Diskuse

Bílej heterosexuál smí všechno

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

K46a43r85e97l 88B98e80d64ř44i14c64h

14. 9. 2017

Apropó, víte, že v pornoprůmyslu jsou lépe placeny ženy?

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L93i24b27u26s26e 41P66a19l51k30o51v39a

14. 9. 2017

navrhuje aby zdravotní sestry změnily zaměstnání?;-D

když uvážíte jaké náklady mají pornoherečky na svojí údržbu-od silikónů prodloužených zahuštěných vlasů a řas, solárka, zvetšení rtů fitness trenéra nemluvě o kosmetických úpravách obličeje a vagíny, tak jim moc peněz nezbude:-)takže je to jen spravedlivé

0 1
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P78e61t77r 12B22u90r29i54a24n

14. 9. 2017

Popravdě jsem váš minulý článek na ono téma zčerstva nečetl, takže v jeho diskuzi jsem nebrouzdal a zpětně už se mi brodit v téměř cca 300 příspěvcích nechce.

Ale k tématu: jmenovitě u nás ženy opravdu nemají nižší plat, a ani to nelze. Nelze např. na nějakou pozici vypsat paušální, nebo hodinovou mzdu: pro muže xx, pro ženy jen xy. To, že muži vydělávají víc je dáno skutečně pak jejich buď větším nasazením, ale nejčastěji nerovností svazku! což je u nás běžné. Žena bývá zpravidla mladší než manžel a má nižší pracovní zařazení. Např. prodavačka u kasy a autoopravář. Dělnice na lince a elektrikář atd. Málokdy vidíte státní úřednice a zedník, či právnička a řidič dodávky. A to je celé kouzlo toho, že feministky obecně vnímají mužské platy jako vyšší. Kdyby se však porovnávaly mzdy např. policistky a popeláře, realitní makléřky a obkladače, bylo by to jinak.

Co se týče toho prohlášení o bílých heterosexuálních mužích (a nejlépe ještě rozvedených), nevím jak v USA, ale v ČR je to naopak nejdiskriminovanější skupina.

Žádná úleva, nárok, či polehčující přihlédnutí bílý otec dětí nikde nemá. Kdežto matka samoživitelka, rom, či příslušník nějaké jinakosti má. Vzpomeňme jen na přidělování sociálního bydlení, studijní dotace všeho druhu podle příslušnosti k etniku, anebo registrované partnerství. Heterosexuální muž se ženou na něj nemá nárok.

Sám osobně jsem nerovnost z titulu bílého rozvedeného muže zažil na vlastní kůži několikrát.

3 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L26i27b19u85s86e 21P46a56l22k56o50v65a

14. 9. 2017

jenže ono nikde nebylo řečeno že jde o nerovnost ve smyslu, že na stejné pozici jsou různé platy-to do diskuze vmontavali někteří diskutující stejně jako to že by ženy chtěly automaticky být rovny mužům - prostě už z biologické podstaty vyplývá, že ženy mají k určitým profesím lepší dispozice než muži a naopak a je opravdu jen náhodou, že ty takzvaně žesnké profese jsou podhodnocené? Opravdu myslíte že učitelka, která formuje naše děti tedy naši budoucnost, nebo zdravotní sestra, která spolu s lékaři zachraňuje lidské životy, jsou profese tak zanedbatelné? A skutečně to, že ženy kromě zaměstnání mají i mateřské povinnosti-tedy častěji než muž si berou volno aby byly s dětmi doma-je důvod aby byly finančně znevýhodné?

A už vůbec nedávajte rovnost do souvislosti jen s feinimem-znamená to sna že žena ne-feministka je spokojená že nemá to co jí náleží?

Pak by spíš než antonymie feministka-nefeministka platilo- chytrá asertivní žena-hloupá puťka

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L72i89b91u96s51e 62P58a79l31k50o45v93a

14. 9. 2017

a když už jste oplusovat tvrzení paní Vlčkové že bílej heterosexuál nemůže za to že nemá penis-mohl byste mi to vysvětlit, když nereaguje přímo autorka tohoto pozoruhodného tvrzení?;-D

0 1
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P13e16t46r 20B96u68r73i25a58n

14. 9. 2017

V příspěvku paní Vlčkové souhlasím s tvrzením, že bílí heterosexuálové se stávají lovnou zvěří, což plně koresponduje s mými zkušenostmi popsanými v jiných mým příspěvcích.

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít
Reklama

L50i77b96u18s40e 39P30a30l61k39o72v10a

14. 9. 2017

všechny extrémy jsou škodlivé-nic se nemá přehánět už jen proto, že každá reakce vyvolá protireakci:-) ̈vyváženost a rovnováha jsou ideálem všeho

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P73e15t70r 84B15u69r38i69a73n

14. 9. 2017

Pokud nikde nebylo řečeno, že žena na stejné pozici nemá nižší plat, potom nemůže obecně platit tvrzení, že ženy jsou platově diskriminovány a potom tedy diskutér, který vám oponoval, měl pravdu.

Žádné ženské profese neexistují. V rámci boje za rovnoprávnost se oháníte fiktivní nerovností. Jediná pracovní pozice, kterou je ženě zapovězeno vykonávat ze zákona je horník (nevím, jestli jste tohle věděla) a tam je to snad jasné. Jak zdravotní bratři, tak učitelé existují. Ovšem jsou vzácní právě kvůli malým platům v těchto odvětvích OBECNĚ. Proto ho vyplňují především ženy, u kterých se předpokládá, že rodinu finančně potáhne právě manžel, což je v naši kultuře taková zvyklost. A to je snad jediná nerovnost v celé té vaší problematice.

Žena, která si bere častěji volno kvůli rodině není finančně znevýhodněná, nýbrž dostává přesně tolik, kolik by dostával muž ve stejné situaci. To "znevýhodnění" si vybraly samy ze své vůle pro jiný zisk (uspokojení z vlastní rodiny). Asi tak jako já, když si vezmu týden volno a pojedu na šachový turnaj, budu mít o třetinu nižší plat. Připadá vám také spravedlivé, aby šachisté v ČR byli finančně diskriminováni vůči ostatním? A cítíte na tomhle příkladu, jak tu věc posuzujete z úplně špatného úhlu?

2 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

Z91d74e81n25e82k 79H74o35r59n52e81r

14. 9. 2017

Rodina a šachy, to je vskutku totéž ;-D

1 2
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P35e17t32r 22B94u88r21i33a38n

14. 9. 2017

Nesrovnávám rodinu a šachy, vypichuji tu podstatu, kdy se někdo dobrovolně a ze své vůle vzdá vyššího platu a jiný to označí za nerovnost mezd. Nečekal jsem také, že to každý pochopí.

1 1
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L59i68b21u71s92e 39P11a74l34k90o97v45a

14. 9. 2017

jak dobrovolné je zřeknutí se kariéry ve společnosti která takové ženy odsuzuje?:-)

0 1
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P55e83t57r 13B25u91r56i58a55n

14. 9. 2017

A opět mícháte oficiální věci se svými pocity. Žena může mít děti a nemusí, může mít rodinu a nemusí, může chodit do jakékoliv práce a vydřít si vysokou mzdu a nemusí. Je to všechno její svobodná volba. Nelze tedy kriticky tvrdit, že v naší společnosti mají muži vyšší mzdu než ženy, jako by to bylo takto nastavené, pokud to ženy takto praktikují dobrovolně.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L94i11b85u89s74e 66P81a58l89k26o58v14a

14. 9. 2017

co máte pořád s tou dobrovolností?

žena která nechce dítě je spokečnistí odsouzena jako divná

žena která dělá kariéru je odsouzena jako nežena

žena která chce vyšší plat je zatracená feministka

to je stejné jako říct že pokud muži strpí že aby děti jsou častěji dány matkám to dělají dobrovolně protože jim to tak vyhovuje a prostestují jen naoko-protože kdyby skutečně chtěli tak si to vybojují

0 1
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J41a24n32a 62M19a31j52o78v98á

14. 9. 2017

Chcete něco vědět o výši platů? Poslední roky jsem měla víc než kolegové. Ale nejsem feministka. Jen mne nebolí pracovat. O tom by to mělo být.

Jediné, co by pro ženské bylo fajn je flexibilita pracovní doby. Ale to prostě něco stojí.

2 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L10i67b54u46s78e 32P74a18l79k95o63v73a

15. 9. 2017

hlavně to stojí ty děti které tak často matku nevidí:-)

ani já se nepovažuji za feministku- ale stačí poukázat na nějakou nespravedlnost a hned vám tu nálepku někdo napaří:-)

léta živím sebe syna takže vydělat si umím-ale právě proto také vím co jako žena musím obětovat-třeba být častěji s rodinou

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J82a64n66a 34M80a28j71o28v25á

16. 9. 2017

Vychovala jsem zcela sama děti dvě. Vím, o čem píši a to velmi dobře. A rozhodně nemám pocit obětí. Byt jejich mámou byla určitě odpovědnost a hodně povinností, ještě násobených vrozenou vadou u jedné z nich. Všichni mají možnost volby.

Dnes už je pro mě mateřství čistá radost. Do života jsem vyprovodila dvě půvabné, vzdělané mladé dámy, které nefňukají a nevzdávají se. Dnes už jsou obě vdané a nedávno slavila první narozeniny maličká vnučka.

Nic z toho pro mě nebyl a není důvod trpce si stěžovat na úděl žen. Jsem žena moc ráda a i se svým mužem jsem moc ráda, i když to opět přineslo extrémně náročné zkušenosti.

Mě dcery dětství rozhodně nehodnotí jako dobu, kdy neviděly matku.

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L44i74b48u40s23e 69P34a49l15k70o13v79a

16. 9. 2017

připustit že mateřství není jen procházka růžovou zahradou není trpké stěžování ale realistické konstatování skutečnosti. kdo je skutečně šťastný nemá potřebu o tom někoho přesvědčovat-pokud se žena maximálně věnuje své profesi nemůže zároveň být doma s dětmi takže vždy je to kompromis

0 1
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J55a94n43a 41M53a94j44o17v50á

16. 9. 2017

Mám spokojený život a jsme doma úspěšní. Takže mám mlčet, protože vás o něčem přesvědčuji, protože brbláte kudy chodíte a ženství je pro vás neštěstí, mateřství neštěstí a chlapi jsou hrozní?

No prostě nejsou.

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L20i29b94u40s58e 59P65a38l37k13o80v59a

16. 9. 2017

to že poukazuji na temnější stránky a píšu o tom blogy, ještě neznamená že nevidím a neprožívám i ty světlé-prostě jsem si to vybrala jako téma protože číst deset blogů denně o šťastných kojících matkám může být také časem nuda- každý bloger má své téma-když vy argumentujete opilými matkami válejícími se po zemi také z toho hned nevyvozuji že to bude něco z vašeho života:-)

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít
Reklama

J83a64n91a 15M15a65j61o50v68á

16. 9. 2017

Však taky není. Je to reakce na to, že píšete, že když se matka o děti nestará, jsou jí odebrány. Což není pravda, dokud se neděje exces podobný mnou uváděnému a někdy ani pak.

A psala jsem to proto, že tvrdíte, že rodiče jsou si rovni, ale ona to, v případě, že matk nechce, prostě není pravda.

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L73i34b59u93s36e 68P33a92l37k32o37v21a

16. 9. 2017

máte s tím osobní zkušenosti a nebo je to zas nějaká vaše dojmologie?

rodiče mají stejná práva a povinnosti to je prostě dané

a pokud tvrdíte že v alkoholismu jsou ženy s muži na rovno a je to jeden z důvodů proč jsou děti rodičům odebíráni tak z toho vyplývá že i mnozí otci prostě jen nejsou způsobilí dítě vychovávat a pak si svou frusraci jen vybíjí na ženách místo aby připustili svou nedostatečnost

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J74a34n54a 53M10a64j20o68v20á

16. 9. 2017

Ano, mám s nerovností rodičů osobní zkušenost. Velmi zásadní.

A opět zcela neuvěřitelně pletete vci, které snad ani nejsou ke spletení. Otci alkoholikovi nikdo dítě prostě nesvěří a nikdy nesvěřil. Matce klidně.

Ano, práva jsou ústavou daná stejná. Reálně je otec významně, velmi významně méněcenný a to je nejspíš v konečném důsledku větší problém, než nerovnost platů.

Pokud by si někdo něco vybíjel, pak to bude spíše frustrace, ale když myslíte...

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L77i67b32u29s70e 39P50a35l48k39o81v65a

16. 9. 2017

jestli je otec méněcenný jak tvrdíte, tak možná jen ten, který koníčky kariéru a vlastně cokoliv upřednostňuje před péčí o děti a rodinu-pokud máte potřebu mě upozornit že jsem se překlepla ve slově frustrace tak vy si zas opravte vci na věci

jestli víte o případech kdy je dítě svěřeno matce alkoholičce tak to je smutné

mezi slovy méněcenný a nebýt rovnocený popřípadě být nerovnocenný je jistý sémantický rozdíl ale to je asi nad vaše rozlišovací schopnosti

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J80a46n94a 44M46a31j89o41v45á

16. 9. 2017

Ne, kterýkoliv otec má výrazně menší reálná práva. Právě proto mu stát, na přání matky, v podstatě znemožní kontakt s dětmi. Neznám horší variantu "zabitého" rodičovského vztahu.

A neopravovala bych vás, kdybyste to neustále někomu neudělala vy.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L10i79b52u48s19e 40P46a60l14k11o51v80a

16. 9. 2017

tak hned v této diskuzi máte několik překlepů ale nenapadlo mě na to upozorňovat dokud jste to neudělala vy-myslím že to se může stát každému-ovšem překlep a špatná formulace která zcela posune význam výroku je rozdíl

pokud máte podobně jako pan Burian tolik osobních zkušeností s tím, že otcové jsou u nás kráceni na svých právech tak nechápu proč o tom nepíšete blogy-věci se můžou měnit jen pokud se o nich ve společnosti píše diskutuje a neustále se na ně poukazuje

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J58a94n66a 36M73a65j39o81v66á

16. 9. 2017

ale píši, milá Libuše.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L87i91b55u54s93e 87P59a19l63k42o30v36a

16. 9. 2017

a komentuje to někdo jako brmlání tak jako jste vy definovala mé blogy?

každý rozumný dikutující snad chápe, že lidé píšou o tom co považují za podstatné

pokud mě nějaká témata nezajímají tak jejich čtením a komenováním neztrácím čas a vyberu si čemu se budu věnovat-sama jste před chvíli tvrdile že vše je otázkou osobní volby v čemž je naše svoboda-takže mě nechte psát o čem chci a vy to dělejte také tak

0 1
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J74a77n86a 79M80a61j97o13v74á

16. 9. 2017

Ale jistě, pod svými blogy jsem to neuvěřitelně schytávala. Ted už ne, čas asi lépe vysvětlil, jak věci jsou. Když jsem se to naučila vnímat, byla jsem vděčná, že mi ty opačné názory umožňují lépe se pohybovat v "hlavním proudu" světa a počítat s tím, co se může stát.

A to, že někdo v diskusích diskutuje....no to je snad OK. Z diskusí se dá učit, nebo je možné (jak to děláte vy) mlátit diskutéry po hlavách. Je mi to tak nějak jedno, jak si své diskuse řídite. Ale baví mne, že si ve vlastních diskusích celkem často trollíte, to se často nevidí.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L43i38b39u83s32e 50P37a17l71k65o59v58a

17. 9. 2017

po hlavách nikoho nemlátím, prostě mám jiný způsob jak reagovat

a hlavně se řídím zásadou jak ty na mě tak já na tebe-což tady mnozí neunesou, a hned se cítí ukřivděně,když jim někdo oplatí jejich způsob komunikace-oni zesměšňovat mohou ale jich se dotknout nesmíte-to je dost infantilní jednání

a někdy radši nereaguji vůbec protože to by pak člověk musel hodně slevit ze svých zásad slušnosti a to se mi nechce

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V78ě21r87a 95V92l25č52k86o51v49á

17. 9. 2017

To je právě váš problém. Jakmile vám někdo opáčí, že nemáte pravdu, jedete po něm jak po uzeném, vystupňujete to urážkma do absurdna, neschopná si nic připustit a skáčete z tématu na téma jak se vám to zrovna hodí.

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L67i30b54u82s27e 79P56a92l13k40o78v90a

17. 9. 2017

vylíčila jste sama sebe přímo perfektně paní Vlčková

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V53ě63r25a 69V71l46č32k11o91v76á

17. 9. 2017

Kdybyste nepsala nesmysly, nemusel by vám je nikdo vyvracet.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J76a94n65a 98M82a86j46o55v26á

17. 9. 2017

Mlátite jako divá. Na věcný argument, jen nesouhlasící s Vaším, naprosto běžně urážíte diskutéry. To není dobré, za chvilku Vám zůstane jen pár roztleskávačů, jak už jsem si všimla a to při Vaší touze o populárním blogu nemůže být to, co hledáte.

Ale...je to Váš blog. Vaše cesta.

2 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L33i93b70u19s39e 48P32a57l60k78o61v28a

17. 9. 2017

nemáte pravdu ale myslete si co chcete:-)

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L79i86b66u33s80e 32P52a15l63k49o57v90a

16. 9. 2017

jisté je že když tak poznávám přes sociální sítě jaké některé ženy jsou-teď vůbec nemyslím vás ani paní Vlčkou, ale tak všeobecně-tak asi brzo změním téma a začnu psát o tom, že muži jsou svatí když musí určité věci snášet;-D

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L67i59b92u16s40e 33P24a73l50k22o24v50a

16. 9. 2017

;-Dano strašíte mě v těch nejhorších ze všech špatných nočních můr;-D

a to jak rychle jste můj komentář vyčmuchala naznačuje že me sledujete i v komentářích které vám nejsou určené-ale vůbec mě to nepřekvapuje-nevím proč ale tušila jsem že se hned ozvete:-)

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V95ě18r97a 74V12l64č92k49o61v83á

16. 9. 2017

Prosím? Čtu a vidím své jméno a zírám. Proč bych neměla číst komentáře, které mi nejsou určené? a za druhé, klid, nesleduji vás, nemějte obavy. Jen jsem byla zvědavá, jak pokročila diskuze na tomto ehm ehm blogu, protože jsem tu psala. Vidím, že pokročila asi tak, jak jsem předpokládala :-)

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L45i78b57u61s60e 70P76a87l73k94o43v28a

14. 9. 2017

jste absolutně mimo- šachový turnaj je koníček a srovnávat ho s rodičovskými povinnostmi je nesmysl-právě tyhle názory vedou k tomu, že stále více žen dává přednost kariéře před mateřstvím

zmíněný článek jednal o tom, že muži vydělávají v průměru víc což není to samé jako platová diskriminace-to opět do diskuze naroubovali někteří diskutéři kteří buď nepochopli o co go nebo tou dělaíj záměrně-poto jsem tam dala na diskuzi odkaz ale je mi jasné že málokdo z nás má čas se pročítat vším co se zde urodí

pokud někdo vydělává víc, je logické že se podílí větší měrou na zabezpečení rodiny-což sám potvrzujete-ta kavárnice prostě jen chtěla poukázat že tento finanční rozdíl mezi ženou a mužem existuje a tudíž nemají stejnou kupní sílu-proto tam byl uveden i příklad, kdy u nás byly dvojí ceny v restauracích ale dokonce třeba i vstupenek -pro bohatší zápaďáky a pro našince

dnes je to často obráceně a některé zboží z ciziny u nás stojí víc než bv Německu

0 1
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P29e16t40r 73B91u29r90i89a98n

14. 9. 2017

Nesrovnávám rodinu a šachy, vypichuji tu podstatu, kdy se někdo dobrovolně a ze své vůle vzdá vyššího platu a jiný to označí za nerovnost mezd. Nečekal jsem také, že to každý pochopí.

Muži vydělávají v průměru víc, protože chtějí, ženy méně, protože to také tak chtějí. Vypichovat na rozdílnosti, které určití lidé přijímají dobrovolně, a vydávat je za nešvar společnosti, je znásilnění logiky.

Mít dvojí ceny je prasárna. Dehonestovat a zatěžovat některou skupinu lidí pro jejich vyšší příjmy, je diskriminace.

Pokud ta kavárnice chtěla poukázat na finanční rozdíly mezi muži a ženami, potom má myšlení z páté pomocné.

Všechna ta tvrzení v tomto duchu jsou myšlenkové zhovadilosti. Představte si výši parkovného podle stavu a ceny auta, výši vstupenky do divadla podle oblečení a výši socdávek podle zchátralosti člověka. Kdo vydělává více, ten také společnosti více dává a odvádí a ten by měl mít naopak společenské výhody, obecné uznání a respekt.

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L45i75b19u79s78e 62P15a69l50k72o45v98a

14. 9. 2017

jenže ona to udělala jako recesi a většina návštěvníků té kavárny to také tak brala-dělat z takové maličkosti jako je pár drobných-dobrovolně vydaných a tudíž srovnatelných třeba s tím, jaké kdo nechá dýško-ukazuje že naprosto postrádáte smysl pro nadsázku a z maličkostí dělaté boj pohlaví a zásadní civilizační problém;-D

ostatně právě u toho dýška to je právě tak, že bohatí nechávají více zatímco chudí méně nebo nic-to je jediné na co ta paní poukázala-na rozdílnost kupní síly-a navíc to nebylo jádro blogu takže skutečně jen rozmazáváte nepodstatné abyste nemusel vidět to podstatné

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P83e24t23r 57B77u71r52i95a62n

15. 9. 2017

Pokud to byla recese, potom to nevydávejte za oficiální krok proti něčemu. Jen si tím připravujete půdu pro to, že další rok to budete vydávat za důkaz něčeho proti určité věci.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L48i29b17u77s88e 91P43a38l71k72o57v71a

15. 9. 2017

každý minimálně příčetný čtenář to musel pochopit:-)

0 2
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L83i98b13u48s80e 80P18a70l27k32o31v96a

14. 9. 2017

ne každý kdo víc vydělává víc společnostitaké dává-nikdy jste neslyšel o tom, že právě ti nejbohatší mají největší daňové úniky a registrují své společnosti v některém z mnoha daňových rájů? netušila sem že jste tak naivní

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P29e44t91r 27B25u24r56i48a92n

15. 9. 2017

Každý, a opakuji i pro hlupáky, naprosto každý kdo oficiálně víc vydělává, musí také oficiálně poměrově více odvádět ze svých příjmů. Milá kolegyně, jinak by oficiálně neměl ty vysoké příjmy, že?

To, že máte naprostý guláš v korporátních daních, daních z příjmu a daních z příjmu fyzických osob, to už není můj problém. O daňových rájích se dočtete zde: http://petrpetrburian.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=621375

Uděláme to tak: já vám nebudu kafrat do jazyků (a to ani nedělám) a vy mne zase do financí. Prostě každý z nás se pohybuje někde jinde. Napříště si můžeme tak akorát dát navzájem básničky. To bude lepší, nastokrát.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L46i95b56u11s12e 88P70a71l41k77o10v87a

15. 9. 2017

milý kolego oficiálně přiznaný výdělek se samozřejmě danit musí, ale každý hlupák ví že že černá ekonomika u nás jen kvete a nepřiznané příjmy stále existují-kdyby ne proč by Babiš trval na zavedení EET?

0 1
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L37i98b24u20s18e 95P90a44l34k44o25v97a

15. 9. 2017

básničky si strčte za klobouk mnohem víc ocením když budete v diskuzích slušný a korektní

0 1
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L77i47b12u56s47e 78P90a47l98k85o54v30a

16. 9. 2017

asi nemáme stejnou představu co je slušná korektní diskuze

0 1
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

B19r90o45n76i16s16l27a65v 14G67a11b80r57y90š

14. 9. 2017

S většinou souhlasím, ale to, že by se člověk hlásící se k nějaké jinakosti měl automaticky lépe, je kravina. Registrované partnerství je chabý ekvivalent manželství. Takový trabant oproti mercedesu. Heterosexuální muž tedy může uzavřít manželství se ženou a ve výsledku je na tom lépe než gay nebo lesba v registrovaném partnerství. Ovšem nebráním se tomu, aby bylo registrované partnerství považováno za takovou lehčí formu manželství, která by byla dostupná všem bez výjimky.

A na sociální bydlení nebo jiné úlevy homosexuálové fakt nemají nárok.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít
Načíst starší