. A Uriah Heep na Kladně, to byla v dobách mého mládí vize přímo surrealistická !

1 0
možnosti
Foto

no vidíte a loni na podzimu tu byli-idolové mého raného mádí;-)

dík za přečtení doufám že těch reportáží z Kladna udělám ještě víc

0 0
možnosti

A77l70e86š 87S35z71a49b91ó

4. 4. 2018 20:36

Hezký večer. Přiznávám, že i když v některých názorech s Vámi nesouhlasím, tak tady jste mě velice mile překvapila a Kladno představila zajímavým pohledem a s humorným nadhledem (pro starousedlíky a domorodce dokonce nově).

Pokud bude někdy Kladno stokrát jinak pokračovat, tak nevím jestli pátráte sama jen pro ten Váš osobitý pohled (což bych pochopil) a nebo by jste přijala i několik tipů.

Víte například, že na tom černém nyní dá se říci zeleném Kladně bylo například přírodní divadlo? Dávám samozřejmě karmu.

0 0
možnosti
Foto

děkuji a jakékoliv tipy samozřejmě vítám o tom přírodním divadle jsem už četla a také se chystám to zdokumentovat-jinak pokud jste Kladeňák tak doufám že vám neunikl můj předchozí blog o Váňově kameni;-)

0 0
možnosti
Foto

Hezký to tam máte.:-)R^

0 0
možnosti
Foto

to ještě nic není Klárko to nejlepší teprve přijde-už na tom dělám;-)

1 0
možnosti

a mandelinkou se tam jezdí?

0 0
možnosti
Foto

:-) Už ne, to asi ani paní Libuše neví, že se tu s ní jezdilo :-)

0 0
možnosti
Foto

Kladno znám, paní Libuše. Karma.:-)

0 0
možnosti
Foto

děkuju paní Marie-když ho znáte tak sama uznáte že tohle byla jen maličkatá upoutávka-jako předkrm-doufám že bude čas a prostor představit i jiné části tohoto zajímavého města:-)

0 0
možnosti
Foto

:-) otázka stará zřejmě jako Kladno samo: "Na Kladno", nebo "Do Kladna"? :-) Jinak větší kousek od Billy, pokud myslíte tu u Gymplu, Marku, je i výborná mexická restaurace. Tedy alespoň mně tam chutná :-)

0 0
možnosti
Foto

To je pro Marka Valíčka, nějak mi to blbne.:-P

0 0
možnosti

a my od nas ze vsi radsi zajedeme na nakup "na Kladno", nez do Prahy a vyborna vietnam thai hospoda je kousek od Billy - sice echt hnusna, ale to zradylko tam!

0 0
možnosti
Foto

tak se někdy po nákupech stav na kafe;-)

jinak restaurací je tu spousta ale nevím kdybych je jmenovala, jestli by to nebylo považováno ze reklamu-tak ti radši nic neporadím, třeba na to přijdeš sám-ale určitě si nenech ujít akci Kladenské dvorky na začátku května

dík za komentář a pěkná zbytek dne

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik