Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já si myslím že obě zmíněné dámské kvality jsou zaslouženě populární od pravěku, jenom se domnívám, že jejich mediální všudypřítomnost a bulvární obscénnost škodí jak oblasti estetiky, tak i erotiky. Přijde mi normální, když jsem si před čtyřiceti let tajně prohlížel v babiččiných módních časopisech Burda dámy ve spodním prádle, kdybych to dělal dnes, připadal bych si asi divně. Na druhou stranu lidské tělo, a ženské především, je krásné, jde jen o to, ho zvěčnit i prezentovat vkusně.

5 0
možnosti
Foto

s tím že bulvární verze ženské krásy škodí estetice i erotice naprosto souhlasím dík za komentář a hezký den:-)

1 0
možnosti
Foto

dík za nakouknutí Beatko nenašla byste k tomu písničku? Ikdyž dnešní videoklipy o ničem jiném také nejsou a kromě tvrekujících zadků v nich moc k vidění není;-D

0 0
možnosti
MT

Tak zkuste tohle, sice to není o zadcích a netwerkuje se tam, ale dá se to poslouchat i koukat - a vlastně to i trochu tematický je:)

https://youtu.be/BC2dRkm8ATU

0 0
možnosti
Foto

;-Dproboha pane Konáši já myslela že ráj je jinde a vypadá jinak8-o

A vědí ti všechny ty zbožné babky kterým pan farář slibuje že když budou zbožné čeká je po smrti ráj?8-o

A nebo se plánuje nějaká další varianta ráje i pro nás ženy? Půlka lidstva jsou totiž ženské tak jsem zvědavá jestli se nějaké ženské verze ráje dočkáme;-D

dík za přečtení a vtipný komentář:-)

1 0
možnosti
Foto

Můj ráj je i rájem pro dámy, neb v něm mohou být a jsou obdivovány a vychvalovány denně a bez konce.

0 0
možnosti
Foto

:-)já také paní Pavlo tak to jsme obě pozadu a nedržíme krok s dobou:-)

když už nějaké pozadí na fotce mám tak se snažím abych tam měla kytičky nebo nějakou zajímavou budovu:-)

0 0
možnosti
Foto

tak to by mě pane Polášku také zajímalo co sledujete že nic takového nevídáte;-D

dík za přečtení

0 0
možnosti
Foto

Své přátele a stránky, které mě zajímají, ale zadky to opravdu nejsou.;-D

0 0
možnosti
Foto

;-Dnestrašte mě paní Jano, kam dál by to ještě mohlo jít?:-)

dík za přečtení a komentář

0 0
možnosti
Foto

mýlíte se pane Hermanku naopak nebaví ale nelze tomu uniknout;-D

0 0
možnosti
Foto

takže místo evoluce regrese jinými slovy evoluce vzala zpětný směr?;-D

zatím to je naštěstí jen u toho vizuálního efektu doufám že až k očuchávání to nejdojde;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak to by mě zajímalo co máte za přátele a co kde sledujete. Na svých stránkách nic takového nevídám.

2 0
možnosti
Foto

Taky jsem si všimla. Belfie se tomu říká. Když něco takového vidím, tak si říkám : další, komu je všechno u.... přesně tam. Až se bojím, co přijde na řadu dal.

1 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik