Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak je fakt, že tohle by naši "představitelé" mohli použít jako argument při žalobě Bruselu, že nechceme migranty - my jsme si je opravdu nepěstovali;-D

0 0
možnosti
Foto

já myslím pane Šestáku že těch argumentů proč si nemáme nechat vnutit kvóty je víc-jazykové hledisko-čeština je pro ně zcela cizí zatímco němčina, angličtina francouzština jsou pro ně alespoň částečně blízké a tudíž záruka rychlejší integrace-ať si je západ rozebere podle toho, kdo měl kde kolonie

0 0
možnosti
JS

J12a66n 28S70t73i48f84t24e63r

8. 12. 2017 15:36

Tihle prodejci dokáží dost otravovat. Na pláži jde kolem každýc 5 minut aspon jeden a i když člověk třeba spí, tak ho osloví, zbudí a snaží se něco prodat. Jejich ceny jsou dost mimo, pokud by člověk jen trochu smlouval, dostane to i za polovinu či méně. Smlouvání ovšem nedoporučuji, protože jak s ním prohodíš jedno slovo, už se ho nezbavíš, sedne si vedle tebe do písku a mluví a mluví. V Říme kolem Vatikánu jsou jich plné chodníky, rozloží si na zem hadr, na to dají zboží, sedí u toho, takže chodník je skoro neprůchodný. Není to příjemné.

0 0
možnosti

Nějak Vám uniklo, že o tohle to v článku ani trochu nešlo. Zkuste si článek přečíst ještě jednou:-)

0 0
možnosti
DV

D46a17v49i90d 59V68l47k

3. 12. 2017 12:28

Karma LibuškoR^

0 0
možnosti
Foto

děkuju Davide a hezký advent přeju:-)

1 0
možnosti
Foto

dík a nakouknutí a pěkný advent:-)

0 0
možnosti
PJ

P13e48t47r 91J25u53r45k94a

2. 12. 2017 19:25

V roce 2013 jsem v Itálii několik měsíců žil – na pláž jsem se sice ani jednou nedostal, ale hodně černochů jsem vídal ve městě. Nejvíce postávali nebo posedávali u bran a památek na náměstích či u obchodů. Občas v noci přespávali na lavičkách – chodil jsem z práce v jedenáct večer a fakt jsem se jednou skoro lekl, když tma kousek ode mě otevřela oči. Pouličních prodavačů bylo málo, trošku mě překvapilo, že vůbec nějací ještě fungují a že si někdo od nich něco koupí. Nejvíc mě ale překvapil jediný pokus něco mi prodat, když jsem na někoho čekal večer na náměstí. Vyprávěly se o tom vtipy, bylo to ve filmech, je to součástí popkultury a připadalo mi to jako prastaré a vyčpělé klišé, které by přece nikdo v roce 2013 nemohl myslet vážně – ale tehdy mi ten černý gentleman nabídl k odkupu "zaručeně pravé" rolexky.

0 0
možnosti
Foto

ono se vše mění pane Petře-já popisovala situaci po roce 1990--údajně pravé rolexky seženete i v Praze;-Dděkuji za nakouknutí a podělení se o vaši zkušenost a pěkný advent vám přeji:-)

1 0
možnosti
JS

V Itálii jsem nikdy nebyla. Ani kdysi ani v současnosti, díky za zprostředkování situací, nálad i souvislostí R^

0 0
možnosti
Foto

dík za nakouknutí Jani a hezký advent:-)

1 0
možnosti
PP

P87e70t34r 13P72á24n19e34k

2. 12. 2017 17:42

Teď se tomu dá opět věřit i když je to jednostranný pohled.Kdyby se situace obrátila,tak ti prodejci jsou možná přezíravější než ty italské paničky a můžem to rozvíjet dál na migranty atd.Je to furt stejné co svět světem stojí.Já a ten co napsal to moudro(Já znaven jsem tím vším...,četla jste 66-ku?) víme své.

0 0
možnosti
Foto

je to tak pane Pánku-kdo se narodí v té bohatší části svět se cítí nadřazen aniž by přemýšlel, že o místě svého zrození nikdo nerozhoduje-a když už jsme u těch citací modrých pánů-kdosi řekl:svět je jedna velká žláza stále chtivá ukojení

dík za nakouknutí a hezký advent

1 0
možnosti
Foto

R^:-)Pamatuji je taky. Je to jako s ledasčím jiným, jinak se hodnotí národní, evropská či dokonce globální problematika migrace a jinak osud konkrétního člověka. Někdy je asi dobré se zamyslet nad tím, že pod pojmy jako je "masa" či "vlna", které jako by se ani netýkaly lidských bytostí, se skrývají právě ony konkrétní osudy.

0 0
možnosti
Foto

je to tak pane Turnere.stačí s nimi prohodit pár slov a teprve vám začne docházet tragika toho všeho-dík za nakouknutí a pěkný advent:-)

0 0
možnosti
JT

R^ zajímavý postřeh, vždy platí nějaká příčina a následný důsledek. Horší je, že horko těžko řešíme důsledky (spíš neřešíme, nebo hloupě) a příčiny už vůbec.

1 0
možnosti
Foto

souhlas homo sapiens se mění v homo tupiens:-)

1 0
možnosti
Foto

I11v78a22n 95M35a57r16e76k

2. 12. 2017 17:13

Souhlas p.Palková. Měli neuvěřitelnou výdrž a trpělivost. Střídali se pravidelně tři, jeden obchodoval s letním oblečením pro dámy. Druhý zase s doplňky potřebnými k pobytu na pláži . A ten třetí toho jsme měli nejraději, jeho volání "čoko belo" bylo slyšet už hezky dlouho předem než se zjevil . Obchodoval s oloupanými zlomky kokosu namočenými v cukrové vodě . Ale že by byli na obtíž ? Střídali se v nabídkách asi tak po hodině , spíš to bylo zpestření pobytu u vody . R^

0 0
možnosti
Foto

I61v21a10n 90M54a65r91e90k

2. 12. 2017 17:31

A propos, ještě jsem si vzpomněl, chodil tam ještě jeden s nádobíčkem a s Henou. Kreslil krásné obrázky, toho měly naše děti nejraději. moje dcerka si jednu jeho kresbu na rameni tak "šetřila" že si ji dovezla až domů .

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik