Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

O "úspěšnosti" blogů tady rozhodují především zdejší administrátoři. Rv

I naprosto mizerný blog (ba dokonce třeba i zcela nenávistný a přímo napadající a urážející voliče prezidenta Zemana, jak se tady prokazatelně stalo a dost mě to tehdy šokovalo8-o), pokud je administrátory posunut na titulní stranu (čímž je zaručena jeho maximální čtenost), bude úspěšný.

A naopak mnohý vynikající blog, který se "nehodí do administrátorského krámu", ač by si zasloužil obrovskou čtenost a propagací, tady často bývá administrátory naopak záměrně (jinak si to nedovedu vysvětlit) odsouván zcela mimo čtenářský dosah.

Jistě, vždy je možné namítat, že určení kvality blogů je individuální (někomu se líbí to, jinému zase ono), ale vždycky platí. "Jaký pán, takový krám!"

3 0
možnosti
Foto

R^ne vždy s vámi pane Mazurku souhlasím ale tentokrát máte naprostou pravduR^ale myslím že admini nejsou absolutními pány kteří mohou rozhodovat o všem a že to proto nemají zas tak lehké jak se z našeho pohledu může zdát, ale možná se mýlím:-/

dík za nahlédnutí a pěkný víkend

0 0
možnosti
JS

Dovoluji si uvést něco osobního, ale toto téma je vlastně dokonale osobní – a zvolila jste ho Vy sama.

Vnímání krásy je subjektivní záležitostí a za svůj vzhled nikdo nemůže. Ale v případě Vaší osobní fotky, kterou se zde prezentujete, to neplatí. V ní je stylizace nadřazena nad Vaši skutečnou podobu. Mně osobně se líbí, když o sebe žena dbá, a do toho patří i přiměřené líčení, ale když se to přežene, tak výsledek vypadá přesně jako Vaše fotka. Tento způsob líčení vyvolává zcela konkrétní asociace – to Vám potvrdí i každý psycholog.

Také je dost zvláštní, že zrovna Vy se pokoušíte moralizovat ohledně obsahu diskusních příspěvků. Pamatujete si, jak jste na mne zaútočila pomocí ne zrovna vybraných výrazů, a přímo jste mne označila za Hitlera? Vaši přehnanou reakci kritizovali i ostatní diskutující. A nebylo to poprvé ani naposledy. Takže být Vámi – nerozmazával bych to...

11 0
možnosti
Foto

neoznačila jsem vás za Hitlera ale jako on si myslel že arijská rasa je ta nejlepší na světě tak ve vašich komentářích často cítím snahu dokázat, že vámi oblíbená náboženská či etnická skupina je nadřazená jiným

srovnávala jsem tyhle dva postoje a pokud to vyznělo jinak tak mě to sice mrzí ale už jednou jsem vám to vysvětlovala vy si však asi libuhete v tom pocitu ublíženosti

jinak jestli se vám nelíbí silné líčení mě zas nevadí-samozřejmě tak nechodím každý den, prostě jsem se na to focení nalíčila více a skutečně mi připadá směšné z toho dělat problém-jste skutečně tak malicherný abyste se soustředil na tyhle marginální věci?

dost neuvěitelné:-)

0 0
možnosti
Foto

J45a75n 12P12r89a74ž39á61k

19. 10. 2017 11:26

Libu, chápu, že Vás se ten Dančin komentář mohl dotknout, ale nemyslím, že by z toho bylo potřeba dělat až takové drama. Danku považuji za odbornici ve věcech, o kterých píše. Vás si zase vážím proto, jak píšete a že jste taková, jaká jste.

Takže udělám odvážnou věc a vložím se do vašeho "sporu" (vkládat se do ženských sporů je ošidné, ale mám tréning z domova): "Holky, hoďte to za hlavu, na světě je spousta hezčích věcí, které stojí za pozornost";-)

7 0
možnosti
DP

Mimo mísu, ale Jene, máš pravdu v tom, že vkládat se do ženských sporů je riskatní, jednou sem se snažil uhladit spor mezi dvěma blízkými příbuznými, ale to sem to teda "uhladil", jejich vzájemná nevraživost se u obou obrátila proti mně. Před asi osmi lety si v práci dvě kolegyně, se kterými jsem (s oběmi) měl dobré jak pracovní tak lidské vztahy, vjely pořádně do vlasů, ale já, poučen z fiaska před lety s mými přibuznými, sem nic neuhlazoval, ale potichoučku a inkognito sem se odtamtud vytratil. Ale vážně, že tu nastal spor mezi dvěma dámami, jejichž blogy rád čtu, mě mrzí, ale takový už je život.

1 0
možnosti
Foto

Uspesny blog neni o fotce, myslim, ze jste ten prispevek spatne pochopila a reagujete neprimerene. Bohuzel nekomu nepomuze ani vymena fotky, pripadne obou, u blogu a u prispevku.

3 1
možnosti
Foto

Naopak pan Brethová zřejmě vy jste nepochopila že ani já si nemyslím, že úspěšný blog je o fotce -jen jsem tím naznačila, že dělat ve veřejném prostoru poznámky na něčí věk a vzhled je krajně nevhodné

dík za názor ač ho nesdílím:-)

pěkný den

0 1
možnosti
JS

Libi, s tím naším dobrovolným zveřejněním vlastních xichties zkrátka jdeme s kůží na trh nejen co do kvality blogu:-)

Moc bych si tím hlavu nelámala;-)

Proto mám na blogu foto s motorovkou ať už je pěkné a nebo ne. Někteří diskutéři a blogeři si mě tak snadno pamatují.

Tedy foto = identifikátor, prezentace sebe a také téma k různým diskuzím stejně jako naše blogy :-)

0 0
možnosti
Foto

R^souhlas Jani hlavu si nelámu ale to neznamená že si na ni nechám kálet:-)

jde mi spíš o tom že podobnými komentáři se pak snižuje celková úroveň diskuzí nikdo z nás jistě nechce aby zdejší prostor vypadal jak pavlač nebo bulvár-je tu spousta skvělých lidiček a ti si zaslouží kultivovanou civilizovanou atmosféru

dík a pěkný den

a mimochodem ta fotka s pilou je fakt úžasná-ale to už jsem vám myslím psala

1 0
možnosti
VF

Nepotěším Vás.

Kdyby existovala seznamka na kamarádku pouze podle fotografie, bála bych se Vašeho sebevědomí až nadřazenosti. Tím nemluvím o Vás a Vašem psaní.

5 0
možnosti
Foto

paní Foltýnová můžu vypadat jako ropucha nebo barbína ale nikdo nemá právo mě ve veřejném prostoru ostouzet-to je nevychovanost. neomalenost nevkus a nedostatek taktu- narážky na vzhled a věk prostě nepatří do komunikace mezi inteligentními a slušnými lidmi-zejména když se jedná o cizí lidi-mezi kamarádkami a doma je to jiné

děkuji za názor

0 0
možnosti
Foto

Libuško, selfíčko je málo, někdy nepomůže ani profi ateliér :-). Krásně jste to napsala.R^

0 0
možnosti
Foto

děkuji pani Zdenko-od vás si toho obzvláště vážím:-)

skutečně si myslím že soudit lidi podle zevnějšku a ještě to použít jako v diskuzi, když nemám žádný logický argument. to je podlost nejvyššího kalibru

trochu mě mrzí, že admini toto tolerují ale chápu že nemůžou stíhat všechno

stejně kalo když blogerka Vlčková-nebo ten hulvát pod tímto profilem-mě v diskuzi osloví babo:-/hlavně že mi admini stáhli slovo frnda-přestože je použito třeba i ve filmu

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik