Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K52a70r20e57l 61B50e29d29ř38i71c14h 7343933163551

Apropó, víte, že v pornoprůmyslu jsou lépe placeny ženy?

0/0
14.9.2017 12:52
Foto

L69i87b22u60s68e 79P91a32l27k93o67v28a 6910494918497

navrhuje aby zdravotní sestry změnily zaměstnání?;-D

když uvážíte jaké náklady mají pornoherečky na svojí údržbu-od silikónů prodloužených zahuštěných vlasů a řas, solárka, zvetšení rtů fitness trenéra nemluvě o kosmetických úpravách obličeje a vagíny, tak jim moc peněz nezbude:-)takže je to jen spravedlivé

0/−1
14.9.2017 13:24

P74e74t19r 16B12u30r61i22a93n 4621456444718

Popravdě jsem váš minulý článek na ono téma zčerstva nečetl, takže v jeho diskuzi jsem nebrouzdal a zpětně už se mi brodit v téměř cca 300 příspěvcích nechce.

Ale k tématu: jmenovitě u nás ženy opravdu nemají nižší plat, a ani to nelze. Nelze např. na nějakou pozici vypsat paušální, nebo hodinovou mzdu: pro muže xx, pro ženy jen xy. To, že muži vydělávají víc je dáno skutečně pak jejich buď větším nasazením, ale nejčastěji nerovností svazku! což je u nás běžné. Žena bývá zpravidla mladší než manžel a má nižší pracovní zařazení. Např. prodavačka u kasy a autoopravář. Dělnice na lince a elektrikář atd. Málokdy vidíte státní úřednice a zedník, či právnička a řidič dodávky. A to je celé kouzlo toho, že feministky obecně vnímají mužské platy jako vyšší. Kdyby se však porovnávaly mzdy např. policistky a popeláře, realitní makléřky a obkladače, bylo by to jinak.

Co se týče toho prohlášení o bílých heterosexuálních mužích (a nejlépe ještě rozvedených), nevím jak v USA, ale v ČR je to naopak nejdiskriminovanější skupina.

Žádná úleva, nárok, či polehčující přihlédnutí bílý otec dětí nikde nemá. Kdežto matka samoživitelka, rom, či příslušník nějaké jinakosti má. Vzpomeňme jen na přidělování sociálního bydlení, studijní dotace všeho druhu podle příslušnosti k etniku, anebo registrované partnerství. Heterosexuální muž se ženou na něj nemá nárok.

Sám osobně jsem nerovnost z titulu bílého rozvedeného muže zažil na vlastní kůži několikrát.

+3/0
14.9.2017 11:21
Foto

L16i15b42u52s97e 12P27a29l39k57o85v60a 6470924628937

jenže ono nikde nebylo řečeno že jde o nerovnost ve smyslu, že na stejné pozici jsou různé platy-to do diskuze vmontavali někteří diskutující stejně jako to že by ženy chtěly automaticky být rovny mužům - prostě už z biologické podstaty vyplývá, že ženy mají k určitým profesím lepší dispozice než muži a naopak a je opravdu jen náhodou, že ty takzvaně žesnké profese jsou podhodnocené? Opravdu myslíte že učitelka, která formuje naše děti tedy naši budoucnost, nebo zdravotní sestra, která spolu s lékaři zachraňuje lidské životy, jsou profese tak zanedbatelné? A skutečně to, že ženy kromě zaměstnání mají i mateřské povinnosti-tedy častěji než muž si berou volno aby byly s dětmi doma-je důvod aby byly finančně znevýhodné?

A už vůbec nedávajte rovnost do souvislosti jen s feinimem-znamená to sna že žena ne-feministka je spokojená že nemá to co jí náleží?

Pak by spíš než antonymie feministka-nefeministka platilo- chytrá asertivní žena-hloupá puťka

0/0
14.9.2017 11:44
Foto

L32i36b78u46s32e 38P58a84l98k53o48v36a 6980654168437

a když už jste oplusovat tvrzení paní Vlčkové že bílej heterosexuál nemůže za to že nemá penis-mohl byste mi to vysvětlit, když nereaguje přímo autorka tohoto pozoruhodného tvrzení?;-D

0/−1
14.9.2017 11:46

P60e21t87r 34B74u93r47i74a29n 4441276324548

V příspěvku paní Vlčkové souhlasím s tvrzením, že bílí heterosexuálové se stávají lovnou zvěří, což plně koresponduje s mými zkušenostmi popsanými v jiných mým příspěvcích.

+1/0
14.9.2017 12:19
Foto

L63i37b97u27s70e 35P65a97l49k76o56v57a 6520534628897

všechny extrémy jsou škodlivé-nic se nemá přehánět už jen proto, že každá reakce vyvolá protireakci:-) ̈vyváženost a rovnováha jsou ideálem všeho

0/0
14.9.2017 12:56

P30e72t50r 51B14u86r80i74a69n 4571426414708

Pokud nikde nebylo řečeno, že žena na stejné pozici nemá nižší plat, potom nemůže obecně platit tvrzení, že ženy jsou platově diskriminovány a potom tedy diskutér, který vám oponoval, měl pravdu.

Žádné ženské profese neexistují. V rámci boje za rovnoprávnost se oháníte fiktivní nerovností. Jediná pracovní pozice, kterou je ženě zapovězeno vykonávat ze zákona je horník (nevím, jestli jste tohle věděla) a tam je to snad jasné. Jak zdravotní bratři, tak učitelé existují. Ovšem jsou vzácní právě kvůli malým platům v těchto odvětvích OBECNĚ. Proto ho vyplňují především ženy, u kterých se předpokládá, že rodinu finančně potáhne právě manžel, což je v naši kultuře taková zvyklost. A to je snad jediná nerovnost v celé té vaší problematice.

Žena, která si bere častěji volno kvůli rodině není finančně znevýhodněná, nýbrž dostává přesně tolik, kolik by dostával muž ve stejné situaci. To "znevýhodnění" si vybraly samy ze své vůle pro jiný zisk (uspokojení z vlastní rodiny). Asi tak jako já, když si vezmu týden volno a pojedu na šachový turnaj, budu mít o třetinu nižší plat. Připadá vám také spravedlivé, aby šachisté v ČR byli finančně diskriminováni vůči ostatním? A cítíte na tomhle příkladu, jak tu věc posuzujete z úplně špatného úhlu?

+2/0
14.9.2017 12:29

Z12d92e40n61e53k 88H21o37r80n93e79r 4764571212443

Rodina a šachy, to je vskutku totéž ;-D

+1/−2
14.9.2017 13:00

P40e75t31r 49B84u83r97i70a76n 4801506754558

Nesrovnávám rodinu a šachy, vypichuji tu podstatu, kdy se někdo dobrovolně a ze své vůle vzdá vyššího platu a jiný to označí za nerovnost mezd. Nečekal jsem také, že to každý pochopí.

+1/−1
14.9.2017 16:55
Foto

L33i57b23u91s34e 37P46a82l25k95o98v64a 6510614488787

jak dobrovolné je zřeknutí se kariéry ve společnosti která takové ženy odsuzuje?:-)

0/−1
14.9.2017 16:59

P69e73t55r 75B46u43r92i36a92n 4561866144328

A opět mícháte oficiální věci se svými pocity. Žena může mít děti a nemusí, může mít rodinu a nemusí, může chodit do jakékoliv práce a vydřít si vysokou mzdu a nemusí. Je to všechno její svobodná volba. Nelze tedy kriticky tvrdit, že v naší společnosti mají muži vyšší mzdu než ženy, jako by to bylo takto nastavené, pokud to ženy takto praktikují dobrovolně.

0/0
14.9.2017 17:13
Foto

L63i79b13u23s64e 14P33a80l87k52o30v73a 6600244798327

co máte pořád s tou dobrovolností?

žena která nechce dítě je spokečnistí odsouzena jako divná

žena která dělá kariéru je odsouzena jako nežena

žena která chce vyšší plat je zatracená feministka

to je stejné jako říct že pokud muži strpí že aby děti jsou častěji dány matkám to dělají dobrovolně protože jim to tak vyhovuje a prostestují jen naoko-protože kdyby skutečně chtěli tak si to vybojují

0/−1
14.9.2017 17:39
Foto

J84a42n31a 59M91a16j16o93v10á 4185882636863

Chcete něco vědět o výši platů? Poslední roky jsem měla víc než kolegové. Ale nejsem feministka. Jen mne nebolí pracovat. O tom by to mělo být.

Jediné, co by pro ženské bylo fajn je flexibilita pracovní doby. Ale to prostě něco stojí.

