Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

...člověk se rozhoduje za druhé. Tu utratit, tu vykastrovat, tu zlikvidovat... myslí si, že vládne. Až přijde čas, zmizí svým vlastním přičiněním... Co činí jiným, vrátí se mu zpět...

0 0
možnosti
Foto

arogance se kterou si člověk osobuje právo manipulovat s ostatními je skutečně ošklivá a do nebe volající nespravedlnost-naštěstí je i spousta citlivých lidí, kteří se naopak snaží pomáhat, zachraňovat dík za komentář

0 0
možnosti
ND

Myslím, že to nějak vyřeší a neutrati jo, taky by mi to bylo moc líto, i když Jim harasi zbraněmi hodně nebezpecnymi a Japonci se připravují na boj...

0 0
možnosti
Foto

ano paní Naďo, však v blogu zdůrazňuji že ve světě, kde se dějí tak hrozné věci a ani lidský život nemá pro mnohé žádnou cenu, je možná směšné se zabývat žirafákem, ale nedalo mi to, abych to nezmínila-pěkný večer a dík za nakouknutí

0 0
možnosti
IL

I62v81a52n57a 70L73a14n19c27e

7. 12. 2017 20:09

Je škoda utratit žirafu, je to kruté a nesmyslné.8-o

0 0
možnosti
Foto

také tomu nemohu uvěřit a doufám, že nějaké řešení se najde-co takhle založit petici na záchranu toho chudáčka;-(

0 0
možnosti
Foto

děkuju-držet palce potřebuje hlavně ten chudinka žirafák-jak k tomu přide?8-o dík za nakouknutí

0 0
možnosti
Foto

R^Utracení je nejjednodušší a nejlevnější řešení - bohužel. Kastrace by byla podle mě vhodnější, jako se to děla třeba u útulkových koček a kocourů. Ekoteroristé mohou namítnout, že je to hrubý zásah do přírody, ale je mnohdy jediný možný pro záchranu daného tvora. A u koček navíc o zamezení dalších přívalů koťat, o které by se neměl kdo postarat.

3 0
možnosti
Foto

děkuju Jane za potvrzení mého předpokladu, že kastrace je způsob jak ho zachránit.doufejme že to dopadne dobře:-)

1 0
možnosti
Foto

Taky je mi toho žirafáka moc líto, to přece nejde jen tak utratit tak krásné zvíře, protože je "nadbytečné". Je mi jasné, že si ho nikdo nevezme domů jako domácího mazlíčka, ale co nějaké soukromé zookoutky?

R^:-)

2 0
možnosti
Foto

přesně tak Pavlo, je to hrozné-obávám se že hlavním důvodem jsou finance-dík za nakouknutí a pěkný večer

1 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik