Diskuse

Ach ti muži

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji za přečtení a komentář, pane Horste víc má pravdu paní Berková protože převážná část byla citace jejích knížek já to jen smontovala a dodala to o Doníkovi

pěkný večer:-)

0 0
možnosti
PM

Souhlasím s Vaším článkem. Ač muž, přestože poměrně mlád (40), se zkušenostmi získanými vnímavým pozorováním okolního světa, trochu i sebereflexivně přiznávám: Máte pravdu.;-)

0 0
možnosti
JS

Tyhle „ženský“ romány nečtu, ale tohle vypadá na moji krevní skupinu.. A jinak to je opravdu ze života. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Libuš, se Sandrou B máte obě pravdu!!Já o tom něco, jako stařec vím R^R^;-D to jsem já

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za milou vzpomínku na paní Berkovou!!! A u poslední věty jsem se rozesmála nahlas. R^

0 0
možnosti
JP

Docela síla, asi si muže moc idealizuji:-) Alexandra Berková byla skvělá, jak píšete. Vzpomínám na její vystupování ve filmu Olgy Sommerové "O čem sní ženy". A díky za zmínku o paní Macron, je vidět, že různí frustráti model mladší muž - starší žena těžko vstřebávají. To je to poslední, co mě na politicích zajímá. No tak jí miluje, to je toho:-/ Možná i víc než Doník tu svou mladou.

2 0
možnosti
JS

tak tak stále tu je zakoženěný stereotyp, že starší muž a mladá žena=borec co si našel kočku a naopak je to úchylák apod... :-/

1 0
možnosti
Foto

:-)jo Berková byla prostě skvělá:-)

0 0
možnosti
DP

Tak to se musim pri me pristi navsteve CR (nekdy zacatkem leta pristiho roku) po te knize podivat, kdyj ji Vy, pani Libuse doporucujete.:-)

0 0
možnosti
Foto

Beatko to byla citace z knížky;-Djinak my ženský se také potíme a děláme i jiné věci takže to není nic proti chlapům.jen konstatování faktu že lidské bytosti jsou nedokonalé-no a někdo si to připouští, jiný ne-jinak od Berkové je moc hezká i Knížka s červeným obalem a spousta jiných, ta ze které jsem citovala-Temná láska-je skutečně jedna z jejích nejtemnějších-což už titul napovídá-ale když čtete například o ženě která bojovala za to, aby její ukrajinský přítel dostal papíry a mohl zde legálně pobývat, poznáte že to byla vlasně citlivá ženská, jen skrytá pod tvrdou slupkou

dík za nakouknutí a pěkný večer

1 0
možnosti
BK

Já vím;-). Prostě bylo to vtipný..............;-DR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik