Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M42a64r94i42e 16T90o64m21š18í37č77k77o70v94á 4807215976926

Moje babička, když jsme šli s Lízou ke kozlovi, vždy říkala. Teď je to jen na ní, zda bude na Velikonoce k obědu kůzlátko.

Tak je to i u lidí, nevěra mužů se odvíjí od vstřícnosti žen.:-)

+1/0
12.9.2017 15:14
Foto

L17i68b96u65s51e 54P15a89l91k46o12v64a 6150214878697

;-Dno vy jste to rozsekla-takže když chlap zahne manželce tak za to může jiná žena, které třeba nakecal že je rozvedený;-D

0/0
12.9.2017 19:31
Foto

M30a15r41i57e 69T54o90m25š51í73č53k56o69v63á 4547225386966

Nedělejte z nás žen chudinky, vždyť my takové nejsme. Když zafunguje chemie dokážeme ztratit hlavu a pak už je jen malý krůček k nevěře a protože láska nezná hranic, stav už potom nehraje žádnou roli.;-)

+2/0
12.9.2017 20:20
Foto

L62i86b20u75s23e 49P37a25l98k28o19v52a 6310654888107

pravda:-)

ale chemie láska a manželství to není jedno a to samé

0/0
16.9.2017 14:11
Foto

J74a74n 79V49l32a61d77y80k23a 2762108583304

Neměli

0/0
10.9.2017 8:51

M37a90r88t36i18n 58B10u58s53i91d91e30a 4543550

Paní kavárnice je asi trochu recesistka. Kdyby jí šlo skutečně o platovou rovnost, neměla by to brát podle pohlaví...ale tedy podle příjmů.

Správně by si měla vyvěsit cedulku "Vyděláváš si více než já? Zaplatíš víc. Jsou tvoje příjmy nižší nežli moje? Máš kafe zadarmo". ;-)

+1/0
9.9.2017 23:16
Foto

L72i16b98u51s86e 66P69a87l79k42o87v73a 6110194398627

také myslím že to byla recese

mnohem zajímavěšjší jsou však reakce lidí na tuhle nevinnou akcičku:-)

0/0
9.9.2017 23:35

D45a48n78i94e70l 36K29r25o22n17e88r 7504314826877

Kdyz napisete blbost, budou "blbe" reakce...prekvapena?

+1/0
9.9.2017 23:39
Foto

L29i77b16u15s74e 23P35a22l90k60o49v21a 6550484448567

něco konkrétního nemáte?

že se ptám;-D

tohle je vaše norma a představa o věcné kultivované diskuzi-ale neshoduje se s představou mojí takže sorry

0/0
9.9.2017 23:45

D90a29n89i55e52l 50K58r83o45n85e83r 7394794766287

Ja jsem vam prece konkretni argumenty predlozil...ale pak uz jste na ne nereagovala...teda reagovala...pred par minutama...na prispevek, ktery jsem napsal okolo ctvrte...Ale jak uz jsem rekl, vy proste argumenty nemate, jen svou levicovou vizi...pochopte, ze svet stoji na uplne necem jinem...Ohledne vaseho prehledu uz jsem si udelal obrazek, jak jste psala pod jednom z drivejsich clanku o krachu ekonomiky a blizici se katastrofe...Je videt, jak moc jste mimo realitu. Bohuzel nejen v tomto oboru.

0/0
10.9.2017 0:11
Foto

L66i96b54u67s94e 94P14a64l48k20o35v86a 6430314258737

to se omlouvám že jsem si dovolila zabývat se něčím jným než sledováním toho kdy od vása dorazí reakce-zbytek vašeho komentáře nestojí za slovo

0/0
10.9.2017 0:35

D76a77n59i96e30l 40K36r44o78n29e32r 7684874396947

O to prece vubec nejde, jde o to, ze se me ptate na to, zda mam neco konkretniho...Mate trochu potize s chapanim podstaty.

0/0
10.9.2017 12:52
Foto

L42i23b41u82s24e 11P79a48l61k86o64v51a 6450264628247

s chápáním podstaty máte problémy vy:-/

platová nerovnost nebyla podstatou blogu čtyři citované příklady měly jen poukázat na to. že české ženy nejsou v prosazování svých práv a požadavků ani zdaleka tak vehementní jako ženy jinde ve světě

0/0
10.9.2017 19:13
Foto

L61i29b22u17s60e 29P79a97l35k70o20v87a 6750714448757

můžete mi doložit kde jsem psala o blížící se katastrofě?

nevylučuji že každý se občas nesekne ale také je pravda, že pokud se něco vytrhne z kontextu tak to může vyznít jinak než to bylo zamýšleno

takže než se k tomu vyjádřím prosím přesný odkaz-děkuji:-)

0/0
10.9.2017 20:14
Foto

L19i24b91u72s12e 48P11a71l95k39o97v20a 6650884898277

já si za svým blogem stojím a za blbost ho nepovažuji

ale ikdyby- i na blbost lze reagovat inteligentně -.od včely med od hada jed od blbce blbá reakce:-)

0/0
10.9.2017 0:33

D26a14n69i49e75l 32K44r23o43n43e56r 7524894916717

jo, o tom nepochybuju...

0/0
10.9.2017 12:52

M88i51c87h42a31e34l88a 22S22p28á49l21e31n31k68o41v46á 8794913714716

Nebyla to recese. Kavárnice to myslí smrtelně vážně a reakce mužů i žen v Austrálii byly ve větší míře negativní.

Pokud jde o reakce diskutérů, ti se vám snaží jen vysvělit, že gendrová platová nerovnost je nesmysl. Koukněte se, co dělají feministky v USA, co se děje například na vysokoškolských kampusech, už tady o tom taky někdo psal. Skutečně bych byla nerada, aby se takové šílenství dostalo i do ČR.

Jinak, já chápu ženy, které mají pocit, že kvůli mateřství je jejich kariéra složitější, jsem jednou z nich, ale to nezlepšíme tím, že budeme z mužů dělat "monstra" a z žen oběti a navíc vytvářet pseudokauzy na falešných statistikách.

+3/0
10.9.2017 0:54

M11a94r98t85i79n 78C39e67r91v57e80n13y 2663188676768

Apropo, to ze materstvi nejak vyznamne narusi karieru je blud. Vim, ze to nelze uplne srovnavat, ale mel jsem tu cest byt na vojne a jen na 1 rok jsem zmizel z prace (a nemohl jsem ani treba jednou tydne prijit nebo resit neco po telefonu/emailu/vecer, jak je dnes na materske BEZNE) a meli mi taktez drzet misto - realita je takova, ze nez delat zlou krev, jsem po vojne na dohodu odesel, takze proboha, narusilo mi to karieru! Je pravda, ze zena s ditetem obcas potrebuje nejake volno na vic, potrebuje vyzvednout dite ve skolce a tak podobne, ale to se vse da resit a staci jenom chtit (a pripadne zmenit zamestnavatele nebo se osamostatnit). Cekat s natazenou rucickou a pripadne vyrvavat jak me diskriminuji neni spravny zpusob - byt v aktualni spolecnosti casto funguje lepe nez kdyz clovek drzi usta a maka.

0/−1
10.9.2017 11:20
Foto

L55i68b92u36s90e 57P30a36l21k22o91v73a 6120204728977

jenže blog nebyl primárně o genderové platové nerovnosti-viz třeba citace z knihy pana Katrovase-ukazovalo to jen jak jsou české ženy ve srovnání se zahraničím umírněné-takže nevím proč by mě někdo měl přesvědčovato něčem co v blogu nebylo:-)

0/0
10.9.2017 20:09

M29a10r86t56i88n 55C51e54r59v53e30n69y 2673178636238

No v pripade tehle diskuze si i tady trosku pletete pricinu (to vam docela jde, mimochodem). Tady jsou reakce povetsinou na vas a vasi "obhajobu" dane udalosti. Kuprikladu me je uplne fuk, jestli v nejake kavarne maji slevu zeny, cinani, hlusi nebo treba clenove klubu veteranu - zajimave jsou spis vase reakce na jakykoli nesouhlas s vasimi zavery...

Lokalni talkshow, kde je zakladem sledovanost a te se nedosahne nudnymi hosty a politicky korektnimi prohlasenimi a knizku americana, ktery je po par mesicich pobytu v Praze expert na chovani ceske spolecnosti neberu jako relevantni podklad pro cokoli.

0/−1
10.9.2017 11:11
Foto

L11i63b89u21s98e 44P79a53l73k72o74v66a 6860644658807

já ale danou událost jen uvedla, spolu se třemi dalšími, jen jako ukázku toho že jinde ve světě jsou ženy více aktivní nežty české-Američan pan Katrovas v Praze pobýval několik let ne měsíců, v talkshow pa Kraus na počátku vždy glosuje jen informace z médií které mu předloží a řádně prověří jeho dramaturgie, záýběry z Evropského parlamentu s nehorázným projevem polského poslance a reakce české i italské političky proběhly na jaře všemi médii takže pokud čtyři události ukazují na jeden a ten samý fenomén tak to asi náhoda nebude:-)

0/0
10.9.2017 20:42

M84i82r83o66s30l20a87v 10M27i48c76h47a36l60e67c 3142571784725

Pokud někomu vadí platová nerovnost, tak ale pouze u státních firem.

Stát platí mzdy z našich daní.

Každý svobodný soukromník se dohodne s každým svobodným uchazečem o zaměstnaní na mzdě a jejím navyšování. Mzda je tajná a nikdo by neměl o ní mluvit se svými kolegy. Nově nastupující žena v roce 2017 ( nedostatek kvalifikovaných lidí) si vyjedná vyšší nástupní mzdu, než berou chlapi na stejné pozici po několika letech ve firmě. Je to naprosto běžné. Nikdo se to nedozví. Je to tajné.

Takže opakuji:

Stát ať si hlídá platové nerovnosti.

Podnikatelé soukromníci nejsou ničím povinováni.

Nesouhlasíte ? Nemusíte :-)

+2/0
9.9.2017 22:28
Foto

J47a30k61u97b 83K29r43i82s26t80e83k 4669933872490

Ano, chtít po mužích platit za totéž více je stejně hloupé jako chtít víc po cizincích, inženýrech atd...ale že tím chce upozornit na problém?

Pouhý průměr příjmů mužů a žen je opravdu údaj o ničem. Muži a ženy jsou různě zastoupeni v různých profesích, muži dělají více přesčasy atd, k čemu pak takový průměr je a co si z něho vzít? Můžeme chtit za stejnou vykonanou práci stejnou odměnu a pak může zkrátka vzniknout onen rozdíl, kdo pracuje déle či v lépe placeném oboru má zkrátka více (což je zjevně špatně, i když si zaměstnání volíme každý sám). Nebo můžeme chtít rovnoměrné zastoupení pohlaví ve všech profesích se stejnými platy pro všechny bez ohledu na výkon, ale pak vám ženská horník asi nenarube tolik uhlí a ještě se přiotráví blafem co jí uvařil nešikovný chlap v kantýně a oba dostanou zaplaceno stejně jako schopnější horník/kuchařka opačného pohlaví. Bylo by to lepší? Nebo můžeme chtít stejné peníze pro obě pohlaví při zachování různorodého zastoupení v profesích, ale to už opravdu budujeme socialismus, všichni budou muset brát stejně, jinak nevím jak korigovat plat popeláře vůči prodavačce v soukromém sektoru...

Ve státní sféře jsou platy dané pohlaví nerozlišujícími tabulkami, OSVČ si vydělá sama dle svých schopností a ne dle pohlaví. A pokud by byl problém jen u zaměstnanců mimo státní sektor, tak proč diskriminovaná zaměstnankyně nezmění zaměstnavatele? A proč ziskuchtivých zaměstnavatel nezaměstnává jen ženy, když to pro něj musí být tak výhodné, odvádějí-li stejnou práci za menší peníze? Pokud je podle vás skutečně problém v platové diskriminaci žen, ukažte ho konkrétněji a navrhněte řešení... Jediné proveditelné mě napadá mít ve státní sféře výrazně vyšší tabulkové platy pro ženy, pak se to úžasné nic neříkající číslo průměr srovná a všichni budou šťastní. V soukromé sféře budou brát muži víc, ve státní míň, ale průměr bude stejný....

+1/0
9.9.2017 21:57

T84o83m32á96š 91H89u75d88e92č60e66k 3423263239143

Mě je těch "bojovnic" za ženská práva (v Evropě) fakt dost líto. Někdo jim musel někdy hodně ublížit, že se teď nedokážou srovnat s tím, že ženy a muži jsou odlišní.

Nicméně je zajímavé, že tyhle "bojovnice" ještě nenapadlo, že například ve sportu je ženská kategorie taky diskriminace a netrvají na tom, aby se soutěžilo dohromady. Třeba vzpírání je hezký příklad ;-) .

+1/0
9.9.2017 21:50
Foto

L70i18b18u91s27e 60P33a84l98k46o85v37a 6710294428807

mnohem více politováníhodné jsou komentáře vašeho typu-je vidět že jste zcela mimo:-)

0/0
9.9.2017 23:37

M82i58c86h74a83e80l60a 85S82p71á40l67e47n27k86o26v68á 8214193754586

Taková klasická "platová nerovnost" mezi muži a ženami bylo odměňování vítězů / vítězek v Grand Slamových turnajích. Ozvaly se feministky, jak je možné, že ženy mají za stejnou práci nižší peněžní ocenění, než muži. A tak se odměny srovnaly. Bez ohledu na to, že muži musí odehrát tři vítězné sety a ženy jen dva.

+8/0
9.9.2017 17:25
Foto

L12i69b87u61s98e 33P59a15l61k14o69v60a 6790834828397

to je hodně hloupý příklad paní Spálenková-kolik žen je špičkových tenistek a kolik si jich vydělává normální prací8-o to jste hodně přestřelila8-o

0/−1
10.9.2017 21:48

M47i30c89h56a32e19l55a 29S64p46á81l59e69n68k59o19v65á 8314793884976

Tady přece vůbec nejde o to, že to jsou špičkové tenistky a kolik si vydělají, ale o to, jak je platová nerovnost vnímána lidmi, kteří na ní poukazují. Podle nich ženy odváděly stejnou práci jako muži (hrály tenis), tudíž jejich ohodnocení musí být stejné. Ale už nejsou schopni připustit, že muži na rozdíl od žen musí podat vyšší výkon a být v "práci" (= na hřišti) déle, aby si ty peníze vydělali (musí vyhrát tři vítězné sety). Copak tu parelelu s "normálním životem" nevidíte?

+1/0
11.9.2017 2:55
Foto

L23i83b56u11s79e 30P66a69l16k66o42v13a 6860314908297

život není tenis-jestli vám to neuniklo:-)

0/0
11.9.2017 8:34

K29a36m92i23l 68S95e61d51l98á45č92e54k 1596949576131

Tak to je síla. Jak více polopatě byste to chtěla/potřebovala? 8-o

+1/0
11.9.2017 9:27
Foto

L92i40b33u45s42e 55P51a87l87k58o58v78a 6480554828467

no jestli argumentujete tím, že tenistkám byly oficiálně uznány jejich nároky na to, aby při posuzivání jejich výkonu bylo zohledněno to, že jsou ženy tak tak tu nejde o lopatu ake spíš o vidle na které si vaše misogynská squadra naběhla-to je precedens podle něhož by měly být posuzovamé i výkony ostatních žen v jiných profesích a dokazuje, že vaše závěry a postoje jsou zcela mimo:-)

0/0
11.9.2017 13:48

K67a89m46i94l 86S74e39d27l32á15č11e43k 1376229206211

Já jsem neargumentoval ničím. Tenisky není můj příklad. Přišlo mi jenom neuvěřitelné, že jste mohla tu paralelu nepochopit.

Jako argument: "život není tenis" je fakt dobrý. Mimochodem, život není ani Evropský parlament. Takže o čem byl pak vlastně vůbec Váš blog, hm?

To s tou misogynskou squadrou, to bylo fakt úsměvné. Obzvlášť vzhledem k faktu, že jsem za celou dobu nejen nenapsal ani jeden komentář, který by vyzněl jakkoliv negativně o ženách, ale ani kterým bych se Vás pokoušel nějak nálepkovat. Na to se vy vytasíte s misogynem. Ale tak, jestli Vám to dělá dobře...

Předpokládám, že pokud chcete po ostatních, aby u žen nehleděli na výkon a odměňovali je "se zohledněním že jsou ženy", tak se stejným pravidlem řídíte i Vy sama ve svém životě. Samozřejmě přihlížet se shovívavostí by se nemělo jenom na ženy ale i na jiné skupiny. Vlastně by se mělo vždy všem platit stejně, bez ohledu na výsledky, že?

0/0
11.9.2017 21:46
Foto

L19i39b19u55s96e 54P85a72l83k14o34v19a 6470814128537

shrnutí hlavní myšlenky bývá u většiny dobrých blogů na závěru-což u mého článku je-české ženy nejsou v prosazování svých práv tak vehementní jako jejich zahraniční kolegyně:-)chytrý kritik proto, když už nečete vše-si kromě nadpisu přečte alespoň závěr:-)

ale i upsostřed blogu je jedná důležitá věta a sice popis strategie českých v konkrétím případě europoslankyně-jen si kecej blbečku-že by tohle tak nakrklo místní diskutující;-Dale pochybuju že to pochopili

0/0
12.9.2017 10:40

K62a55m85i69l 58S62e25d28l10á16č23e36k 1546179596751

Mno panečku. Jenomže jde o to, že ve svém blogu stavíte mimo jiné na nějaké epizodce v Evropském parlamentu, z čehož následně vyvozujete obecné závěry o českých ženách/feministkách.

Pak ale v diskusi shodíte ze stolu paralelu s tenisem, protože tenis přece není život. Ani Vám nedošlo, že jste tím zároveň logicky shodila ze stolu celou tu část blogu s Evropským parlamentem, neboť ten není "život" o nic více než ten tenis.

+1/0
12.9.2017 22:18
Foto

L48i47b69u18s45e 36P49a23l13k72o20v81a 6500294788497

příklad z Evropského parlamentu jasně ukazoval rozdíl mezi tím jak reagují české ženy a opravdu drsné feministiky v zahraničí, stejně to dokláda citace z knihy Američana-tedy chlapa který si toho rozdílu také všiml a nakonec a i ta příhoda z Austrálie.tedy hned několik příkladů ukazujících stejný fenomén-komentáře nkterých diskutujících pod blogem jsou rovněž výmluvné- a když tak trváte na těcg tenistkách-kolik z nich byly Češky?

0/0
13.9.2017 19:20
Foto

L12i57b80u80s36e 50P61a56l23k90o54v90a 6400584288757

jinak to že ženská a mužská kategorie ve sportu jsou také diskriminace je pododně jako příměr s tenisem dost mimo-a že by se mělo platit všem stejně bez ohledu na výsledky, To je fakt nesmysl-nejste komanč?;-D

to by mohl vymyslet jen komoň nebo mimoň

0/0
12.9.2017 10:47

K53a58m70i98l 21S92e17d35l16á72č65e84k 1516439766791

"...a že by se mělo platit všem stejně bez ohledu na výsledky, To je fakt nesmysl..."

Zajímavé. A toto znamenalo tedy co? "...precedens.tedy uznání toho, že ženy mají právo aby při posuzování jejich výkonu byla brána v úvahu jejich slabší fyzická konstituce..."

Hele, Vy trollíte v diskusi pod vlastním blogem? Nechce se mi totiž věřit, že byste fakt nepochopila poslední odstavec mého předešlého komentáře a stejně tak si neumím jinak vysvětlit, proč de facto oponujete svým vlastním prohlášením.

+1/0
12.9.2017 22:14

M36i73c34h96a36e78l48a 97S84p23á94l53e80n57k81o54v54á 8444373904586

Hm, nepochopila, tak nic.

+3/−1
11.9.2017 9:53
Foto

L79i37b18u50s54e 74P63a83l76k14o79v23a 6730634668347

spíš vy jste nepochopila nic a nemáte ani na to připustit, že srovnávat postavení několika málo privilegovaných špičkových tenistek s postaveníím miliónů žen je neadekvátní alespoň v tom úhlu z jakého jste to uchopila

na druhé straně to může být bráno jako precedens.tedy uznání toho, že ženy mají právo aby při posuzování jejich výkonu byla brána v úvahu jejich slabší fyzická konstituce tudíž kecy zdejších blogerů jsou opravdu mimo mísu

0/0
11.9.2017 13:41

M31i49c74h19a71e24l97a 97S62p54á57l89e21n40k17o15v85á 8314563454256

Super nápad, zkuste navrhnout v nějakém provozu, chlapi budou nadšení. Aby splnili normu, budou si muset pořádně máknout a ženám, protože jsou "slabší fyzické konstituce", bude stačit řekněme jen 80 % mužské normy. Anebo 60 %, ať nežeru, my ženy si to přece zasloužíme. Samosřejmě, že to musí fungovat všude, doktorka odoperuje 60 % pacientů, soudkyně odsoudí 60 % případů, kuchařka uvaří 60 % jídel... A takhle by se dalo pokračovat do nekonečna.

Nebo bychom mohli ženám rovnou zkrátit o 40 % pracovní dobu, samozřejmě bez dopadu na jejich plat.

Jo, myslim, že jste na to vážně kápla.

+1/0
11.9.2017 14:15
Foto

L56i80b13u84s23e 18P18a24l39k16o93v24a 6290334948617

kdyby tu nebyl citován ten příklad z tenisu tak by mě to ani ve snu nenapadlo:-)

0/0
11.9.2017 14:49
Foto

J80a86n64a 39M20a86j10o26v72á 4725462966743

No ale to bych zas docela brala...tu zkrácenou pracovní dobu.

0/0
11.9.2017 21:59

M37i52c17h31a18e74l67a 71S34p57á16l88e82n32k47o63v75á 8904163214526

Ano, např. pro maminky s malými dětmi po návratu z mateřské by to bylo určitě fajn. Je to jedna z cest a já jsem pro všema deseti. V zahraničí je to celkem běžné, především ve státní správě, ale i hodně podnikatelů i velkých firem tu možnost nabízí.

My dvě se na rozdíl od paní Palkové předpokládám shodnem na tom, že zkrácený pracovní úvazek bude mít i nižší platové ohodnocení.

0/0
12.9.2017 0:43
Foto

J14a43n90a 16M15a68j80o85v22á 4495702216493

No, já ten druhý odstavec vynechám, neb bych musela přiznat, že se shodnu. AALLEE stejně bych chtěla mít zkrácenou pracovní dobu a plný plat :-)))

0/0
12.9.2017 14:07

J12a62n 86U91l21r58i37c89h 8568383586501

Plátová nerovnost je neco jako Yeti, každy o ni mluví ale nikdo ji neviděl. Předložte studii která tuto nerovnost prokazuje, ať se můžeme bavit nad konkrétními čísly.

+8/0
9.9.2017 15:32
Foto

J36i64ř61í 62K96r81á39k84o31r32a 9199253

Ty studie dávno existují. Nic jako platová nerovnost neexistuje. Na stejné pozici a za stejně odvedenou práci dostane žena stejné peníze jako muž.

+5/0
9.9.2017 15:33

J25a13n 15U85l84r22i17c44h 8768423296831

Právě, tyhle představy o platové nerovnosti vycházejí z obecně statistiky, která nezohledňuje spoustu faktoru.

0/0
9.9.2017 15:37
Foto

L76i82b79u57s83e 62P56a15l42k65o77v13a 6290334248677

ano jako třeba statistiky o tom proč na vyšších postech nebo v politice je více mužů nebo proč na mateřské zůstávají častěji ženy:-)

+1/0
9.9.2017 15:42
Foto

J41i35ř28í 78K53r70á76k17o52r50a 9159443

No to je fakt divné, že na MATEŘSKOU chodí MATKY. Že jo.

Nebo že na pozicích, která vyžadují přirozenou dravost, je víc mužů.

Vy mi připomínáte jeden kreslený vtip, kdy se tři slípky rozhodují, kam půjdou studovat. Vybírají mezi "stem fields" a "humanities". Vyberou si humanitní studia, obor gender studies, pak jdou protestovat proti nerovnoprávnosti s transparenty, na kterých je napsáno - More women to stem fields.

+7/−1
9.9.2017 15:47
Foto

L30i23b72u92s44e 76P85a23l12k80o11v68a 6740134818597

není divné že matky chodí na mateřskou-divné je že za to mají být znevýhodněné finančně profesně společensky

vtípky o slípkách spadají tak do putyky páté cenové kategorie takže jestli v předchozím komentáři plácáte něco o tom, že si přestanete vážit žen které si stojí za svým tak sám sebe jste teď shodil hodně hluboko

0/−1
9.9.2017 15:56



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.