Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Tak pod tu posledni vetu bych se klidne podepsal:-)

0 0
možnosti
Foto

kdyby si tím tak lidé řídili, bylo by na světě líp:-)

dík za nakouknutí a pěkný úterní večer

1 0
možnosti
Foto

Velmi roztomilé vyprávění, jako bych ty nezlomné důchodce měl před očima.R^

1 0
možnosti
Foto

děkuju pane Konáši že jste ke mně zase po dlouhé době nakoukl:-)

0 0
možnosti

Moc hezké vyprávění...

1 0
možnosti
Foto

děkuju Naďo za nakouknutí a přečtení a hezký večet:-)

0 0
možnosti

R32a63d85e51k 78J41a54r96o22š

12. 9. 2017 15:39

Tím Pražským Jezulátkem jste si mě získala R^

Do tohoto chrámu a ještě k Panně Marii pod řetězem, kde sídlí pražští Maltézští rytíři chodím nejraději a čerpám tam vždy velkou spirituální sílu.

1 0
možnosti
Foto

taková Panna Marie Sněžná s tím svým vysokým oltářem-nejvyššmi v Praze-má také úžasnou atmosféru:-)

dík za přečtení a komentář

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik