Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

to jsem ráda Ludmilo-politika nám moc radostí nedělá, tak si musíme nějaké povyražení hledat sami:-)

0 0
možnosti
Foto

R^ :-) Mimozemšťani? tady mezi námi? Nevěřím! 8-o

0 0
možnosti
Foto

už je hotová reportáž informující o pátrání po nich-jsou to fešáci;-)

0 0
možnosti

J62a55r68a 18R42a64n57k

14. 3. 2018 1:32

Never mind Martani, chci to do zahrady:-)R^

1 0
možnosti
Foto

a k tomu stoleček a židličku a popíjet martini;-)

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
Foto

tak jste měla dát na dveře ceduli-neklepat, nejsem doma;-D

0 0
možnosti
Foto

Tak jedno už je mi teď o mimozemšťanech jasné. Jsou to nezdvořáci. Klepala jste a neotevřeli, zapírali se, jako by přijela nechtěná teta. Ale je možné, že jsou slušní, jen se styděli, že pro Vás nemaj nic ke kafi.;-D

2 0
možnosti
Foto

i to je možné vysvětlení-to mě nenapadlo-tak já tak skočím zaklepat ještě jednou třeba už mezitím uvařili kafe a něco upekli;-)

1 0
možnosti
Foto

;-DR^Někdy nevím, zda jsem spadla z vesmíru po hlavě já nebo všichni kolem.

2 0
možnosti
Foto

Klárko že bys patřila k nim?

Přijdu !!si tě někdy k vám do lékárny proklepnout;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Libu, obávám se, že Tvoje počínání bylo krajně nezodpovědné. Vzpomeň si na Vetřelce, tam taky jeden takový koukal do jakéhosi zárodku cizí formy života, ono to na něj vyskočilo a nalepilo se mu to na obličej. Tak buď příště opatrnější, prosím;-D

1 0
možnosti

Bezesporu rada nad zlato, ale na druhou stranu se Libuška nepohybuje na LZ426, takže si jistou míru zvědavosti mohla dovolit. ;-);-);-)

2 0
možnosti

P81e77t35r 48J64í66l91e71k

13. 3. 2018 19:32

Mimozemšťané se vydali někam ovlivňovat náš život, jak o tom rád píše jeden kolega zde. Ale neotvírá diskuse...

1 0
možnosti
Foto

a je to skutečně bloger nebo se za něj vydává nějaký Marťan?;-)

Osobně můžu říct, že neotvírání diskuzí mi připadá divné-když už se někdo odhodlá nás o něčem informovat tak proč ho nezajímá zpětná vazba?;-)

1 0
možnosti

Ono ani není třeba klepat. Jakmile se případný nápadník bude bránit zaťukání na hlavu, je jasno. Ani nemusí popíjet olej. V takovém případě šup s ním do vody. Tento živel už si s ním poradí.

1 0
možnosti
Foto

:-)upřímně řečeno každý kdo by popíjel olej by mi připadal podezřelý-to bych si spíš poklepala na čelo já a vzala nohy na ramena-dík Ríšo za přečtení a hezký večer;-)

0 0
možnosti
Foto

možná to byli dutí Marťani:-)

0 0
možnosti
Foto

třeba je někde na těch vašich výletech potkáte Jaromíre-já po nich pátrám a připravuju další reportážní blog;-)

0 0
možnosti