+2/0
14.9.2017 21:45
Foto

L77i50b42u60s61e 25P95a50l85k57o25v96a 6810314358117

hlavně to stojí ty děti které tak často matku nevidí:-)

ani já se nepovažuji za feministku- ale stačí poukázat na nějakou nespravedlnost a hned vám tu nálepku někdo napaří:-)

léta živím sebe syna takže vydělat si umím-ale právě proto také vím co jako žena musím obětovat-třeba být častěji s rodinou

0/0
15.9.2017 20:14
Foto

J85a28n22a 13M18a23j64o53v39á 4565732186223

Vychovala jsem zcela sama děti dvě. Vím, o čem píši a to velmi dobře. A rozhodně nemám pocit obětí. Byt jejich mámou byla určitě odpovědnost a hodně povinností, ještě násobených vrozenou vadou u jedné z nich. Všichni mají možnost volby.

Dnes už je pro mě mateřství čistá radost. Do života jsem vyprovodila dvě půvabné, vzdělané mladé dámy, které nefňukají a nevzdávají se. Dnes už jsou obě vdané a nedávno slavila první narozeniny maličká vnučka.

Nic z toho pro mě nebyl a není důvod trpce si stěžovat na úděl žen. Jsem žena moc ráda a i se svým mužem jsem moc ráda, i když to opět přineslo extrémně náročné zkušenosti.

Mě dcery dětství rozhodně nehodnotí jako dobu, kdy neviděly matku.

+1/0
16.9.2017 8:20
Foto

L56i24b68u92s88e 73P78a41l10k62o64v36a 6430564738447

připustit že mateřství není jen procházka růžovou zahradou není trpké stěžování ale realistické konstatování skutečnosti. kdo je skutečně šťastný nemá potřebu o tom někoho přesvědčovat-pokud se žena maximálně věnuje své profesi nemůže zároveň být doma s dětmi takže vždy je to kompromis

0/−1
16.9.2017 13:24
Foto

J93a34n84a 68M97a32j70o51v82á 4895642846873

Mám spokojený život a jsme doma úspěšní. Takže mám mlčet, protože vás o něčem přesvědčuji, protože brbláte kudy chodíte a ženství je pro vás neštěstí, mateřství neštěstí a chlapi jsou hrozní?

No prostě nejsou.

+1/0
16.9.2017 13:29
Foto

L30i14b50u86s38e 39P42a55l14k91o57v55a 6680854658577

to že poukazuji na temnější stránky a píšu o tom blogy, ještě neznamená že nevidím a neprožívám i ty světlé-prostě jsem si to vybrala jako téma protože číst deset blogů denně o šťastných kojících matkám může být také časem nuda- každý bloger má své téma-když vy argumentujete opilými matkami válejícími se po zemi také z toho hned nevyvozuji že to bude něco z vašeho života:-)

0/0
16.9.2017 13:45
Foto

J76a74n65a 90M19a44j32o88v48á 4245332536273

Však taky není. Je to reakce na to, že píšete, že když se matka o děti nestará, jsou jí odebrány. Což není pravda, dokud se neděje exces podobný mnou uváděnému a někdy ani pak.

A psala jsem to proto, že tvrdíte, že rodiče jsou si rovni, ale ona to, v případě, že matk nechce, prostě není pravda.

+1/0
16.9.2017 14:12
Foto

L19i98b18u93s53e 78P57a23l48k15o27v40a 6870894418367

máte s tím osobní zkušenosti a nebo je to zas nějaká vaše dojmologie?

rodiče mají stejná práva a povinnosti to je prostě dané

a pokud tvrdíte že v alkoholismu jsou ženy s muži na rovno a je to jeden z důvodů proč jsou děti rodičům odebíráni tak z toho vyplývá že i mnozí otci prostě jen nejsou způsobilí dítě vychovávat a pak si svou frusraci jen vybíjí na ženách místo aby připustili svou nedostatečnost

0/0
16.9.2017 14:51
Foto

J22a39n46a 15M92a16j24o97v93á 4775842806613

Ano, mám s nerovností rodičů osobní zkušenost. Velmi zásadní.

A opět zcela neuvěřitelně pletete vci, které snad ani nejsou ke spletení. Otci alkoholikovi nikdo dítě prostě nesvěří a nikdy nesvěřil. Matce klidně.

Ano, práva jsou ústavou daná stejná. Reálně je otec významně, velmi významně méněcenný a to je nejspíš v konečném důsledku větší problém, než nerovnost platů.

Pokud by si někdo něco vybíjel, pak to bude spíše frustrace, ale když myslíte...

0/0
16.9.2017 15:06
Foto

L48i23b15u87s38e 93P92a48l61k25o16v17a 6430384698487

jestli je otec méněcenný jak tvrdíte, tak možná jen ten, který koníčky kariéru a vlastně cokoliv upřednostňuje před péčí o děti a rodinu-pokud máte potřebu mě upozornit že jsem se překlepla ve slově frustrace tak vy si zas opravte vci na věci

jestli víte o případech kdy je dítě svěřeno matce alkoholičce tak to je smutné

mezi slovy méněcenný a nebýt rovnocený popřípadě být nerovnocenný je jistý sémantický rozdíl ale to je asi nad vaše rozlišovací schopnosti

0/0
16.9.2017 15:45
Foto

J59a31n53a 90M61a35j84o86v48á 4335132846193

Ne, kterýkoliv otec má výrazně menší reálná práva. Právě proto mu stát, na přání matky, v podstatě znemožní kontakt s dětmi. Neznám horší variantu "zabitého" rodičovského vztahu.

A neopravovala bych vás, kdybyste to neustále někomu neudělala vy.

0/0
16.9.2017 15:53
Foto

L98i74b92u75s60e 10P90a21l51k59o95v47a 6870604238407

tak hned v této diskuzi máte několik překlepů ale nenapadlo mě na to upozorňovat dokud jste to neudělala vy-myslím že to se může stát každému-ovšem překlep a špatná formulace která zcela posune význam výroku je rozdíl

pokud máte podobně jako pan Burian tolik osobních zkušeností s tím, že otcové jsou u nás kráceni na svých právech tak nechápu proč o tom nepíšete blogy-věci se můžou měnit jen pokud se o nich ve společnosti píše diskutuje a neustále se na ně poukazuje

0/0
16.9.2017 16:18
Foto

J96a58n76a 53M59a44j56o40v89á 4105222386273

ale píši, milá Libuše.

0/0
16.9.2017 16:22
Foto

L49i14b89u18s38e 61P49a22l40k82o38v78a 6360174718577

a komentuje to někdo jako brmlání tak jako jste vy definovala mé blogy?

každý rozumný dikutující snad chápe, že lidé píšou o tom co považují za podstatné

pokud mě nějaká témata nezajímají tak jejich čtením a komenováním neztrácím čas a vyberu si čemu se budu věnovat-sama jste před chvíli tvrdile že vše je otázkou osobní volby v čemž je naše svoboda-takže mě nechte psát o čem chci a vy to dělejte také tak

0/−1
16.9.2017 16:34
Foto

J52a72n74a 70M56a50j73o36v40á 4595642286623

Ale jistě, pod svými blogy jsem to neuvěřitelně schytávala. Ted už ne, čas asi lépe vysvětlil, jak věci jsou. Když jsem se to naučila vnímat, byla jsem vděčná, že mi ty opačné názory umožňují lépe se pohybovat v "hlavním proudu" světa a počítat s tím, co se může stát.

A to, že někdo v diskusích diskutuje....no to je snad OK. Z diskusí se dá učit, nebo je možné (jak to děláte vy) mlátit diskutéry po hlavách. Je mi to tak nějak jedno, jak si své diskuse řídite. Ale baví mne, že si ve vlastních diskusích celkem často trollíte, to se často nevidí.

0/0
16.9.2017 23:55
Foto

L85i60b86u61s93e 12P54a16l39k59o97v73a 6270664758487

po hlavách nikoho nemlátím, prostě mám jiný způsob jak reagovat

a hlavně se řídím zásadou jak ty na mě tak já na tebe-což tady mnozí neunesou, a hned se cítí ukřivděně,když jim někdo oplatí jejich způsob komunikace-oni zesměšňovat mohou ale jich se dotknout nesmíte-to je dost infantilní jednání

a někdy radši nereaguji vůbec protože to by pak člověk musel hodně slevit ze svých zásad slušnosti a to se mi nechce

0/0
17.9.2017 0:10

V74ě33r36a 84V82l46č36k46o67v70á 3981406633774

To je právě váš problém. Jakmile vám někdo opáčí, že nemáte pravdu, jedete po něm jak po uzeném, vystupňujete to urážkma do absurdna, neschopná si nic připustit a skáčete z tématu na téma jak se vám to zrovna hodí.

+1/0
17.9.2017 11:58
Foto

L78i96b31u59s54e 32P50a27l42k15o26v50a 6230234758957

vylíčila jste sama sebe přímo perfektně paní Vlčková

0/0
17.9.2017 12:06

V38ě83r96a 86V64l36č37k42o78v49á 3331506923324

Kdybyste nepsala nesmysly, nemusel by vám je nikdo vyvracet.

0/0
17.9.2017 14:40
Foto

J12a24n52a 60M79a11j52o67v22á 4535962576893

Mlátite jako divá. Na věcný argument, jen nesouhlasící s Vaším, naprosto běžně urážíte diskutéry. To není dobré, za chvilku Vám zůstane jen pár roztleskávačů, jak už jsem si všimla a to při Vaší touze o populárním blogu nemůže být to, co hledáte.

Ale...je to Váš blog. Vaše cesta.

+2/0
17.9.2017 15:51
Foto

L31i67b41u32s23e 69P70a41l25k42o75v22a 6510684878797

nemáte pravdu ale myslete si co chcete:-)

0/0
17.9.2017 17:17
Foto

L14i98b10u33s19e 12P12a97l61k42o74v53a 6700704538887

jisté je že když tak poznávám přes sociální sítě jaké některé ženy jsou-teď vůbec nemyslím vás ani paní Vlčkou, ale tak všeobecně-tak asi brzo změním téma a začnu psát o tom, že muži jsou svatí když musí určité věci snášet;-D

0/0
16.9.2017 13:51

V17ě45r16a 74V46l26č19k79o32v90á 3861806753484

Zas já? To už je obsese.

0/0
16.9.2017 14:43
Foto

L38i42b63u86s17e 54P96a33l80k28o65v43a 6690794948267

;-Dano strašíte mě v těch nejhorších ze všech špatných nočních můr;-D

a to jak rychle jste můj komentář vyčmuchala naznačuje že me sledujete i v komentářích které vám nejsou určené-ale vůbec mě to nepřekvapuje-nevím proč ale tušila jsem že se hned ozvete:-)

0/0
16.9.2017 14:58

V69ě53r88a 85V14l16č61k22o43v87á 3881306113284

Prosím? Čtu a vidím své jméno a zírám. Proč bych neměla číst komentáře, které mi nejsou určené? a za druhé, klid, nesleduji vás, nemějte obavy. Jen jsem byla zvědavá, jak pokročila diskuze na tomto ehm ehm blogu, protože jsem tu psala. Vidím, že pokročila asi tak, jak jsem předpokládala :-)

0/0
16.9.2017 15:09
Foto

L25i30b31u23s14e 41P88a82l63k97o91v83a 6640864198137

jste absolutně mimo- šachový turnaj je koníček a srovnávat ho s rodičovskými povinnostmi je nesmysl-právě tyhle názory vedou k tomu, že stále více žen dává přednost kariéře před mateřstvím

zmíněný článek jednal o tom, že muži vydělávají v průměru víc což není to samé jako platová diskriminace-to opět do diskuze naroubovali někteří diskutéři kteří buď nepochopli o co go nebo tou dělaíj záměrně-poto jsem tam dala na diskuzi odkaz ale je mi jasné že málokdo z nás má čas se pročítat vším co se zde urodí

pokud někdo vydělává víc, je logické že se podílí větší měrou na zabezpečení rodiny-což sám potvrzujete-ta kavárnice prostě jen chtěla poukázat že tento finanční rozdíl mezi ženou a mužem existuje a tudíž nemají stejnou kupní sílu-proto tam byl uveden i příklad, kdy u nás byly dvojí ceny v restauracích ale dokonce třeba i vstupenek -pro bohatší zápaďáky a pro našince

dnes je to často obráceně a některé zboží z ciziny u nás stojí víc než bv Německu

0/−1
14.9.2017 13:19

P55e38t83r 15B30u42r91i88a44n 4311796514538

Nesrovnávám rodinu a šachy, vypichuji tu podstatu, kdy se někdo dobrovolně a ze své vůle vzdá vyššího platu a jiný to označí za nerovnost mezd. Nečekal jsem také, že to každý pochopí.

Muži vydělávají v průměru víc, protože chtějí, ženy méně, protože to také tak chtějí. Vypichovat na rozdílnosti, které určití lidé přijímají dobrovolně, a vydávat je za nešvar společnosti, je znásilnění logiky.

Mít dvojí ceny je prasárna. Dehonestovat a zatěžovat některou skupinu lidí pro jejich vyšší příjmy, je diskriminace.

Pokud ta kavárnice chtěla poukázat na finanční rozdíly mezi muži a ženami, potom má myšlení z páté pomocné.

Všechna ta tvrzení v tomto duchu jsou myšlenkové zhovadilosti. Představte si výši parkovného podle stavu a ceny auta, výši vstupenky do divadla podle oblečení a výši socdávek podle zchátralosti člověka. Kdo vydělává více, ten také společnosti více dává a odvádí a ten by měl mít naopak společenské výhody, obecné uznání a respekt.

+1/0
14.9.2017 17:02
Foto

L28i65b76u32s61e 13P44a21l56k75o63v36a 6860894898937

jenže ona to udělala jako recesi a většina návštěvníků té kavárny to také tak brala-dělat z takové maličkosti jako je pár drobných-dobrovolně vydaných a tudíž srovnatelných třeba s tím, jaké kdo nechá dýško-ukazuje že naprosto postrádáte smysl pro nadsázku a z maličkostí dělaté boj pohlaví a zásadní civilizační problém;-D

ostatně právě u toho dýška to je právě tak, že bohatí nechávají více zatímco chudí méně nebo nic-to je jediné na co ta paní poukázala-na rozdílnost kupní síly-a navíc to nebylo jádro blogu takže skutečně jen rozmazáváte nepodstatné abyste nemusel vidět to podstatné

0/0
14.9.2017 17:22

P30e50t74r 13B40u41r59i46a95n 4961816384418

Pokud to byla recese, potom to nevydávejte za oficiální krok proti něčemu. Jen si tím připravujete půdu pro to, že další rok to budete vydávat za důkaz něčeho proti určité věci.

0/0
15.9.2017 2:28
Foto

L77i81b61u47s39e 44P42a25l61k12o83v73a 6900974628297

každý minimálně příčetný čtenář to musel pochopit:-)

0/−2
15.9.2017 18:53
Foto

L77i43b52u11s94e 24P79a15l47k23o86v15a 6400354648307

ne každý kdo víc vydělává víc společnostitaké dává-nikdy jste neslyšel o tom, že právě ti nejbohatší mají největší daňové úniky a registrují své společnosti v některém z mnoha daňových rájů? netušila sem že jste tak naivní

+1/0
14.9.2017 17:51

P16e78t78r 92B12u88r56i54a57n 4781676484898

Každý, a opakuji i pro hlupáky, naprosto každý kdo oficiálně víc vydělává, musí také oficiálně poměrově více odvádět ze svých příjmů. Milá kolegyně, jinak by oficiálně neměl ty vysoké příjmy, že?

To, že máte naprostý guláš v korporátních daních, daních z příjmu a daních z příjmu fyzických osob, to už není můj problém. O daňových rájích se dočtete zde: http://petrpetrburian.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=621375

Uděláme to tak: já vám nebudu kafrat do jazyků (a to ani nedělám) a vy mne zase do financí. Prostě každý z nás se pohybuje někde jinde. Napříště si můžeme tak akorát dát navzájem básničky. To bude lepší, nastokrát.

0/0
15.9.2017 2:46
Foto

L39i48b43u96s26e 27P62a38l36k46o63v11a 6550104268577

milý kolego oficiálně přiznaný výdělek se samozřejmě danit musí, ale každý hlupák ví že že černá ekonomika u nás jen kvete a nepřiznané příjmy stále existují-kdyby ne proč by Babiš trval na zavedení EET?

0/−1
15.9.2017 18:43
Foto

L36i84b35u47s63e 67P21a29l68k27o88v85a 6970524268557

básničky si strčte za klobouk mnohem víc ocením když budete v diskuzích slušný a korektní

0/−1
15.9.2017 20:22
Foto

J41a25n18a 73M52a17j23o18v11á 4905782426243

Pan Burian slušný je.

+1/0
16.9.2017 10:50
Foto

L90i55b87u40s95e 30P93a42l10k36o70v37a 6230374978387

asi nemáme stejnou představu co je slušná korektní diskuze

0/−1
16.9.2017 13:33
Foto

B76r40o82n30i18s69l40a90v 52G14a28b70r26y45š 2712879781

S většinou souhlasím, ale to, že by se člověk hlásící se k nějaké jinakosti měl automaticky lépe, je kravina. Registrované partnerství je chabý ekvivalent manželství. Takový trabant oproti mercedesu. Heterosexuální muž tedy může uzavřít manželství se ženou a ve výsledku je na tom lépe než gay nebo lesba v registrovaném partnerství. Ovšem nebráním se tomu, aby bylo registrované partnerství považováno za takovou lehčí formu manželství, která by byla dostupná všem bez výjimky.

A na sociální bydlení nebo jiné úlevy homosexuálové fakt nemají nárok.

0/0
14.9.2017 12:06



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.