Diskuse

Večeře na parníku

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-Dto jste mě utěšil pane Bočkud dík za komentář a pěkný víkend:-)

0 0
možnosti
JB

těším se na pokračování. jinak moje babička je rodilá Němka, ale Bavorákům taky nerozumí. o Švýcarech a Rakušanech ani nemluvě

0 0
možnosti
Foto

no vidíte pane Zbyńku jak se mají shodnout národy když se neshodnou ani doma mezi sebo?:-)my Češi a Moraváci se také špičkujeme navzájem, stejně jako Skoti a Angličané,ve Španělsku zas Katalánci myslí že jsou nejlepší, co teprve Vlámové a Valouni-všude je něco:-)dík za komentář a pěkný večer

0 0
možnosti
ZH

R^;-D

To je teda dobrý, ostatní Němci považujou zase Bavoráky za takový " podivný " Němce/Neněmce.

0 0
možnosti
Foto

Skandinávci se moc neprojevovali ale schytali to ode mně kvůli Třicetileté válcedík za nakouknutí a pěkný večer:-)

0 0
možnosti
Foto

:-)však jen proto jsem radši sklapla ač jsem jinak upovídaná

dík za komentář:-)

0 0
možnosti
VV

Jeste ze jste nediskutovala. Vetsi urazka nez nazvat rodileho Mnichovana Germanem snad nemuze byt.

0 0
možnosti
RE

Spíš se těším na Švéda a ty Dány:)

0 0
možnosti