Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

dík-to se mi také často stává:-)

0 0
možnosti

P13e97t95r 27P51á54n50e18k

15. 2. 2018 8:45

Tak jak je to?Já mám bod Vy slovní podporu. Tak remy?

0 0
možnosti
Foto

jsem pro remízu-oba jsme skvělí;-DR^

0 0
možnosti
Foto

Dobrá rotyka R^

A klidně bych to ještě zahustil - třeba na začátku předposledního odstavce: "...tak by neměl zahazovat šanci jako ligový útočník, který si nedokázal obhodit obránce"

Jo, a taky na vojně jsme místo "šlapka" říkali "rozhoďnožka" :-)

2 0
možnosti
Foto

dík za komentář a doplnění-ta rozhoďnožka se do toho fakt hodí;-DR^

1 0
možnosti

Hodivše do sebe něco ze zmíněných liquerre dámského druhu z předchozího blogu jsem ztratil přehled a uhodil se do palce takovým způsobem, že to zcela rozhodilo mou koncentraci a shodil jsem kromě něco domácího vybavení i nic netušícího papoucha z bidla. Háže po mě zle očima a bude třeba vhodit do jeho misky patřičný bakšiš v podobě vybrané pochoutky pro pernatce, jinak nezůstane u pohledu a přihodí ještě rušivý skřek. Neradno si to s ním rozházet, je schopen vřeštět dlouho do noci. Což by se ale v době OH mohlo hodit, anžto člověk neusne v očekávání výsledků, zda nám to hodí nějakou tu placku.

Ale dost házení - beru Eduarda i s koncem, který s ohledem na současnost rozhodně nepovažuji za morbidní, vidouc některé pořady tak tohle mezi mladou a dospívající generadí nevyhodí z klidu ani školní a předškolní dítka. Hernajs, neříkal jsem, že s házením končím???

1 0
možnosti
Foto

tak ještě hoďte něco dobrého tomu papouchovi a do sebe nějakého panáčka na dobrou noc a hezké valentýnské sny;-)

1 0
možnosti

;-D

ten konec je trochu hazard s přízní čtenáře, ale zrovna mě trocha morbidity vyhovuje

1 0
možnosti
Foto

děkuju pane Michale tak to máme stejný vkus-já si právě říkala že ta přeslazenost dnešního valentýnského svátku zamilovaných všechna ta srdíčka a růžičky a čokoládičky potřebují nějaký kontrapunkt na dobrou noc;-D

1 0
možnosti

P94e98t34r 84P93á44n85e21k

14. 2. 2018 22:16

Dobrý,až na ten morbidní konec s krmivem pro dravou zvěř.To už je přes čáru.Ve skutečnosti to bylo takto:... pod okny hotelu s rozhozenýma rukama a zlomeným krčkem a nedaleko se povalovala odhozená prázdná peněženka. Bohužel při pádu shodil z invalidního vozíku recidivistu Karla Ujetého,který to neustál, odhodil rozbitý vozík a odkráčel naštvaně domů pěšky,aby se vyhnul policejnímu vyšetřování o tom,kde ukrad ten vozík.Eda se zlomenou hnátou nasedl do invalidního vozíku a prohlašoval o sobě ,že je Ujetý a tak mu nechali ten invalidní vozík,aby mohl jezdil do hospody se svými ujetými kamarády.A tak se stal z Uhozeného Ujetý.

P.S.Nechte hlasovat,který konec je lepší.

2 0
možnosti
Foto

co je morbidního a tom že se zvířátka najedla?

my je žerem pořád tak třeba mají také nějaké hnutí metoo

Zoroastriáni své zesnulé předhazují supům běžně-tělo je podle nich jen bezcenná schránka pro duši a tu přece Eduardovi nikdo nebere-pokud ji nešlohl ten Eda se zlomenou hnátou-jsme přece Čechách že?;-D

1 0
možnosti
Foto

Úplně mě to rozhodilo :-)

1 0
možnosti
Foto

hoďte do sebe panáka Zdenko a ten vás hodí zpět do pohody;-D

1 0
možnosti
Foto

R^To je tak krasne uhozeny, Libu, az me to hodilo do smichu. Ten pred spanim nikdy neuskodi. A ani kdykoli jindy;-D

1 0
možnosti
Foto

no vidíš Jane, taková blbůstka a jak pobaví-zas jsem si jen hrála se slovíčky a takhle to dopadlo:-) dík a pěkné valentýnské sny;-)

2 0
možnosti
Foto

Za to pohození by si zasloužil happyending... Takhle to připomíná něco, co se klidně mohlo stát.R^

1 0
možnosti
Foto

happyend je ten že se zvířátka najedla;-D

a pro takového smolaře je to možná taky happyend.kdoví co by ho v tom jeho uhozeným životě ještě čekalo;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik