Diskuse

Ach ti muži

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BK

R^Libuško, já Vás čtu moc ráda, protože cítím váš nadhled a smysl pro humor:-). Dnes mi bylo až těch chlapů líto- při tom uvedení: "prdění, smrdění, pocení".......;-D. To bylo i na mě silný kafe;-D;-D.........

3 0
možnosti
PB

Asi muži často nejsou vůči ženám jen hodní, tak proč byste nám to nevrátily. :-)

1 0
možnosti
Foto

děkuju paní Ivano za kompliment a jsem ráda že je nás víc kteří Berkovou milují-na Doníka sahat opravdu nebudu a Melánie že umí pět jazyků? To slyším poprvé8-o

ale krásné ženy jako ona nemusí umět nic takže bych to brala s rezervou;-D

dík za přečtení a komentář :-)

0 0
možnosti
Foto

děkuju pane Pospíšile a jsem ráda že jste se pobavil, já ve Skandinávii byla párkrát a vždycky jsem měla na počasí štěstí, když jsme byli na Nordkappu pozorovat půlnoční slunce tak byla obloha jak vymetená aprůvodce, který tam byl už 12 krát řekl, že to nikdy tak pěkně neviděl, jako tehdy, protože tam často bývá mlha- a když jsme byli v Helsinkách tak bylo vedro na šortky a tílko a místní tam tvrdili, že tak horké léto mají jednou za padesát let-ale jinak si umím představit že je to tam vběhem roku dost depresivní a melancholické

1 0
možnosti
DP

S Nordkapem máte pravdu, my tam byli jednou a nádhera, naše průvodkyně nám říkala, abychom si určitě koupili los v nějaké loterii, protože máme neskutečné štěstí, ona tam už tehdy dělala průvodkyni pět let a něco takového prý zažila jenom dvakrát. Jinak počasí tady je v létě většinou jako u Vás, jenom teplota je tu o nějaký stupeň nižší, ale letos je to úplně obráceně, zatímco vy se v ČR potíte horkem, tak my se tady třepeme zimou, ale víc než zima nás trápí ta podzimně zamračená obloha s nízkými mraky. Ale nebudu si pořád stěžovat, včera nám tu na pár hodin vysvitlo slunce a teplota dosáhla pro nás neuvěřitelných 24 stupňů - po prvé lv tomto roce, tak všichni do kraťasů či lehkých letních šatů a ven z domu, nalokat nějaké to teplo a sluneční paprsky do zásoby.

0 0
možnosti
DP

Paní Libuše, Váš blog zakončující věta : "Doník vedlé své krásné Melanie....." mě moc rozesmála a na chvilku zahnala splín z našeho mizerného severského léta. Knihy zmíněné autorky sem nečetl, stejně asi u nás nejsou přeloženy do naší hatmatilky. S ideou Vašeho blogu se ztotožňuji, karma ode mně.:-)

0 0
možnosti
IL

Dobry den, pisete krasne, mam rada A. Berkovou, uzasne se cte. Ale na "Donika" mi "nesahejte". Stale cekam, kdy Melanie predvede tu znalost peti jazyku. Mozna ze je jenom hodne stydliva, ale zatim nezabodovala s anglictinou ani s francouzstinou.

0 0
možnosti
Foto

souhlas pane Konáši je jí velká škoda některé její knížky jsem četla i opakovaně a vždycky v nich najdu něco nového-doufám že váš syn pod jejím vedením hodně načerpal a získal a můžu mu jen závidět (samozřejmě v dobrém slova smyslu) že měl tu čest studovat u tak vyjímečné ženy

dík za přečtení a komentář a přeji hezký večer

0 0
možnosti
Foto

Mám radost, že jste připomněla spisovatelku Alexandru Berkovou. Byla totiž učitelkou mého syna na gymnáziu J.Škvoreckého a později i jeho profesorkou na Literární akademii JŠ. Syn i jeho spolužáci na ni rádi vzpomínají jako na dámu bystrou, vtipnou a spravedlivou. Byla to vzdělaná a sebevědomá žena, z čehož někteří usuzovali, že byla feministka. Příští rok v létě to bude deset let od jejího předčasného úmrtí. Škoda, mohla nás ještě mnohokráte pozlobit a pošťouchnout k potěšení nás všech.

1 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik