Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J80a68r75a 88R62a55n51k

15. 2. 2018 0:46

R^Hezky napsane, mne zde jen obcas sokuji nazory proti vsemu, co jsme za komunistu neznali. V jedne diskusi se nejaky "nekavarnik" - ja uz to bohuzel beru takto: kavarnik-inteligence/elita, zeptal jestli vubec nejake jmeno Valentyn existuje, (mam pocit, ze zde pise jedna Valentynka), takze zaplat Pan Buh za vzdelane kavarniky.

0 0
možnosti
Foto

děkuju Jaro jen si říkám co bud až se zbytek národa do těch pražských kavárníků pustí doopravdy a nejen verbálně;-Dto bude v české kotlině teprve bujet ta pravá kultůra;-)

0 0
možnosti
Foto

Libuše, držím pěsti a i palce (pro jistotu), ať za rok... ;-)VAle zamilovaná můžete být dřív, nečekejte až na Valentýna.

1 0
možnosti
Foto

dík Bohunko-on určitě někde po světě běhá, jen se míjíme-doufám že vy jste se už sešli a jestli ještě ne tak vám také přeju ať to vyjdeR^V;-)

1 0
možnosti
Foto

Dobře napsáno! Jen to večer odšpuntujte:-)

1 0
možnosti
Foto

R^;-Duž se nemůžu dočkat-dík za komentář pěknou oslavu i vám Zděnko;-)

1 0
možnosti
Foto

dík za nakouknutí a pěknou oslavu JaniR^:-)

0 0
možnosti
Foto

Na Valentina dlabu, dám si S láskou Vincent.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

každý strůjcem svého štěstí Pavlo- já si k těm v blogu citovaným pánům přizvu klidně i Myslivce a Bechera-a jestli seženu Praděda tak i jeho;-D

0 0
možnosti
Foto

Každý den je důvod něco slavit.V (I když samozřejmě některý ne, víc je ale těch k slavení). Na Valentýna jsme nikdy nevzpomněli, neslavilo se to. nenosilo se to. Ale dnes jsem udělala dort - ten málo kalorický, nepečený, z tvarohu, piškotů, jahod - a želé. Už chládne na balkoně. R.... ho má rád. A on mi zase přinesl z Enapa vaječný koňak Božkov -ten mám zase ráda já. I po zlaté svatbě nám chutná ;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Krásný den všichni, zamilovaní - i nezamilovaní. Co není, může být... Jaro klepe na dveře.:-)V

0 0
možnosti

Tak a teď si vezměte, s kým mají absolvovat grupáč na Valentina muži. Snad svatá Ludmila, ale jinak? Alzheimerová nikde, Parkinsonová ještě neúřaduje, Valentýnová nejspíš řeší někde MeeeeeeeeTo. Když už rovnoprávnost, tak pořádnou ;-);-);-)

0 0
možnosti
Foto

svatá Ludmila je náhodou dobrá Richarde-kvalita je víc než kvantita;-)

a co becherovka a vodka?8-o

1 0
možnosti

Já slavím jen svátek svatého Ondřeje.:-(

0 0
možnosti
Foto

no to je ale jen jednou v roce tak proč nevyužít i Valentýna?;-);-)

0 0
možnosti
Foto

souhlasím Laďko-když se chce, tak to jde...;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik